Nie ulega wątpliwościom, że OnePlus jest coraz bardziej integrowany z Oppo. Identyczne systemy, bardzo podobne produkty, a tego jest w sumie ciąg dalszy. Oppo Find X6 otrzyma bowiem taki sam ekran, co jeden z nadchodzących smartfonów OnePlus. Co z przypadkiem tabletów tych producentów?
Chciałoby się na początek zacząć od tego, na ile OnePlus to jeszcze 1+, a na ile „podmarka” Oppo, która ma przecierać szlaki? Przyjrzyjmy się przypadkom dwóch produktów, które mają niedługo debiutować.
Jak potwierdziło jedno ze sprawdzonych źródeł, OnePlus Pad będzie dzielił praktycznie całą specyfikację z Oppo Pad 2. Nie tylko w sumie to, bo również i wygląd będzie wręcz identyczny w kontekście tyłu urządzeń.
Pisałem już też dla Was o tym, jaka jest przewidywana specyfikacja Oppo Pad 2. Dowiemy się o niej wszystkiego już 7-lutego, czyli przy okazji premiery modelu OnePlus Pad. Oczywiście nie zawsze 1+ był tak zależny od głównej marki koncernu BBK Electronics, ale o tym nieco później.
Potwierdza się także kwestia specyfikacji ekranu w zasadzie dwóch urządzeń, bo specyfikacja jednego, potwierdza dane techniczne drugiego. Wg Digital Chat Station, są to takie same panele. OnePlus Ace 2 potwierdził, że zaoferuje panel AMOLED o przekątnej 6,74″.
Ponadto pojawi się rozdzielczość 1240 x 2772 piksele, odświeżanie 120 Hz, czy maksymalna jasność wynosząca 1450 nitów. Warto również wspomnieć o zapewnieniach dotyczących pokrycia 100% gamutu DCI-P3. Przecieki dotyczące Oppo Find X6 wskazywały na bardzo podobny wyświetlacz, więc zapewne źródło i tutaj się nie myli co do podobieństw.
Jak mogliście jakiś czas temu przeczytać w artykule poświęconym 9-urodzinom OnePlus, otrzymała ona sowity „prezent” właśnie od Oppo. Miała także przyjąć nową taktykę dotyczącą zarobków – w zasadzie miała nie zarabiać, a cały dochód miał iść w rozwój smartfonów i możliwość zaoferowania ich taniej, niż to było do tej pory. Oczywiście jakość miała stać nadal na tym samym poziomie.
Nie jest to może upadek tej marki, chociaż zależy od perspektywy, z której na to patrzymy. Ja przykładowo spoglądam na to jako dosyć zaawansowany konsument, którego jednak raczej nie rażą tego typu praktyki. W przypadku fanów tej marki, zetknąłem się jednak z opiniami, że OnePlus „skończył się” na modelu OnePlus 7 Pro.
Czy OnePlus 11 to zmieni? Cóż, trudno powiedzieć, aczkolwiek jeżeli założymy, że ww. strategia weszła w życie i ma się dobrze, jest szansa na odkupienie win w kontekście właśnie osób wspierających tę markę od długiego czasu. Mam jednak wrażenie, że hasło Never Settle i synonim „głosu ludu” już nie pasują do tej marki. Obym się jednak mylił – dla dobra konkurencyjności rynku.
https://www.gsmmaniak.pl/1367783/oppo-i-oneplus-polaczenie-marek-nowa-strategia-2023/
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Ile trzeba będzie zapłacić za "najlepszego średniaka 2024 roku"? Nowy przeciek mówi o kwotach, za…
Nowe zestawienie AnTuTu wyraźnie pokazało, na które procesory w smartfonach warto stawiać. I wychodzi, że…
Złota promocja na świetny tablet. Xiaomi Pad 6 nie był jeszcze nigdy tańszy. Dlaczego by…
vivo X100s oraz vivo X100 Ultra będą wyjątkowo wydajnymi smartfonami. Pierwszy będzie "tanim flagowcem", natomiast…
ChatGPT w Twoim telefonie za darmo? Taką możliwość wprowadza świeżo wydana nakładka Nothing OS 2.5.5…
Globalnej i polskiej premiery doczekała się flagowa seria smartfonów HUAWEI Pura 70. Składa się ona…