Na telefony Xiaomi, POCO i Redmi zmierzają aktualizacje, które wprowadzą system Android 16 i nakładkę HyperOS 3. Co takiego zmienią i jakie nowe funkcje zostaną wprowadzone tymi aktualizacjami? Które modele chińskich producentów mogą na nie liczyć?
Aktualizacje są ważną częścią każdego urządzenia, które może je dostawać. W tym wypadku mówimy o smartfonach, a konkretniej tych od Xiaomi, POCO i Redmi. Najnowsza wersja systemu operacyjnego, która wprowadza Androida 16 oraz HyperOS 3 jest coraz bliżej, a my dowiedzieliśmy się, co takiego da użytkownikom.
Xiaomi, POCO, Redmi – HyperOS 3 zmierza na wiele smartfonów
Przede wszystkim listę smartfonów znajdziecie w moim wpisie na temat tego, które telefony Xiaomi, POCO i Redmi otrzymają aktualizację do nowej wersji OS. Nie ma sensu, by się powtarzać, ale poniżej widziany Xiaomi 15 Ultra jest oczywiście na owej liście, tak samo, jak Redmi Note 14 Pro+, czy umieszczony na tytułowym zdjęciu POCO F7 Ultra.
W kontekście tego, co zmieni się wraz z tą aktualizacją, zacząć można od tego, że zmieni się interfejs użytkownika całego systemu. Poprawione mają zostać animacje oraz ogólna responsywność, co pozytywnie wpłynie na komfort użytkowania takiego telefonu. Podnieść ma się także wydajność, a to za sprawą optymalizacji całości w zakresie zarządzania dostępnymi zasobami konkretnego smartfonu.
Trochę nowości w drodze
Oczywiście, to są nowości prosto z HyperOS 3, a sam Android 16 także wprowadzi „to i owo”. Wśród nich znajdzie się, chociażby przebudowana funkcja powiadomień, które będzie można od teraz segregować i „grupować”. Ma to ułatwić życie w dobie mnóstwa powiadomień, które użytkownik może codziennie otrzymywać.
Na koniec warto również wspomnieć o zaawansowanym trybie ochrony, który poprawić ma odporność urządzeń na zagrożenia związane z bezpieczeństwem. Idzie więc całkiem dużo nowości oraz przydatnych usprawnień i funkcji, które mają sprawić, że owe telefony będą po prostu lepsze. A czy tak będzie? Poczekamy — zobaczymy.
Źródło: Gizmochina, opracowanie własne
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.








