OnePlus szykuje swoją odpowiedź na flagowe tablety konkurencji. Nadchodzący model OnePlus Pad 2 Pro otrzyma topowe podzespoły, duży ekran i szybkie ładowanie. To może być jeden z najmocniejszych tabletów z Androidem w 2025 roku.
Po premierze OnePlus Pad Pro, pora na nowszą generację urządzenia. Do debiutu przygotowuje się OnePlus Pad 2 Pro i to będzie najmocniejszy zawodnik w świecie Androida. Specyfikacja przemawia sama za siebie. Oto przedpremierowe informacje.
To będzie Top of the Top, czyli OnePlus Pad 2 Pro
Tablet ma mieć 13,2-calowy LCD o rozdzielczości 3.4K. Odświeżanie na poziomie 144 Hz zapewni płynność w grach, bo wydajność będzie z najwyższej półki. W ekranie znajdzie się niewielkie wycięcie w kształcie pigułki. Nie wiadomo jednak, jaką matrycę otrzyma przednia kamerka.
Ale co tam ekran, moc obliczeniową poprowadzi Snapdragon 8 Elite. Jak znam producent nie zabraknie również autorskich rozwiązań podkręcających jego możliwości. Mam na myśli wielkiej komorze chłodzącej lub nawet specjalnej wersji procesora Qualcomm.
Z tego co wiadomo, producent wyposaży główną jednostkę w nawet 16 GB RAM oraz 512 GB pamięci na dane. Dobrze wypadnie ponadto konfiguracja baterii. O czas pracy zadba pojemność 12 140 mAh. Z kolei o szybkość ładowania zatroszczy się 67 W.
To w zasadzie wszystko na temat specyfikacji. Oprócz tego mogę jeszcze wywróżyć kilka innych funkcjonalności modelu OnePlus Pad 2 Pro. Obudowa skryje dobre głośniki stereo, nie zabraknie dedykowanego rysika, a producent dorzuci od siebie odpowiednią ładowarkę.
Na przeciwko komu stanie najmocniejszy tablet firmy?
Naturalnym wrogiem nadchodzącego OnePlus Pad 2 Pro będzie np. Samsung Galaxy S10+. Jedyny podpunkt specyfikacji, który zazwyczaj odbiega w naszym bohaterze wpisu od jego adwersarzy, to technologia wykonania ekranu. Życzyłbym sobie panel OLED, ale LCD jest zdecydowanie tańszy, co przekłada się na niższą cenę.
To najmocniejszy tablet w historii Androida. Konkurencja może mu buty czyścić
Źródło: via gizmochina
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.