Tecno to twórca smartfonów, przed którym może stać wielka kariera – czy producent sięgnie po nią dzięki drapieżnemu marketingowi? W najnowszej reklamie firma podgryza Samsunga.
Tecno sprzedaje się coraz lepiej w Afryce i Indiach, ale ambicje marki są znacznie większe i wykraczają poza obszar jednego czy dwóch kontynentów. Marka planuje sprzedawać swoje smartfony na całym świecie, a więc musi przekonać do siebie ManiaKów i wybić z rytmu największe firmy w tej branży.
A jak najlepiej przekonać fanów technologii do nowinek? Producent postawił, że ugryzie w kostkę najpoważniejszego gracza przy mobilnym stole i wywoła szum. Oto najnowsza reklama obiecującego Tecno:
Na pierwszy rzut oka widać, że Samsung został porównany do „tej samej piosenki”, co po polsku możemy nazwać starą śpiewką. Tecno namawia, żeby to porzucić i spróbować czegoś nowego – w ten sposób polecany jest Tecno Phantom X. Trzeba przyznać, że pomysł Tecno jest całkiem trafiony i szybko zdobędzie popularność.
Wszystko byłoby piękniejsze, gdyby sam Tecno Phantom X był szerzej dostępny na świecie – jestem pewien, że nawet w Polsce mógłby liczyć na wielu ManiaKów. Jego ekran AMOLED 90 Hz, ciekawa obudowa oraz bateria 4700 mAh z szybkim ładowaniem 33 W przyciągnęłaby fanów średniaków.
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Rozpędzony fintech Revolut wprowadza do swojej oferty kolejne nowości. Tym razem zaoferuje własne usługi telekomunikacyjne.…
Motorola Edge 60 Fusion jest już u mnie na testach wystarczająco długo, bym mógł podzielić…
Ogromny atak hakerski przeprowadzono dzisiaj na rządową aplikację mObywatel. Polacy stracili dostęp do kluczowych e-usług.…
Majowa aktualizacja dla serii Samsung Galaxy S25 nie przyniesie zapowiadanych nowości. Zamiast usprawnień aparatu i…
To już ostateczne i oficjalne - OnePlus 13T nie trafi do sprzedaży w Polsce. Poza…
Nowy układ graficzny Nvidia RTX 5060 dla laptopów pojawił się w bazie Geekbench. GPU w…