Orange ma świetną wiadomość dla wszystkich fanów aplikacji społecznościowej TikTok. Operator, jako pierwszy wśród telekomów nawiązał współpracę z usługodawcą, dzięki czemu transfer za korzystanie z apki nie będzie pobierany z pakietu podstawowego klientów Orange Flex.
Pomarańczowi starają się przypodobać młodej wiekiem grupie internautów, którzy cenią sobie nieskrępowany dostęp do aplikacji społecznościowych. Firma, jako pierwszy operator komórkowy postanowiła nawiązać współpracę z usługą TikTok, co pozwoli klientom sieci na niemal nieograniczone surfowanie w aplikacji. Kto może skorzystać z oferty i czym jeszcze zaskoczy nas w związku z nią Orange? Odpowiadamy.
Jako aplikacja mobilna, która skupia się na tworzeniu możliwie najlepszych doświadczeń dla naszych użytkowników, cieszymy się ze wspólnej inicjatywy i dostarczania większej ilości rozrywki w Polsce – powiedział Michael Modon, Director, Global Business Development w TikTok.
Nie da się ukryć, że strategia TikToka sprawdza się. Z aplikacji korzysta coraz więcej młodych osób i dla wielu z nich dojrzałe serwisy pokroju Facebooka, Twittera, a bardzo często nawet Instagrama przestają mieć znaczenie. Snapchat i TikTok to dzisiejsze standardy nastolatków, nawet „tych starszych”. Tak przynajmniej wynika z moich obserwacji zarówno w sieci, jak i „realu”.
Orange chce zaskarbić sobie sympatię młodzieży, promując przy okazji swoją nową ofertę Flex. Sprytne, szczególnie że jest to sytuacja win-win. Wygrywa operator, którego ofertą interesują się nowi klienci, ale wygrywa także klient, który może korzystać z nielimitowanego transferu w aplikacji TikTok.
https://www.gsmmaniak.pl/1007540/google-usuwa-smartfony-huawei-z-listy-androida/
Właśnie. Przedmiotem współpracy jest nielimitowany transfer w ramach wspomnianej aplikacji mobilnej. Opcja, będąca częścią pakietu Social Pass (Facebook, Instagram, Snapchat, Twitter, Pinterest, Messenger, Viber) jest dostępna dla wszystkich klientów Orange Flex i można włączyć ją z poziomu aplikacji klienckiej.
Drugim filarem współpracy, tymczasowym, ale jednak, jest konkurs, w ramach którego można wygrać 10 podwójnych karnetów na Orange Warsaw Festiwal. Chcąc wziąć udział w konkursie, należy nagrać TikToka i opublikować wideo z trzema festiwalowym stylizacjami. Macie czas do 26 maja.
Ze szczegółami konkursu możecie zapoznać się na stronie Orange.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
HUAWEI kiedyś niemal zdetronizował Samsunga, później niemal zniknął z rynku smartfonów, a teraz wraca do…
Nowy Apple iPhone 16 Pro doczeka się w tym roku nowego, jaśniejszego wyświetlacza? Wszystko na…
Aplikacja Wiadomości Google doczeka się funkcji, która zidentyfikuje piszących do nas wiadomości SMS-owe. Dzięki temu…
PKP Intercity ma akcję, która często się nie zdarza. 1 czerwca możemy podróżować po całej…
Gdybym miał dziś kupić sobie flagowca, to bez wahania postawiłbym na OnePlus 12. Znalazłem go…
Zakupy są nieodłączną częścią życia każdego z nas. Umiejętne oszczędzanie i korzystanie z promocji oferowanych…