Nowoczesne technologie zdecydowanie stały się nieodłącznym elementem naszego codziennego życia, ale czy zastanawialiście się kiedyś, jak wpływają na Wasz związek? Z okazji zbliżających się Walentynek firma T-Mobile postanowiła to sprawdzić.
Z badania przygotowanego na zamówienie T-Mobile wynika, że ponad połowa Polaków w wieku 18-34 lat przyznała, że czuje się ignorowana przez swojego partnera przez jego częste korzystanie z telefonu. Dodatkowo aż 30% ankietowanych przyznaje się, że spędza więcej czasu przed smartfonem niż ze swoją drugą połówką.
T-Mobile chce zachęcić ludzi, by w końcu odłożyli smartfony na bok i spędzili więcej czasu ze swoimi partnerami. Mają nawet na to nietypowe rozwiązanie.
T-Mobile postanowiło podejść do sprawy z lekkim przymrużeniem oka. Na stronie swojego sklepu internetowego Love Magenta udostępniono zestaw magentowej bielizny dla par. To jednak nie koniec. Dołączone do niego są dwa specjalne chipy, które parują się z telefonem partnera przy pomocy darmowej aplikacji Connected Underwear.
Gdy partner lub partnerka będą zbyt zajęci telefonem, chip w bieliźnie drugiej osoby aktywuje aplikacje, która uruchomi tryb „Love Mode”. Zablokuje on telefon drugiej połówki na 15 minut, blokując powiadomienia i odtwarzając nastrojową muzykę. Operator w nietypowy sposób chce skłonić ludzi do odłożenia telefonów na bok i poświęcenia uwagi ukochanej osobie.
Skorzystacie?
https://www.gsmmaniak.pl/1095958/walentynkowy-prezentownik-2020/
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
W sieci pojawił się kolejny pretendent do tytułu najlepszego smartfona do 1500 złotych. Motorola Moto…
Motorola Edge 50 Pro potrzebowała raptem 3 tygodni, by stanieć do znacznie bardziej rozsądnej ceny.…
Rynek tanich telefonów do 1000 złotych jest coraz ciekawszy. TCL 50 XL 5G jest jeszcze…
HTC niegdyś był królem Androida, dlatego szkoda patrzeć na jego dzisiejszą sytuację. Powrót na tarczy,…
Najlepszy telefon do 1000 zł? Pod rozważania z pewnością trzeba wziąć realme 11 Pro. Posiada…
Jak bardzo zagrożeni jesteśmy w sieci? W 2023 roku prawie 5,5 miliona Polaków kliknęło w…