ING Bank Śląski zapowiedział prace serwisowe. W dużym stopniu dostęp do kart płatniczych zostanie odcięty. Co więcej, instytucja wyrywa się ze schematu i postanawia działać w samym środku tygodnia. Tłumaczymy, co warto zrobić przed rozpoczęciem przerwy!
Patrząc na ostatnie komunikaty zarówno w sprawie bezpieczeństwa, jak i zmian – w szeregach ING dzieje się sporo. Dwa dni temu opublikowano wiadomość, która nie ucieszy zbyt wielu klientów instytucji. Większość napotkanych utrudnień będzie związana z działaniem kart płatniczych.
Szykują się spore utrudnienia dla klientów ING
Fot. ING
Przerwy techniczne to coś, czego my użytkownicy nie jesteśmy w stanie przeskoczyć. Mają one na celu zwiększenie wydajności pewnych funkcji i poprawę naszego bezpieczeństwa. A więc chodzi o kwestie, które dla wielu z nas są najważniejsze. Ze względu na potencjalne problemy ING zabrało w tej sprawie głos.
Trudności pojawią się od godziny 0:30 do 3:00 z 2 na 3 września (z wtorku na środę). Choć prace przeprowadzone zostaną w środku nocy, tak nieco może dziwić fakt, że utrudnienia pojawią się w środku tygodnia.
Najwięcej ograniczeń dotyczy kart płatniczych – zarówno w aplikacji Moje ING, jak i w ING Business. Klienci nie będą mogli zamawiać nowych kart, zmieniać limitów transakcyjnych czy przypisywać ich do telefonów i portfeli zewnętrznych, takich jak Apple Pay, Garmin Pay czy Google Pay.
Niedostępne będzie także ubezpieczanie kart, nadawanie kodów PIN oraz wykonywanie operacji na rachunkach kart kredytowych. Dodatkowe utrudnienia mogą pojawić się przy transakcjach kartowych w bankomatach, wpłatomatach i terminalach płatniczych. Problemy mogą wystąpić także przy płatnościach internetowych wymagających potwierdzenia 3DSecure.
Jak jednak podaje ING, transakcje BLIK będą działały bez zakłóceń.
Oto jak powinniście przygotować się na nadchodzącą przerwę
Fot. ING
Pewnego rodzaju rytuałem jest to, że banki radzą klientom, jak się do nadchodzących przerw technicznych przygotować. ING prosi, abyście w ramach możliwości dokonali najważniejszych opłat i zrobili zakupy poza godzinami prac serwisowych. Was niewiele to kosztuje, a pozwoli uniknąć frustracji.
Jeśli z jakiegoś powodu chcielibyście zastrzec kartę, to najlepiej w takim wypadku zadzwonić na infolinię ING pod numer +48 32 357 00 12.
Źródło: ING
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.






