Ostatnio zrobiło się ciszej wokół korporacji RIM – wpływ ma na to zarówno niedawna zmiana szefa i przetasowania w firmie, jak i jej ogólny zastój: jeśli nie ma nowych produktów, to nie ma też o czym pisać. Okazuje się jednak, iż nowe produkty są – za przykład może posłużyć model BlackBerry 9320 Curve, który trafił do rąk redaktorów serwisu BGR.
Prezentowane urządzenie nie jest smartfonem najwyższych lotów (niektórzy powiedzą, iż nie jest to nawet gadżet ze średniej półki) i zapewne trafi na rynek jako następca słuchawki BlackBerry 9300 Curve 3G. Smartfon wyglądem nawiązuje do zrealizowanych niedawno gadżetów RIM, ale po bliższym zbadaniu okazuje się, że obudowa została w całości wykonana z plastiku. A co z podzespołami zainstalowanymi wewnątrz?
Sprzęt posiada 2,44-calowy wyświetlacz w rozdzielczości QVGA, aparat 3,2 Mpix (bez autofocusa, ale z lampą doświetlającą). Nie najgorzej sprawa wygląda w przypadku pamięci: znajdziemy po 512 MB RAM i ROM oraz czytnik kart pamięci formatu microSD. Na pokładzie znalazły się także moduły HSDPA, Wi-Fi, Bluetooth, GPS, radio FM oraz cyfrowy kompas i akcelerometr. Jedno ładowanie powinno pozwolić na intensywny dzień pracy w sieciach drugiej generacji.
Póki co nie podano informacji na temat terminu realizacji sprzętu oraz jego ceny. Zapewne trafi on w pierwszej kolejności na rynki wschodzące – np. do Indii, gdzie korporacja RIM zajmuje poważną część rynku, a jej produkty cieszą się sporym zainteresowaniem wśród klientów.
Źródło: RIM
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
W sieci pojawił się kolejny pretendent do tytułu najlepszego smartfona do 1500 złotych. Motorola Moto…
Motorola Edge 50 Pro potrzebowała raptem 3 tygodni, by stanieć do znacznie bardziej rozsądnej ceny.…
Rynek tanich telefonów do 1000 złotych jest coraz ciekawszy. TCL 50 XL 5G jest jeszcze…
HTC niegdyś był królem Androida, dlatego szkoda patrzeć na jego dzisiejszą sytuację. Powrót na tarczy,…
Najlepszy telefon do 1000 zł? Pod rozważania z pewnością trzeba wziąć realme 11 Pro. Posiada…
Jak bardzo zagrożeni jesteśmy w sieci? W 2023 roku prawie 5,5 miliona Polaków kliknęło w…