Pamiętacie historię 12-latka, którego obraziła Siri? Rzecz wydarzyła się w Wielkiej Brytanii i być może dzisiaj rodzice nastolatka walczą o odszkodowanie za straty moralne poniesione przez ich pociechę. Tego niestety nie wiem. Wiem natomiast, iż o pieniądze od firmy Apple stara się pewien Amerykanin, który uległ reklamom sprzętu korporacji z Cupertino.
Frank M. Fazio zakupił iPhone’a 4S w listopadzie ubiegłego roku i twierdzi, iż była to pomyłka. Winne wszystkiemu jest Apple, które wprowadziło go w błąd „przekłamaną reklamą”. W reklamie telewizyjnej Apple zapewnia, iż z pomocą Siri ludzie wyznaczają spotkania, szukają restauracji, uczą się grać na gitarze i wiązać krawat – słowa wypowiedziane przez rozżalonego użytkownika kończą się oczywiście stwierdzeniem, iż usługa korporacji z Cupertino nie potrafi wielu z tych rzeczy.
Niezadowolony klient przekonuje (w przyszłości będzie to robiła wynajęta kancelaria prawna Robbins Geller), iż Siri albo nie rozumie o co się ją pyta albo po dłuższym przestoju udziela złej odpowiedzi. Fazio nie mógl np. znaleźć z jej pomocą sklepu. Amerykanin przekonuje również, że Siri na chwilę obecną znajduje się co najwyżej w fazie rozwoju. Suma, o która toczy się walka nie została ujawniona.
Źródło: The Wall Street Journal
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Nothing nie zwlekał z wprowadzaniem stabilnego Androida 15 do swoich smartfonów. Oczekuje się takiego samego…
Rozpędzony fintech Revolut wprowadza do swojej oferty kolejne nowości. Tym razem zaoferuje własne usługi telekomunikacyjne.…
Motorola Edge 60 Fusion jest już u mnie na testach wystarczająco długo, bym mógł podzielić…
Ogromny atak hakerski przeprowadzono dzisiaj na rządową aplikację mObywatel. Polacy stracili dostęp do kluczowych e-usług.…
Majowa aktualizacja dla serii Samsung Galaxy S25 nie przyniesie zapowiadanych nowości. Zamiast usprawnień aparatu i…
To już ostateczne i oficjalne - OnePlus 13T nie trafi do sprzedaży w Polsce. Poza…