środa, 10 kwietnia 2019, Amadeusz Cyganek
Różnokolorowe smartfony sprzedają się gorzej niż klasyczne. OnePlus uczy się na błędach
0 odpowiedzi na “TOP”
reklama
Rozumiem że nikt nie zauważył faktu że oneplus dawał inne wersje kolorystyczne niż czarne po kilku miesiącach od premiery?? A nie zaraz zaraz szary nie jest klasycznym kolorem a jakoś sprzedaż op3 i 3t była wysoka. Kto by pomyślał, a nie wiat lepiej kupić ten sam telefon i wydac 2,5tys. Niz 30zl na skina. Kurde że też na to nie wpadlem.
Macie błąd, na 1 foto jest OnePlus 6T a na drugim OnePlus 6
Geniusze tam pracują. Na premierę dostępne tylko kolory: czarny i czarny, i oni się dziwią że właśnie te kolory najlepiej się sprzedają 🙂
Dokładnie – podejście jak z wielkimi ekranami. Skoro 95% rynku to telefony powyżej 6″, to nie ma się co dziwić, że będą stanowić większość sprzedaży.
Mnie logika niektórych firm i korpo marketingowców nigdy nie przestanie zadziwiać.
Na zdjęciu macie OnePlusa 6 a podpisaliście 6T
Tymczasem najpopularniejszym telefonem na świecie jest iPhone XR
A ja używam bez etui, nakleiłem za to skórkę dbrand. Wygląda super i się nie palcuje.