, Newsy Samsung Telefony

Przed Tobą Samsung Galaxy S21 Ultra w pełnej krasie. Robi wrażenie?

Galaxy S21 Ultra/ fot. OnLeaks

Galaxy S21 Ultra/ fot. OnLeaks

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:
  • Mepikajaj

    Wypowiem sie bo juz nie potrafie tego zniesc, tak wiem mamy etui itp. Ale nosz ku*wa czy kazdy producent smartfona musi wywalic te szklo z apartu jak najdalej aby sie rysowalo za każdym razem jak go gdzies polozysz? Bez sens jak cholera, tak samo s5 tak samo s6 i s7, no bez jaj, tyle lat i nikt nie potrafi nic z tym zrobic.
    Desing cool, ale co z tego skoro zaraz albo potluczone szklo albo tak zarysowane, ze nawet najlepszy aparat swiata zrobi kupe a nie zdjecie.

  • mozilla007

    No już dwa razy tak zapowiadali i za każdym razem coś na rzeczy było.

  • https://nowakowski.eu Rafal A. Nowakowski

    Ten tył to jakaś porażka…

  • Jac

    Szczerze powiedziawszy, mi nie przeszkadza gdy producent robi małe zmiany ale pod warunkiem że są to zmiany z dobrego designu do bardzo dobrego, przód tego Samsunga mi sie mocno podoba przez symetryczne wąskie ramki, ale ta wyspa czy jak kolwiek to nazwać jest ohydna i nie byłaby taka zła gdyby nie wystawała ale wystaje bardzo więc no nie zbyt mi się to podoba

  • mozilla007

    Robi wrazenie takie ze malo kto go kupi w europie, jak znow dadza odpady.

    • Tymczasem rodziny S20 i N20 sprzedają się nie gorzej niż rodzina S10 i N10… jakoś nie widać tej „wielkiej ucieczki” z powodu rzekomego złego Exynosa.

      • Jac

        Wiadomo, większość osób nie ma pojęcia jaka jest różnica pomiędzy exynosami a snapdragonami, pewnie część nawet myśli że skoro są to autorskie procesory Samsunga to będą działać lepiej niż jakieś tam inne z „nieznanej” firmy

        • Możliwe, ale też trzeba jasno powiedzieć, że mało kogo to obchodzi. Cyka fotki? Cyka. Da pograć? Da. Gdyby to się nie opłacało to by Samsung tak nie robił.

      • mozilla007

        To ludzie powinni oddawać to do samsunga i niech niweluje grzanie i zmieni ogniwa na większe.

        • Ludzie nie oddają, mają wywalone :p

  • Andrzej

    Wrażenie robi, negatywne.

  • Miquel

    Czekamy, liczę na to, że Samsung nie zawiedzie 😉

  • beaviss

    „Ma on dorównywać możliwościom Snapdragona 875, gdyż architektura Exynos 1000 będzie taka sama jak chipu od Qualcomma.

    Mowa tu o jednym rdzeniu ARM Cortex-A77, trzech Cortex-A77 oraz czterech energooszczędnych Cortex-A55. Exynos 1000 zapowiada się więc naprawdę dobrze.”

    Co to za bełkot?
    Nowa architektora to jeden rdzen cortex X1, trzy rdzenie A78 i cztery rdzenie A55

    • cracken92

      Czyżby teraz Exynos nie będzie czego się wstydzić przed Snapkiem?? 🙂 Nasze modlitwy zostały wysłuchane xD

      • beaviss

        I tak i nie, nowy exynos bedzie pod wzgledem cpu bardzo podobny do nowego snapa 875,( podobny bo qualcomm modyfikuje rdzenie arm pod kątem energetycznym), ale będą się roznic gpu, exynos skorzysta z gotowców arm czyli mali g78 a qualcomm z własnej autorskiej myśli czyli andreno

        • cracken92

          Miejmy nadzieję że efektywność energetyczna w Exynosie będzie jak najlepsza dotąd.

      • mozilla007

        Na bank nie bedzke sie wstydzic temperaturami, pochlanianiem baterii, gorsza jakoscia zdjęć.


reklama