Samsung postanowił wykorzystać okazję i dał Huawei pstryczka w nos. Chodzi oczywiście o problemy z ekranem w Huawei Mate 20 Pro, czyli aferę #Gluegate. Samsung twierdzi, że „Galaxy S9 nie daje plamy”, a jego ekran nie zawodzi oczekiwań. Aż chce się powiedzieć: „i kto to mówi”.
W świecie smartfonów każdy rok ma swoją wielką aferę i parę pomniejszych. Obecnie największą tego typu sprawą jest #Gluegate, czyli zielonkawy problem z ekranami LG (i śladowo z tymi od BEO) w smartfonie Huawei Mate 20 Pro. Zakup tego modelu jest loterią, a Huawei nie zabrał oficjalnego głosu w tej sprawie. Szczęście w nieszczęściu, że producent postanowił załatwić sprawę po cichu: każde zgłoszenie o problemie taktowane jest indywidualnie, a wadliwe telefony wymieniane są na nowe, całkowicie sprawne (zazwyczaj).
Cała sprawa jest oczywiście idealną okazją dla konkurencji, która dostała świetny materiał do promowania własnych produktów kosztem Huawei. Chińczycy robili dokładnie to samo w przeszłości, a jak wiadomo „zemsta jest słodka”. Dokładnie tak musiał pomyśleć Samsung, który właśnie wbił szpilę Huawei.
Dziś Samsung Polska podzielił się w mediach społecznościowych niniejszą grafiką:
Przekaz jest zielony jasny, ale nie zabrakło też stosownego komentarza:
Doskonały ekran #GalaxyS9 nie zawiedzie Twoich oczekiwań. Zobacz wszystko tak, jak powinno być oglądane – z pięknym odwzorowaniem kolorów i wyraźnym kontrastem.
Jak dla mnie cały ten „atak” jest całkiem udany, jednak trudno nie zauważyć, że Samsung stąpa po kruchym lodzie, gdyż w przeszłości także i tej firmie zdarzały się problemy z ekranami w smartfonach Galaxy.
Rok temu było głośno o różowym zabarwieniu ekranów w smartfonach Galaxy S8. W tym przypadku Samsung też robił uniki zamiast przyznać się otwarcie do problemu, choć trzeba przyznać, że częściowo uratował sytuację udostępniając użytkownikom opcję korekty balansu bieli.
Dodatkowym problemem jest wypalanie paneli OLED/AMOLED i podejście Samsunga do klientów, którzy zgłaszali się z tego typu problemami. W lipcu pisaliśmy o sytuacji, w której serwis zrzucił winę za wypalenie ekranu w Galaxy Note 8 na jego właściciela, który wbrew instrukcji obsługi doprowadził do sytuacji, w której smartfon wyświetlał te same treści przez dłuższy czas. Na całe szczęście był to incydent i zazwyczaj w takich sytuacjach serwisy wymieniają wypalone ekrany na nowe.
…tego typu sytuacje z wadami fabrycznymi nie powinny się zdarzać, a jeśli już, to producenci powinni szybko i uczciwie reagować. W końcu jesteśmy klientami, a nie królikami doświadczalnymi, prawda?
https://www.gsmmaniak.pl/911148/huawei-mate-20-pro-test-recenzja/
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Rozpędzony fintech Revolut wprowadza do swojej oferty kolejne nowości. Tym razem zaoferuje własne usługi telekomunikacyjne.…
Motorola Edge 60 Fusion jest już u mnie na testach wystarczająco długo, bym mógł podzielić…
Ogromny atak hakerski przeprowadzono dzisiaj na rządową aplikację mObywatel. Polacy stracili dostęp do kluczowych e-usług.…
Majowa aktualizacja dla serii Samsung Galaxy S25 nie przyniesie zapowiadanych nowości. Zamiast usprawnień aparatu i…
To już ostateczne i oficjalne - OnePlus 13T nie trafi do sprzedaży w Polsce. Poza…
Nowy układ graficzny Nvidia RTX 5060 dla laptopów pojawił się w bazie Geekbench. GPU w…