, Ciekawostki Newsy OnePlus

Dystrybutor OnePlus podjął jedyną słuszną decyzję: zamówione smartfony trafią do klientów!

Fot. OnePlus

Fot. OnePlus

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:
  • Thunderbolt

    Potrafił się zachować? Ludzie się dowiedzieli gdzie szambo wybiło, firma się ośmieszyła więc to byk jedyny sposób na jakie takie ratowanie wizerunku.

  • GK

    Jednak opublikowanie tego tematu miało sens i dystrybutor postanowił wywiązać się z umowy.
    Ciekawe że cały czas brną twierdząc że to był błąd systemu?
    Czy chodzi o błąd systemu serwisu Allegro?
    Czy mają jakieś narzędzie do tworzenia aukcji?

  • Guru Posol Frytki

    wow… co za pismo… poprostu napluli klientom w twarz niektorymi stwierdzeniami. SZOK!

  • Zdzisław Fąfalski

    Podobna sytuacja w morele.net
    Kupiłem Pixela 3 za 2,1 tys. i dziś dostałem maila z informacją następujacej treści:
    „Szanowny Kliencie,
    kontaktuję się w sprawie złożonego w naszym sklepie zamówienia. W związku z tym, że dystrybutor źle zaktualizował swoje stany magazynowe, poinformował nas o wyczerpaniu zapasów produktu:
    www.morele.net/smart…y-6337465/
    Bardzo przepraszam za zaistniałą sytuację i proszę o wiadomość, czy w związku z tym zdecyduje się Pan zamienić tę pozycję na jakąś inną.”
    W odpowiedzi postraszyłem złożeniem wniosku do UOKIK, chociaż raczej tylko po to żeby wyładować frustrację, bo pewnie i tak bym nic nie wskórał…

  • Mirek

    Chińczycy wysłali mejla do NTT z opier .

  • SecretHope

    czytam
    jebłem
    XDDDDDD

  • Direct

    A po polsku?

  • Hub

    Lepiej tam nie robić zakupów bo kierownictwo ma dziwne pomysły 😏

  • marian szarf

    NTT – Nie Tykamy Tego !

  • Pala Paliszewski

    Jeba..e buraki
    Teraz Polska…

  • WoDo

    Wstyd i kpina. Olewać cały ten NTT System, niech odczują straty w finansach.

  • Adam

    Dzięki że piszecie o tym jak traktuje NTT Polaków.
    Ja juz nic na pewno od nich nie kupie.
    Firma leci na moją czarną listę.

  • siamer

    Ja już nic nie kupić od NTT dla zasady jeżeli tak traktują klienta… W Polsce customer service powoli się poprawia ale dalej brakuje temu co jest na zachodzi (klient ma zawsze rację). Za głupie 450 zł straca pewnie mnóstwo klientów i zrobili sobie antyreklamę…

  • łukasz Jedryszczyk

    Nie tylko w Polsce ja na Aliexpress kupiłem mi banda 4 za 61 zł również dostałem wiadomość że to błąd i żebym anulował zamówienie różnica jednak taka że tam Chińczyk błaga o anulowanie a tu jeszcze zrzucili winę na kupujących.

  • Marek Zawada

    To żart chyba , ten smartfon zresztą jak wszystkie inne nie jest wart więcej niż 2000 zł , był już często za ok 2700 więc niby dlaczego z okazjii niby największych przecen w roku nie miał by być za 2500

  • Punfil

    Ale Wy wiecie, że umowa zawierana na Allegro w momencie kupna jest wiążąca dla obu stron i jeżeli by ich pozwał to by wygrał?
    Muszą wysłać telefon i koniec, jak kupujący powie, że nie widzi innej opcji rozwiązania problemu.

    • GK

      Uważam że temu sprzedawcy należy się pozew dla zasady.

      Albo wysyła zakupione telefony, albo zwraca koszty i odszkodowanie za zablokowanie środków na czas wyprzedaży.

      • Krzysztof Mazur

        Po niedzieli bierzesz swojego Opla i jedziesz na trójkę złożyć kolejny donos

    • Andrzej

      Dokładnie. Ja bym najpierw wysłał przedsądowe wezwanie do realizacji umowy. I założył spór na allegro.

      • ble

        a allegro wysyła swoją bojówke z pałami wpadaja gosciowi na chate i go leją prawda? a nie chwila…g …mu moga zrobic 😀

    • Pan Niczyj

      bzdura

    • Kerto

      Gdzie pozwał? Do polskiego sądu? Jeśli prezes NTT ma znajomka sędziego to możesz go cmoknąć. Nie widziałeś jak załatwił to ostatnio we Wrocławiu Pinior? Byłoby tak, gdyby sądy orzekały wyroki sprawiedliwie a nie po kolesiowsku. W takich sytuacjach tylko nacisk opinii jest skuteczny.

      • ewrf44454

        oo oburzony pisowiec. Winne sądy, a nie cholerne zjebane prawo ustanawiane przez Sejm i polityków, ktorzy ulegają każdemu większemu lobby. Pomysl czlowieku bo masz chyba mozg.

        • Kerto

          Żadne prawo nie naprawi tego co jest zepsute. Sądy są takie same od komuny. W Niemczech wyrzuco z pracy 70% NRDowskich sędziów. A w Polsce wszyscy ci sami i ich uczniowie. 30 lat mamy nowy system, ale wg ciebie to prawo i PIS są winni? Najłatwiej się kibicuje, ale jak już trafisz do sądu to dopiero otworzysz oczy ze zdziwienia. Niewiele to ma z sądem wspólnego.

        • Thunderbolt

          Czy myślący człowiek nazywający rzeczy po imieniu musi być od razu szufladkowany? Mam również takie samo zdanie, czytając natomiast twoje wypociny aż zal się robi takiego poziomu frustracji

    • ble

      jakby ich pozwał to by wygrał…buhahaha a to dobre 😀 widac ze takie przypadki to ty znasz co najwyzej z bajek. Wystarczyłoby zeby facet miał sredniogłupiego prawnika a sprawa by sie ciagneła latami a sad by orzekł małą szkodliwosc i kazał oddac pieniadze. Po drugie samo załozenie sprawy cywlinej by kazda osobe kosztowało wiecej czasu i kasy niz ten telefon warty, wiec takie bzdury ze juz kazdy leci do sadu i zakłada sprawe to zostaw sobie w sferze bajek. Kazdy tak bredzi i nigdy nikt tego nie robi

    • asced23244

      w każdej chwili może dana strona się wycofać podając powód i tyle. nie ma w tym prawnych konsekwencji. Oczywiscie takie pismo od dystrybutora to ch wtopa i dowod by isc do sądu jasne, ale gdyby po prostu anulowali i wyslali wiadomośc, że produkty się skonczyly i nie zostala jużani jedna sztuka to by bylo

  • Mateusz Sowa

    Co za żenada ze strony tego dystrybutora. Czytając wyjaśnienie anulowania zamówienia aż przeszły mnie ciarki wstydu 😑

    • Digins

      „ciarki wstydu”, to coś nowego.

  • Tomasz

    To nie tylko ruina reputacji dystrybutora , ale takze czarny pijar dla bogu ducha winnego Oppo . Kto wie , czy Oppo nie powinno pozwac dystrybutora za niszczenie swojego wizerunku .

    • Arrczi

      Jakie kurczę OPPO?.

      • GK

        Chodzi zapewne o właściciela marki OP, która posiada również Oppo i Realme.
        To nie takie proste, producenci musżą mieć jakąś dystrybucję krajową.
        Poza tym to sprawa leżąca wyłącznie w gestii sprzedawcy.
        Ciekawe że zasłaniają się tym że cena regularna jest znacznie wyższa skoro na oficjalnej stronie OP7 Pro jest przeceniony od kilkunastu dni.

  • GK

    15% zniżki w czarny piątek (i okolicy, bo potem jest cyber monday lub cyber week) zdecydowanie nie jest zniżką przesadzoną.

    Cena ta w sposób jednoznaczny i nie budzący wątpliwości wskazuje iż była ceną poprawną.
    W każdej innej sytuacji można by to nazwać januszozą, ale blokowanie pieniędzy klientów podczas wyprzedaży przedświątecznych wydaje się być jawnym pogwałceniem praw konsumenckich.

  • Meical

    Kwintesencja promocji i podejścia do klienta w Polsce…

  • Admast

    Nie mamy pana telefonu i co nam pan zrobi…

    Nieważne że opłacone… Kasę zwrócimy wyciągu np. 14 dni (lub 30).
    I teraz ile tych zamówień było? Niech będzie 2000. To daje nam 4,93 MILIONA. Teraz ktoś mądry zainwestuje to na giełdzie, zyska? Odda kasę po iluś tam dniach i będzie się cieszył zyskiem… Straci? Ogłosi bankructwo 🙂

    Biznes po Polsku.

    • GK

      Nawet jeśli plan nie był tak bardzo złowieszczy to nadal wygląda na to że sprzedawca okazał złą woli. Klienci zakupili urządzenia w czarny piątek i zamrozili pieniądze. Zanim dowiedzieli się że sprzedawca anulował zamówienia, ominęły ich inne oferty i dalej będą omijać zanim nie otrzymają zwrotu pieniędzy. Gdy otrzymają swoje piniądze z powrotem, będzie już po przedświątecznych wyprzedażach.

      Cały czas się powtarza smutny schemat, że nikt Cię tak nie załatwi jak drugi Polak.
      Osobiście staram się już nie kupować w Polsce, nie dlatego że jest drożej, ale widze jak wygląda obsługa zakupu i przede wszystkim posprzedażowa.
      Część sklepów działa świetnie, ale tylko do czasu aż chce się zwrócić towar w ciągu 14 dni lub na gwarancji.

    • Kerto

      Znam takich Januszy biznesu i nigdy nie płacę z góry firmie niesprawdzonej. Zapłacę X Komowi, Komputronikowi. Nie robię zakupów jeśli sklep ma tylko DHL. Jeśli nie dostaje się towaru do ręki trzeba być ostrożnym.


reklama