Orange ma świetną wiadomość dla wszystkich fanów aplikacji społecznościowej TikTok. Operator, jako pierwszy wśród telekomów nawiązał współpracę z usługodawcą, dzięki czemu transfer za korzystanie z apki nie będzie pobierany z pakietu podstawowego klientów Orange Flex.
Pomarańczowi starają się przypodobać młodej wiekiem grupie internautów, którzy cenią sobie nieskrępowany dostęp do aplikacji społecznościowych. Firma, jako pierwszy operator komórkowy postanowiła nawiązać współpracę z usługą TikTok, co pozwoli klientom sieci na niemal nieograniczone surfowanie w aplikacji. Kto może skorzystać z oferty i czym jeszcze zaskoczy nas w związku z nią Orange? Odpowiadamy.
Jako aplikacja mobilna, która skupia się na tworzeniu możliwie najlepszych doświadczeń dla naszych użytkowników, cieszymy się ze wspólnej inicjatywy i dostarczania większej ilości rozrywki w Polsce – powiedział Michael Modon, Director, Global Business Development w TikTok.
Nie da się ukryć, że strategia TikToka sprawdza się. Z aplikacji korzysta coraz więcej młodych osób i dla wielu z nich dojrzałe serwisy pokroju Facebooka, Twittera, a bardzo często nawet Instagrama przestają mieć znaczenie. Snapchat i TikTok to dzisiejsze standardy nastolatków, nawet „tych starszych”. Tak przynajmniej wynika z moich obserwacji zarówno w sieci, jak i „realu”.
Orange chce zaskarbić sobie sympatię młodzieży, promując przy okazji swoją nową ofertę Flex. Sprytne, szczególnie że jest to sytuacja win-win. Wygrywa operator, którego ofertą interesują się nowi klienci, ale wygrywa także klient, który może korzystać z nielimitowanego transferu w aplikacji TikTok.
https://www.gsmmaniak.pl/1007540/google-usuwa-smartfony-huawei-z-listy-androida/
Właśnie. Przedmiotem współpracy jest nielimitowany transfer w ramach wspomnianej aplikacji mobilnej. Opcja, będąca częścią pakietu Social Pass (Facebook, Instagram, Snapchat, Twitter, Pinterest, Messenger, Viber) jest dostępna dla wszystkich klientów Orange Flex i można włączyć ją z poziomu aplikacji klienckiej.
Drugim filarem współpracy, tymczasowym, ale jednak, jest konkurs, w ramach którego można wygrać 10 podwójnych karnetów na Orange Warsaw Festiwal. Chcąc wziąć udział w konkursie, należy nagrać TikToka i opublikować wideo z trzema festiwalowym stylizacjami. Macie czas do 26 maja.
Ze szczegółami konkursu możecie zapoznać się na stronie Orange.
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Rozpędzony fintech Revolut wprowadza do swojej oferty kolejne nowości. Tym razem zaoferuje własne usługi telekomunikacyjne.…
Motorola Edge 60 Fusion jest już u mnie na testach wystarczająco długo, bym mógł podzielić…
Ogromny atak hakerski przeprowadzono dzisiaj na rządową aplikację mObywatel. Polacy stracili dostęp do kluczowych e-usług.…
Majowa aktualizacja dla serii Samsung Galaxy S25 nie przyniesie zapowiadanych nowości. Zamiast usprawnień aparatu i…
To już ostateczne i oficjalne - OnePlus 13T nie trafi do sprzedaży w Polsce. Poza…
Nowy układ graficzny Nvidia RTX 5060 dla laptopów pojawił się w bazie Geekbench. GPU w…