Kategorie: Newsy OnePlus Telefony

Różnokolorowe smartfony sprzedają się gorzej niż klasyczne. OnePlus uczy się na błędach

Raczej nigdy nie można było powiedzieć, że właśnie nastał szał na różnokolorowe, odbajerzone urządzenia. I raczej trudno oczekiwać, by kiedykolwiek się to stało, bowiem szef OnePlusa, Pete Lau, mówi wprost – sprzedawanie smartfonów w dziwnych wariantach kolorystycznych to bardzo słaby i nieopłacalny biznes.

Kiedyś były takie czasy, że każdy stawiał sobie za punkt honoru posiadanie kilku wymiennych paneli o różnych kolorach i motywach graficznych, by wymienić je wtedy, gdy mamy na to ochotę.

We współczesnych smartfonach nie jest to już takie proste, ale trzeba przyznać, że producenci starają się, byśmy mieli spory wybór. Nierzadko bowiem do sklepów trafiają urządzenia w kolorze żółtym, czerwonym, zielonym, fioletowym czy – ostatni krzyk mody – gradientowym.

Generalnie więc dla chcącego nic dobrego i spokojnie znajdziecie smartfona w dowolnym kolorze tęczy. Może nie każdego producenta i nie każdy model, ale jednak.

Nabywcy smartfonów to enztuzjaści klasycznych barw

Wygląda jednak na to, że grono firm oferujących takie sprzęty zawęzi się jeszcze bardziej, bowiem ze swoimi jednoznacznymi wnioskami na temat kolorowych smartfonów podzielił się Pete Lau, a więc CEO OnePlusa.

Okazuje się bowiem, że wedle jego słów, sprzedaż modeli OnePlus 6 i 6T w wariancie Mirror Black i Midnight Black cieszyły się znacznie większym zainteresowaniem ze strony klientów niż egzemplarze w kolorze czerwonym czy białym, a także gradientowym, znanym jako Thunder Purple.

Jak mówi sam Pete Lau, to dla niego spore zaskoczenie, bowiem niestandardowe wersje kolorystyczne prezentowały się bardzo dobrze na konferencjach prasowych, a także były chwalone przez branżowych recenzentów.

Oczywiście nie znamy oficjalnych wyników sprzedaży poszczególnych wariantów, ale można domniemywać, że jeżeli tę kwestię porusza sam szef tej firmy, to raczej nie były one zbyt dobre w przypadku wspomnianych już, mocno odmiennych wersji kolorystycznych.

Z tego też powodu można oczekiwać, że nadchodzący OnePlus 7 raczej nie zadebiutuje na rynku w wielu wariantach kolorystycznych, a jeśli już się pojawią, to zapewne w bardzo ograniczonych ilościach i tylko na wybranych przez producenta rynkach.

Czas pokaże, czy podobny los spotka popularne ostatnio gradientowe modele – niby wygląda to nieźle, ale w codziennym użytkowaniu faktycznie można mieć spore wątpliwości co do estetyki tego rozwiązania.

źródło

Amadeusz Cyganek

Najnowsze artykuły

  • Motorola
  • Newsy
  • Telefony

Najbardziej wyjątkowa Motorola zdradza cenę przed premierą. Może być jeszcze lepsza

Motorola Razr 50 Ultra zdradza kolejne szczegóły przed premierą – do sieci wyciekła cena urządzenia.…

12 maja 2024
  • Słuchawki
  • Testy
  • Wiadomość dnia

Test Fresh ’n Rebel Clam Fuse. Idealne na lato

Fresh ’n Rebel Clam Fuse to bezprzewodowe nauszne słuchawki, które nie tylko zachwycają przyjemnym dla…

12 maja 2024
  • Apple
  • Newsy
  • Wearables

Apple Watch X na zdjęciach. Kamera na froncie kupi nieprzekonanych?

Apple Watch X pozuje na grafikach koncepcyjnych. Największa zmiana to obecność kamerki do rozmów na…

12 maja 2024
  • Promocje

Najbardziej opłacalny Samsung w Polsce z baterią 6000 mAh w kozackiej cenie

Samsung Galaxy M34 5G ma baterię 6000 mAh, ekran Super AMOLED 120 Hz i aparat…

12 maja 2024
  • Huawei
  • Newsy
  • Telefony

Jeden z najlepszych producentów smartfonów z Androidem rezygnuje z… Androida

HUAWEI kiedyś niemal zdetronizował Samsunga, później niemal zniknął z rynku smartfonów, a teraz wraca do…

11 maja 2024
  • Apple
  • Newsy
  • Telefony

Nowy Apple iPhone 16 Pro będzie 20% lepszy. Przekona Cię to do zakupu?

Nowy Apple iPhone 16 Pro doczeka się w tym roku nowego, jaśniejszego wyświetlacza? Wszystko na…

11 maja 2024