, Artykuły Samsung Telefony

Dylemat biednego Polaka. Czy warto kupować flagowe Samsungi?

Samsung Galaxy Note20 Ultra / fot. gsmManiaK.pl

Samsung Galaxy Note20 Ultra / fot. gsmManiaK.pl

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:
  • meggy

    Ja tam z lg jestem od flex2 (aktualnie g8s) i nigdy nie miałem problemu z ekranem bo używam automatycznej jasności.
    Siostra w s8 cały czas miała na maksa i wypaliła się jej klawiatura 3 tygodnie czekała na telefon.
    Wszystko zależy jak trafisz są mniej awaryjne modele i tyle lg płyty główne, a samsung ekrany i wybuchające baterie.

  • T.

    Po raz pierwszy spotkałem się z brakiem mocy na sprzęcie napędzanym snapem 710. Jak robię w gcam kilka zdjęć jedno po drugim, to trzecie , czwarte wymaga czasu na hdr+. Ale czy z tego powodu potrzeba mocniejszego soca? Flagowe Samsungi odpadają, bo kilka funkcjonalności sprzętowych jest obsługiwanych zamkniętym kodem prywatnym Samsunga. Co oznacza, że nie będzie to działało w customach, a dla mnie 3 letnie wsparcie to stanowczo za krótko.

  • mozilla007

    Nie. Tyle w temacie.

  • MrX

    Stan portfela akurat nie ma nic do rzeczy. Proponuję zmianę tytułu – nie pogrążąj bardziej tego portalu..

  • Alex88

    Coś co powinno być standardem w każdym telefonie powyżej 2k . Czysty marketing na którym najbardziej skorzysta samsung który ma powód żeby podnosić bardziej ceny i dawać plastik i ekran z odświeżaniem rodem z średnika plus procesor z funkcją grzałki za 4k… Firma kosi bardziej od Apple uczeń przerósł mistrza

  • Thou

    Myślę, że jeżeli ktoś jest biedny, to nie myśli o kupnie flagowca za 3tyś czy więcej.
    Jak ktoś jest biedny, to myśli o tym, aby zapłacić mieszkanie czy mieć co jeść.
    Problem z telefonami jest taki, że kupujesz smartfona za 3tyś i jak producent wypuści aktualizację, która ci go „zepsuje” to w sumie kup nowy. Wymiana baterii również nie jest prosta, i jak trzyma pół dnia to szlak trafia człowieka. Nie masz możliwości normalnie wgrać systemu na każdy telefon, tak jak możesz wgrać linuksa na większość PC/laptopów. Ba – nawet jak możesz, to odcinają Cię od rzeczy, które potrzebujesz jak mapy, aplikacje bankowe itp.

    Gdyby można było prościej wymienić baterie w normalnej cenie, wgrać czysty system bez syfu, który pójdzie na słabszym sprzęcie i wgrywanie aplikacji nie było tak restrykcyjne to jestem pewny, że biedni ludzie bardziej by na tym skorzystali, niż na kupnie flagowca, którego działanie zależy od widzimisię producenta.

  • Zafarazaz

    Nie, bo samsung nie jest marką premium – jak padnie ci twój S20 Ultra i poślesz na gwarancję to:
    -Odmowa – twój samsung zalany – kąpałeś się na dnie rowu mariańskiego
    -Odeślą popsuty jako naprawiony
    – Na 90% uszkodzenie mechaniczne (np. padnięta płyta głowna – tak u Samsungów mobasek padnięty to uszk. mechaniczne)
    – Łaskawie naprawią… za 6 razem może i wróci mocno pokiereszowany…reklamują że wrócił pokiereszowany – panie tak było…
    Ogólnie Samsung ma gwarancję do bramy, potem się nie znamy…

    • Alex

      Mówisz z własnego doświadczenia? Ja tobie powiem jaki ja miałem kontakt z ich serwisem. Dziewczyna wypaliła ekran w S8 (kilkugodzinne słuchane muzyki na YouTube z wiecznym ekranem) była widoczna klawiatura oraz przyciski funkcyjne. Dodam jeszcze, że telefon miał półtorej roku. Poszedłem do salonu Samsunga. Oddałem tel, pan przyjął, podałem mu nr kontaktowy i wyszedłem. Trzy godziny później gość dzwoni i mówi, że mogę odebrać telefon. Myślałem, że odmówili naprawy itd. Przychodzę biorę tel do ręki pan mi mówi że wymienili ekran, wymienili baterie i wgrali nowy soft. I to wszystko w 3 godziny. Szczena mi opadła. Braciszek miał S8+ i dokładnie ten sam problem (również Muzyka z YouTube tylko w aucie), wypalone przyciski funkcyjne. Oddał na gwarancji i pomimo faktury VAT marża jeden raz naprawili na gwarancji. Poinformowali go, że ze względu na to, że kupił telefon gdzieś od kogoś na allegro na fakturę VAT marża z tego też powodu straci gwarancję po tej naprawie. On się zgodził i mu naprawili. Miał telefon prawie dwa lata więc nawet ta utratą gwarancji go tak bardzo nie bolała. Odebrał tel następnego dnia. Teściowa. Używa, Note 9 i jakoś w maju zauważyłem, że u niej też wypalają się przyciski funkcyjne. Powiedziałem jej, że dobrze by było gdyby go oddała na gwarancji bo ma gwarancję jeszcze przez 9 miesięcy. Ona powiedziała, że się na tym nie zna i bym się tym zajął. Zaniosłem telefon do serwisu pani przyjęła i po trzech dniach odebrałem tel z nowym wyświetlaczem. Pani przeprosiła, że nie zrobią tego tego samego dnia ze względu na fakt, że muszą ściągnąć ekran z innego miasta. W 3 dni naprawili tel i można było go odebrać. Powiedziała też, że mogę z telefonu korzystać a w dniu, w którym dostaną ten ekran mogę przyjść (oni do mnie zadzwonią wcześniej) i wtedy zrobią to od ręki na poczekaniu. O ile to nie był mój telefon i o ile teściowa się na tym kompletnie nie zna a ja mieszkam w innym mieście oraz nie uśmiechało mi się popylac 100 km w jedną stronę a potem 100 km w drugą to postanowiłem że zostawię tel na te kilka dni. Hmmm. Jakoś mam zupełnie inne doświadczenie z serwisem Samsunga niż to co tu wypisujesz. W każdym z tych przepisów, które tobie opisałem byłem albo świadkiem (sytuacja z bratem) albo sam zanosiłem telefony. Serwis Samsunga jak do tej pory dla mnie to najlepszy serwis z jakim miałem doczynienia. Miałem Nexusa od LG i tam były problemy z padającą płytą główną. Na tel czekałem dwa tygodnie. Miałem LG G4, ten sam problem i też dwa tygodnie. Miałem Xperie Z3 z padnietym ekran (wypalone piksele) i nie uznali gwarancji bo niby zalany. Samsung jest zdecydowanym liderem w kwestii serwisu przynajmniej z mojego doświadczenia. Naprawili wszystko i w ekspresowym tempie. Dodam jeszcze że serwis, w którym naprawili mi S8 w 3 godziny nie jest na liście serwisów, w którym naprawiają telefony od ręki więc to była wyłącznie dobra wola serwisantów że to zrobili.

      • mozilla007

        Sytuacja że wczoraj i kolejna, bo 4 naprawa Samsunga s20 plus. Ładuje paręnaście godzin i dalej to samo. Więc widać te markę premium.

        • Alex

          Czemu nie oddasz na rękojmi?

          • Zafarazaz

            90% slepów twierdzi że rokojmia to jest to samo co gwarancja (robiąc ludzi za debili) i nie mogą przyjąć… najlepiej przez interent, ale raz reklamowałem od siostry Xiaomi Note 5 i rękojmia odrzucona…uszk. mechaniczne (przycisk ściszania tj nie odbija, w tel 2 miesięcznym – normalne użytkowanie)

          • Alex

            Oddałem Smart zegarek za 1300 zł na rękojmi i mi zwrócili całą kwotę. Nikt problemów nie robił.

        • Robert K.

          Próbowałeś w innym serwisie? Wiem z autopsji, że serwis serwisowi nierówny.


reklama