W sieci pojawiły się przecieki na temat ceny, specyfikacji, a nawet oficjalny design iQOO Neo 10 Pro+. Smartfon jest unikalny, mocny i ma wielką baterię. Ponadto kosztuje grosze – jak na flagowca z topowym procesorem.
Z wzruszeń w świecie premier smartfonów zostało nam zwykle wzruszenie ramion. Naprawdę rzadko zdarza się czymś zdziwić. Mnie właśnie się to zdarzyło – połączenie ceny, designu i mocy w iQOO Neo 10 Pro+ robi wrażenie.
iQOO Neo 10 Pro+ zdradza design przed premierą
Podobają mi się telefony, które choć trochę chcą wyróżnić się z tłumu. Wiadomo, że front w zasadzie za każdym razem będzie taki sam, dlatego unikalności trzeba szukać na tylnym panelu. iQOO Neo 10 Pro+ robi to, korzystają z rozpikselowanego motywu i niebieskiego gradientu. Mnie się podoba.
Do tego mamy jeszcze kwestię ceny. iQOO Neo 10 Pro+ ma kosztować mniej niż 3000 juanów. Przy obecnym kursie daje to jakieś 1570 złotych. Nieźle, jak na telefon, który wykręca tak dziki wynik w AnTuTu.
Specyfikacja jest potężna, a cena – malutka
Połączenie Snapdragona 8 Elite i wielkiej baterii z dużym ekranem to spełnienie moich marzeń jako mobilnego gracza. Za mało jest flagowców, które robią to kosztem aparatu, a ich premiery w Polsce to ewenement.
Na front iQOO Neo 10 Pro+ trafi panel OLED o przekątnej 6.82 cala. Jest odświeżany w 144 Hz, a obraz jest wyświetlany w rozdzielczości 2K. Ponadto bateria ma potężne 7000 mAh, a w pudełku znajdzie się miejsce dla 120W ładowarki.
Na koniec zostają oszczędności – przy tej cenie i wyposażeniu nie ma szans na najlepszy aparat na rynku. iQOO Neo 10 Pro+ nawet nie próbuje udawać, że jest inaczej. 50 MP matryca główna z obiektywem z OIS i 50 MP szeroki kąt na niewielkiej wyspie to wszystko, na co może liczyć użytkownik.
Innym bardzo mocnym telefonem z Chin jest OnePlus Ace 6. Ten jest zdecydowanie ważniejszy od iQOO, ponieważ trafi do Polski jako OnePlus 14R. Poniżej znajdziesz pierwsze szczegóły na temat jego specyfikacji.
Źródło: producenta, via Abhishek Yadav, opracowanie własne
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.