REKLAMA TP
środa, 1 maja 2019, Amadeusz Cyganek

Nadciąga koniec przeglądarki Firefox na Androida. Na szczęście powstanie jak Fenix z popiołów

0 odpowiedzi na “Mozilla-Firefox-bardzo-sie-zmieni.-Nowe-ciekawe-funkcje-i-kolory_article”

  1. May Czos pisze:

    Bez obsługi dodatków i synchronizacji z Firefoxem niech nawet nie zaczynają tematu.

  2. Krzysztof Dymerski pisze:

    Wolę Operę, gdyż oszczędza transfer, a dodatkowo nie potrzeba Messengera do Facebooka, żeby odczytać wiadomości.

  3. mcz pisze:

    Nie rozumiem jak można używać Chrome na Androida, już na desktopie przy kilkudziesięciu otwartych stronach potrafi zeżreć 70% RAM z 8 GB, nawet przy samym otwartym YouTube potraci wciągnąć 40% RAM z 8 GB. A co dopiero na słabszych urządzeniach mobilnych, przeładowania aplikacji gwarantowane.

    • Adrian pisze:

      Na Androidzie Chrome jest najlepszą przeglądarką i to nie podlega dyskusji. Na pecetach Chrome śmiga wszędzie oprócz tego dziadowskiego windowsa. Szczególnie to widać na wręcz marnych specyfikacjach chromebooków, Na dobrychprogramach jest artykuł dlaczego Chrome spowalnia na windowsie i jest to wina MS.

      • mcz pisze:

        Pod względem zużycia RAMu też jest najlepszą przeglądarką na Androidzie?

      • Krzysiek pisze:

        Jak lubisz oglądać reklamy to tak.W firefoxie ten problem nie istnieje.

        • Adrian pisze:

          Jakie reklamy? Jak już jakieś są, to nie mam zamiaru zachowywać się jak pies ogrodnika. Niektórzy deweloperzy tylko z tego żyją.

          • Krzysiek pisze:

            Chodzi o wyskakujące okienka na cały ekran + automatyczne odtwarzanie dźwięku i obrazu.Reklamy umieszczone pomiędzy wierszami artykułu mi nie przeszkadzają.

  4. Naciągnięty klient pisze:

    Jeśli zaczyna się zdanie frazą „o ile”, to należałoby następnie użyć np. zwrotu „to”, ale NA PEWNO nie „tak”, którego P.T. Redaktor używa o tyle bezrefleksyjnie, co po wielokroć.

  5. Rafi X pisze:

    Syndrom Opery na desktopie. Najpierw trzeba było wszystko wyrzucić do kosza, aby dziś gonić za funkcjami, których być może już nigdy nie będzie…


reklama