Jeżeli sądziliście, że Redmi Note 7 już nigdy Was nie zaskoczy, należycie do tej samej grupy osób, co ja. A jednak, Xiaomi za pomocą nowej kampanii udowadnia, że potrafi wysłać smartfona w kosmos, wystawić go na ekstremalne warunki i sprowadzić z powrotem na Ziemię – bez szwanku!
Xiaomi jest marketingową studnią bez dna, co dosadnie potwierdza najnowsza akcja reklamowa, której głównym bohaterem jest rzecz jasna Redmi Note 7.
Znany średniak zaskakiwał nas w swojej historii wiele razy, rozbijając arbuzy, spadając ze schodów oraz udowadniając swoją wytrzymałość na kilka innych, wymyślnych sposobów. Pomimo tego że realne testy odporności zatrzymały nieco jego zapędy i wykazały słabość telefonu na wyginanie, Chińczycy chcą nam pokazać, że nic ich nie złamało.
Redmi Note 7 postanowiono wysłać w stratosferę na wysokość około 33 km, gdzie ciśnienie osiągnęło wartość 1 kPa, a temperatura zewnętrzna wahała się w okolicach -58°C. Dokonano tego za pomocą balonu stratosferycznego, który w pewnym momencie pękł i umożliwił powrót smartfona na ziemię.
Warunki na tej wysokości możemy uznać za ekstremalne, a wewnątrz telefonu zarejestrowano temperaturę o wysokości 4°C, co jednak nie przeszkodziło w uruchomieniu aparatu i wykonaniu kilku pamiątkowych zdjęć, które możecie obejrzeć poniżej:
Od fotografii trudno wymagać mistrzowskiej jakości, natomiast nie to było sensem eksperymentu – starano się sprawdzić, czy smartfon będzie zdolny do przetrwania takiej próby oraz bezpiecznego powrotu, do którego niezbędny był niewielki spadochron.
Redmi Note 7 został odszukany i włączony, co możemy zaobserwować na filmie obrazującym całe wydarzenie. Na ekranie telefonu pokazano wykonane zdjęcia, a jego poprawne działanie zostało potwierdzone przez CEO Xiaomi, Lei Juna.
Chińczycy byli pewni swojego produktu od samego początku, ale mimo to możemy uznać tę próbę za imponującą, biorąc pod uwagę brak oficjalnej wodoszczelności telefonu oraz delikatność podzespołów, które wystawione na niespotykane warunki mogły się najzwyczajniej w świecie uszkodzić.
W Polsce średniak był sprzedawany z 6-miesięczną ochroną na wyświetlacz, który był głównym celem całej kampanii reklamowej. Oprócz niej, otrzymaliśmy sensowną specyfikację techniczną oraz pojemną baterię w świetnej cenie, co pozwoliło określić go jako nowego króla średniej półki.
O praktycznych stronach użytkowania Redmi Note 7 przeczytacie w poniższej recenzji Damiana, który uważnie prześwietlił ten model:
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Majowa aktualizacja dla serii Samsung Galaxy S25 nie przyniesie zapowiadanych nowości. Zamiast usprawnień aparatu i…
To już ostateczne i oficjalne - OnePlus 13T nie trafi do sprzedaży w Polsce. Poza…
Nowy układ graficzny Nvidia RTX 5060 dla laptopów pojawił się w bazie Geekbench. GPU w…
Ten RTS to bez wątpienia miły hołd dla legendarnego Command and Conquer. Mimo kilku wad…
Po zapowiedzi flagowca Sony Xperia 1 VII, fani oczekiwali kilku słów na temat Sony Xperia…
iPhone 17 Pro miał oferować warstwę antyrefleksyjną podobną do tej z Galaxy Ultra. Nowy przeciek…