REKLAMA TP
wtorek, 12 lutego 2019, Amadeusz Cyganek

Wirtuozi marketingu – na bolidzie F1 pojawi się logo producenta smartfonów… którego nie znacie

0 odpowiedzi na “Slide5”

  1. SecretHope pisze:

    Co do **** wafla oni jarali.. .
    Szybciej tu by Motorola czy One+ albo i Poco pasowały . . .

  2. Wojtek JJ pisze:

    To teraz ciekawe ile kasy sypnęli Wiliamsowi, skoro są sponsorem tytularnym ?

  3. GieKa pisze:

    ROKiT ONE – Features: Camera, 3G, Dual Sim, Unlocked, WiFi

    Calling, WhatsApp, Facebook, Bluetooth, FM Radio, MP3 – $34.99

    ROKiT F-ONE – Features: Clamshell design, Camera, 3G, Dual Sim,

    Unlocked, WiFi, WhatsApp, Facebook, Bluetooth, FM Radio, MP3, Torch –

    $39.99

    ROKiT IO Light – Features: Front and Rear Camera, 3G, Dual Sim,

    Unlocked, Android Oreo (Go Edition) Bluetooth, FM Radio, MP3, GPS –

    $59.99

    ROKiT IO 3D – Features: Front and Rear Camera, 4G, Dual Sim,

    Unlocked, Android 8.1, Bluetooth, Fingerprint sensor, Proximity

    sensor, Naked eye 3D screen – $114.99

    ROKiT Pro IO 3D – Features: Front and Rear Camera, Flash/Torch,

    4G, Dual Sim, Unlocked, Android 8.1, Bluetooth, Fingerprint sensor,

    Gyro, Compass Naked Eye 3D screen – $249.99

    ROK Life Services Include:

    International Wi-Fi Calling

    Family Telemedicine 24/7/365

    Pharmacy Savings Platform

    Family Roadside Assistance

    $100k Accidental Death Insurance

    $20k Burial Insurance

    Family Legal Services

    $1m in Identity Theft Insurance

    $100 ROK Monthly Rewards Dollars

  4. Kamil Wojtczak pisze:

    Znakomity ruch! Właśnie dlatego, że nikt ich nie zna to warto, że się reklamują.

  5. Mistrzu pisze:

    Co za tandetny chłam prosto z katalogu Chińczyka obrandowany „nową” marką. Cóż, jak się nie ma nic do zaoferowania (bo to tak miałkie urządzenia że giną w tłumie identycznych słuchawek) to trzeba się reklamować na bolidzie i wydawać masę pieniędzy w tak idiotyczny sposób. A zapłaci i tak klient bo reklama jest wkalkulowana w cenę urządzenia. Taki OnePlus nie musiał się reklamować na bolidach Formuły 1 by dziś być producentem który śmiało staje w szranki z Samsungiem, Apple, Sony czy innymi rozpoznawalnymi markami. Ale OnePlus inwestował w technologię i ich urządzenia sprzedają się jakością. Cóż, co firma to inne podejście.

    • ipkis pisze:

      Ale wiesz, że pisząc o OnePlus piszesz o Oppo które jest na rynku od 18 lat i sprzedaje kwartalnie około 30 milionów telefonów?

  6. Łukasz Florkowski pisze:

    Rootkid?

  7. Tomasz Wr pisze:

    Panowie! Kto płaci ten jedzie na spojlerze ! ?


reklama