Pod koniec lutego prezentowaliśmy smartfon Huawei Ascend D, który stał się jedną z gwiazd ostatnich targów MWC. Od kilku tygodni wiemy już co producent zamontował w środku urządzenia i wstępnie poznaliśmy już nawet możliwości sprzętu, dzięki benchmarkom umieszczonym w Sieci. Nadal zagadką pozostawały jednak dwie najważniejsze kwestie – kiedy zobaczymy model na rynku i ile przyjdzie za niego zapłacić?
Wcześniej wiadomo było, że sprzęt trafi do sprzedaży w II lub III kwartale bieżącego roku. Teraz sprecyzowano, iż realizacja powinna się rozpocząć w lipcu. Huawei chce podobno dopracować swój sprzęt pod każdym względem i rozpocznie jego produkcję w czerwcu – miesiąc później słuchawka trafi do sklepów.
Niestety, nadal nie wiadomo, ile smartfon będzie kosztował. Przedstawiciele firmy zapewniają, iż chcą sprzedawać model po cenie od 15 do 25% niższej od tych kwot, które za analogiczne modele zaproponuje konkurencja. Takie działanie należy tłumaczyć faktem, iż póki co Huawei nie jest kojarzone z topowymi smartfonami dobrej jakości – aby przekonać do siebie klientów, trzeba ich najpierw jakoś zachęcić do zakupów. Chińczycy będą się musieli naprawdę postarać, ponieważ w okresie wakacyjnym na rynku powinien się pojawić Samsung Galaxy S III. Aby nawiązać walkę z Koreańczykami, Huawei zapewne nie będzie przebierać w środkach. Tym bardziej, że szef firmy niedawno deklarował, iż jego korporacja odniesie sukces we wszystkich segmentach rynku.
Źródło: Mobile-review
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
W sieci pojawił się kolejny pretendent do tytułu najlepszego smartfona do 1500 złotych. Motorola Moto…
Motorola Edge 50 Pro potrzebowała raptem 3 tygodni, by stanieć do znacznie bardziej rozsądnej ceny.…
Rynek tanich telefonów do 1000 złotych jest coraz ciekawszy. TCL 50 XL 5G jest jeszcze…
HTC niegdyś był królem Androida, dlatego szkoda patrzeć na jego dzisiejszą sytuację. Powrót na tarczy,…
Najlepszy telefon do 1000 zł? Pod rozważania z pewnością trzeba wziąć realme 11 Pro. Posiada…
Jak bardzo zagrożeni jesteśmy w sieci? W 2023 roku prawie 5,5 miliona Polaków kliknęło w…