, Akcesoria Apple Newsy Smartfony Wearables

Apple idzie w usługi. iPhone nie jest już w stanie uciągnąć finansów firmy

fot. Apple

fot. Apple

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:
  • wodołaz

    Ale rewelacja.
    Od dawna wiadomo, ze są na równi pochyłej (którą wybudowali im Chińczycy)
    Tego faktu już nic nie zmieni, choć część komentatorów bawi się w „syndrom proamerykańskiego czopka”

  • Przemysław Pyzel

    Dla użytkowników to lepiej, że rynek się nasyca, bo ceny będą spadać.

  • VC89

    Co do samej marki to odnosi się wrażenie, że tak naprawdę ta firma to tylko… iPhone + dodatki (macbooki, maci, watch, itd.). Z kim bym nie rozmawiał o Apple to od razu jako pierwsze załącza się: IPHONE. Pewnego rodzaju paradoks, że firmie nie udało się sprawić, by inne produkty były przynajmniej podobnie rozpoznawalne jak Iphone. Żeby było zabawniej, niektórzy z rozmówców nawet nie kojarzyli czym jest ipad, albo imac, czy macbook. iPhone jest z kolei tak głęboko wpisany, jak wyjście do kościoła w niedzielę.
    Widać to też zresztą po ilości i charakterze artykułów zamieszczonych na różnych portalach. Najwięcej dotyczy iPhone, w pozostałych przypadkach tak naprawdę ograniczają się tylko do niezbędnych danych. Czy to wpłynęło na postrzeganie pozostałych urządzeń od Apple? Nie wiem, ale byłym skłonny stwierdzić, że częściowo tak.
    Apple owinęło się wokół iPhone’a, jako dziecka księcia, a pozostałe urządzenia wyglądają trochę jak… parobki (jakkolwiek to zabrzmi).
    Oczywiście to tylko moja opinia, ale podtrzymuję ją: złote dziecko pn. iPhone zaczyna się sypać i albo Apple wprowadzi szereg innowacji, bądź rozważy racjonalizację polityki cenowej, albo wyleją dziecko z kąpielą…

  • VC89

    Konkurencja i jeszcze raz konkurencja. Huawei dało już potężnego sierpowego Apple, mimo afery szpiegowskiej, co oznacza, jakie podejście do produktów z Cupertino zaczyna mieć świat.
    Nie dziwi mnie, że największą grupą „beneficjentów” Apple są dzieci. Niedojrzałe móżdżki, które bardzo łatwo wyprać propagandowymi i marketingowymi sloganami. Taka spaczona postawa rozprzestrzenia się w świecie i tak napędza klientelę. Sęk jednak w tym, że już nawet pierwsi fanatyczni miłośnicy tej marki zaczynają powoli dostrzegać, że Apple brnie w ślepą uliczkę z iPhone’ami, żądając kosmicznych pieniędzy za produkt po prostu przeciętny i… dziwny.
    Najlepiej obrazują to wyniki sprzedaży i… postawa Apple. To że idą teraz w usługi to znak, że widzą, co się święci, ale można odnieść wrażenie, że nie mają za bardzo ochoty dokonać rewolucyjnych zmian. Widać to po przeciekach najnowszego iPhone’a – obrzydliwa, skrajnie nieestetyczna wysepka na aparat. Nadal liczenie, że fanom opadną gacie na widok „in reality”. Oczywiście, że opadną. ZE ŚMIECHU

  • mozilla007

    Szkoda ze nie wpadną na pomysł obniżki cen, bo akurat sprzęt jest wart ale grubo ponad 1000 zł mniej.

  • Hshs

    A jutro jak to zarobiło najwięcej z pośród wszystkich producentów. Niestety ale ten portal chyli się ku upadkowi….

    • Ju4as

      Na pewno a świat to dopiero zmierza do spustoszenia..

  • coconut

    Iphony są za dobre więc ludzie nie potrzebują nowych :]

    • Wiesław Rostkowski

      Bzdura, są za drogie i nienkompatybilne z resztą rynkowego sprzętu opartego na androidzie. Po co płacić tak dużo za tak niewiele?

      • (po)ruta

        A po jaką cholerę potrzebny mi srajdroid dziurawiec, skoro mój ekosystem domowy składa się tylko z i OS 😎
        Srajdroidowi pokazuję 🖕

        • Mariusz Nowak

          Nie zapomnij podlewać tego ekosystemu.

        • https://www.facebook.com/app_scoped_user_id/726278924145147/ Paradoks Czasowy

          I tak oto jedna firma wmówiła ci byś kupował tylko ich sprzęt

        • Wiesław Rostkowski

          Nie ma czegoś takiego jak ekosystem. To ściema producenta. Prawda jest taka, że produkty appla współpracują tylko same z sobą, a nie z innym sprzętem. To poważne ograniczenie, a nie zaleta.


reklama