Bank Millennium udostępnił na swojej stronie internetowej komunikat, który dotyczy kwestii związanej z bankowością oraz znajdującymi się na koncie pieniędzmi. Klienci banku powinni, jak najszybciej zapoznać się z tymi informacjami, zanim będzie za późno.
Na stronie internetowej Banku Millennium można znaleźć segment poświęcony bezpieczeństwu użytkowników. Choć często znajdują się tam porady skierowane bezpośrednio do klientów instytucji, tak jeden z komunikatów dotyczy posiadaczy konta w dowolnym banku.
Santander ostatnio też wydał bardzo istotną wiadomość dla swoich klientów.
Bank Millennium nawołuje do klientów
Fot. Millennium
Nie zawsze wszystko układa nam się tak, jakbyśmy tego chcieli. To normalne, że niektórzy zmagają się z problemami finansowymi – czasem jest to wynik błędów, a innym razem zależy to od czynników zewnętrznych. Wówczas osoby zmagające się z długami lub mające mało pieniędzy szukają okazji do zarobku.
Wcale nie chodzi tu o szukanie pracy, a oferty inwestycyjne występujące pod postacią reklam np. na mediach społecznościowych. Choć z natury inwestycje charakteryzują się ryzykiem i pewną niewiadomą, tak te reklamy gwarantują szybki, prosty i bezpieczny zysk. Łatwo w takim wypadku się przeliczyć.
Wejście w reklamę i podanie tam swoich danych gwarantuje to, że oszuści się z Wami skontaktują. W wielu przypadkach zagwarantują, iż cały proces przejdą za Was – wystarczy podać im dowód, podać dane logowania do konta bankowego lub zeskanować kartę. Bank Millennium mówi wprost – podanie im tych danych jest równoznaczne z przekazaniem pełnej kontroli nad finansami oszustom.
W ten sposób zminimalizujecie ryzyko
Fot. Millennium
Przed dokonaniem jakiejkolwiek inwestycji warto sprawdzić wiarygodność pośrednika. Nazwę instytucji należy wyszukać w internecie w połączeniu ze słowami „oszustwo” lub „scam”, przy czym warto przejrzeć kilka różnych źródeł opinii. Sprawdzenie, czy pośrednik znajduje się na liście ostrzeżeń KNF, również pomaga uniknąć ryzyka utraty pieniędzy i danych.
Nigdy nie powinno wysyłać się skanów dowodu osobistego ani instalować oprogramowania pochodzącego z nieznanych źródeł. W przypadku otrzymania przelewu od nieznanego nadawcy i prośby „doradcy” o przekazanie środków dalej, najlepiej wstrzymać się z działaniem. W razie wątpliwości skontaktujcie się bezpośrednio z bankiem lub policją.
Źródło: Millennium
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.






