REKLAMA TP
sobota, 17 listopada 2018, Dawid Bonkowski

Huawei Mate 20 Pro ma problem z ekranem. Polscy użytkownicy się skarżą, odpowiada im cisza

BOE LG Mate 20 Pro
fot. XDA

0 odpowiedzi na “BOE LG Mate 20 Pro”

  1. Shockwave Darks pisze:

    Z panelami BOE również występuje ten sam problem, więc wydaje się że HUAWEI coś spartoliło przy projektowaniu.

  2. kukinda pisze:

    Najlepiej milczeć jak to w zwyczaju maja. Niech skrzykną użytkownicy feralnego modelu i wezmą dobrą kancelarię adwokacką. Zazwyczaj producent od razu zaczyna współpracować. Trzeba to bardzo nagłośnić.

  3. Piotrek pisze:

    Serio na rocznym flagowcu w listopadzie są zabezpieczenia z lipca? Ja w średniaku Sony wydanym 2,5 roku temu mam poprawki z września 2018 (do tej pory były wydawane systematycznie co miesiąc)

    • Kamil Motulewicz pisze:

      Samsung też nie olewa sprawy – zazwyczaj pod koniec miesiąca lub z początkiem następnego wypuszcza poprawki na bieżąco. Aktualnie mam z października, a listopadowe, o ile jeszcze dostane, pewnie wyjdą z koncem listopada lub poczatkiem grudnia. SGS7

  4. Grednow pisze:

    Nie chce nic mówić ale mój Huawei Mate 10 Pro ma to samo, dwa razy był na gwarancji i nie potrafią tego naprawić

  5. Gushke pisze:

    Mimo, że mam ekran LG problem nie wystąpił, a telefon odebrany 18 października że sklepu więc szansa na dobry egzemplarz jest.
    Wielka szkoda, że Huawei zaliczyli taka wpadkę z ekranem, gdyż przycmiewa ona wszystkie naprawdę świetne aspekty tego telefonu.

    O byśmy się doczekali oficjalnego stanowiska Huawei na dniach, gdyż przeciągając to sami strzelają sobie w PR.

    BTW jak ktoś myśli kupić Mate20Pro a obawia się wpadki z ekranem polecam zamówić przez neta albo w sklepie jak ten na X, gdzie sprzęt można zwrócić bez podania Przyczyny do 14 dni – z tego co piszą ludzie ta wada bowiem wychodzi w ciągu kilku pierwszych dni.

  6. steve-o pisze:

    Śmiech mnie ogarnia jak widzę taką farsę. Telefon za grube pieniądze i po kilku tygodniach taka wada, to samo pixel 3. To jest odpowiedź dlaczego ludzie wolą kupić xiaomi: 1.jest tanie 2.po prostu działa 3.nawet jak się zepsuje to nie kosztował majątek i tania naprawa

    • Zbyszek pisze:

      A które modele Xiaomi są konkurencją dla Mate 20Pro i Pixela 3? Np pod względem aparatu? Xiaomi ma jedną wielką zalete,tzn. jest relatywnie tanie.

      • steve-o pisze:

        Nie pisałem o modelu konkurencyjnym do mate 20 pro i pixel 3. Chciałem zauważyć jedynie, jak producenci kpią sobie z klientów każąc płacić 4tys za coś co nie działa jak należy. Tyle

        • Zbyszek pisze:

          Z tym trudno się nie zgodzić. Nie mam nawet pretensji, że to się zdarzyło, bo wiele już było przypadków źle wykonanych komponentów od jakiegoś podwykonawcy. Gorzej, że Huawei nic z tym nie robi i udaje, że nie ma problemu.

    • May Czos pisze:

      Xiaomi działa chyba że przestanie bo jeden z miliona bugów przyplącze się do MIUI.

    • King kong Luis ortiz pisze:

      Plus dodatkowo reklamy które są natrętne nawet na głównym pulpicie . Nie dzięki

      • E.R pisze:

        One są w narzędzia – panel sterowania- i po wyczyszczeniu dopiero wbija reklama, ale o plotce że na ekranie g. słyszałem, bo pytał mnie ktoś czy tak jest?

      • Direct pisze:

        W MIUI są drobne reklamy, ale nie na pulpicie.

      • steve-o pisze:

        Z cyklu „nie znam się, ale się wypowiem”. Człowieku mam doczynienia z dwoma telefonami od xiaomi i na żadnym nie widziałem reklam poza tymi które generuje aplikacje instalowane z Google Play. Więc weź nie pier…

        • King kong Luis ortiz pisze:

          Ty masz podrobe xiaomi to się nie dziwię dziadku https://uplo…5bec6f.png

        • Direct pisze:

          Są reklamy w MIUI. Nie jakoś bardzo dużo i niezbyt natrętne, ale są. Przykładowo w aplikacji „Pobrane” pojawia się banner, który można zamknąć iksem w rogu. W aplikacji do czyszczenia pamięci też się zdarza taki banner, być może w innych miejscach również bywają. Reklamy nie pojawiają się zawsze, więc mogłeś nie widzieć. Rzecz jasna piszę o oprogramowaniu Global.

        • LinekPark pisze:

          Niedługo cię sprawdzę. 😉
          Zamierzam kupić Poco, jak będzie w jakiejs promo za 1200-1300, to duże prawdopobieństwo kupna już w tym roku. Honor Play widząc podejscie tej firmy skreslam.

          • Direct pisze:

            W MIUI da się w niektórych zakamarkach systemu trafić reklamę. W czyszczeniu pamięci, w pobranych plikach. Nie wyskakują przy podstawowych czynnościach typu pisanie SMS-a czy na pulpitach, ale jak dobrze przegrzebiesz wszystkie menusy w systemowych aplikacjach, to na kilka małych reklam trafisz :).

          • LinekPark pisze:

            Wolę to, niż Nokia i jej fatalne oszczędzanie na wszystkim poza procesorem, Huawei/Honor srający na klienta.

          • Direct pisze:

            Zwłaszcza te oszczędności Nokii na kategoriach LTE. Ale to jest b. sprytne, bo pewnie sporo tak zaoszczędzą, a tylko naprawdę najbardziej zorientowani technicznie zwrócą uwagę.

          • LinekPark pisze:

            Nowe modele do tego są słabsze od starych. Nokia odlatuje, a zupełnie przeciwnie do LG(zasłużenie za „jakosc”) i HTC(nagonka od lat) zbiera same pochwały. Nawet Samsung 3-5 lat temu i Huawei przez ostanie 2 lata tak nie lizali dołu pleców portali jak Nokia. Recka 7 Plus na tabletowo i 7.1 na antyweb to mistrzostwo, opis wygląda na ocenę 4 w porywach do 3, mnóstwo narzekań i kompromisów, a tytuł i ocena końcowa takie, jakby to było wcielenie ideału.

      • Szalony Tadeusz pisze:

        O jakich Ty reklamach mówisz ?. Korzystam od ponad roku z telefonu Xiaomi i nigdy się z nimi nie spotkałem. Telefon pochodzi z oficjalnej polskiej dystrybucji i ma wersję MIUI global.

  7. Dariusz Cieslak pisze:

    O dokładnie to samo ja dostałem

  8. Loke13 pisze:

    Huawei prowadzi dosyć dziwna politykę marketingową. Dużo kasy ładuje w promocję, (w tym także specjalne zaproszenia dla recenzentów , co bardzo często slychac w recenzjach), ale chyba trochę przyoszczedzili na tych wyswietlaczach. LG robi postęp jeżeli chodzi o te wyświetlacze, ale dalej borykają się z wieloma problemami, co było widać po premierze pierwszych V30, pixeli 2xl oraz tegorocznych i widać z mate 20 pro sprawy mają się podobnie. Szkoda tylko że w telefonie za 999e występuje taki problem

  9. Mariusz Łuszczak pisze:

    To były tylko drobne poprawki. Flagowiec powinien już po tylu miesiącach być zaktualizowany do 9.0. To wyraz szacunku do klienta który wydał ponad 2000zł na ich sprzęt.

  10. Katarzyna Wierzbowska pisze:

    Dlatego kupiłam Mate 20 i jest super telefonem bez wad

  11. Zbigniew Agapow pisze:

    Mam Mate 20 Pro z ekranem od LG ale problemów jak na teraz 0

  12. Darek pisze:

    A ja mam już 3 sztukę i dalej jest ZIELONY

  13. Rafik pisze:

    Dla tego nie kupię mate20pro, choć to świetny sprzęt ale wada ekranu i podejście do niej producenta skutecznie mnie zniechecila

  14. Jurek Wrona pisze:

    Począwszy od LG G4 nie kupuje się nic co ma ekran od LG.Żadnych smartfonów ani TV.LG Display to porażka.

  15. E.R pisze:

    A jeśli ktoś się zdecyduje na niego pomimo tego, to jest jakieś oznaczenie na pudełku czy coś, żeby mógł wybrać z tym drugim ekranem zanim zapłaci? Czy ruletka?

    • May Czos pisze:

      Ruletka. Producenta ekranu możesz sprawdzić dopiero po uruchomieniu telefonu i ściągnięciu specjalnej aplikacji.

  16. Rydwan pisze:

    Chiński szajs czyli nic się nie zmieniło. I jeszcze żądają za takie badziewie 4 tysie. Ale jak się idzie na ilość a nie na jakość to tak się to kończy.

  17. Radek pisze:

    Mam ten sam problem. Zgłaszałem najpierw przez apkę do wsparcia – pracownik infolinii napisał, żeby dzwonić na infolinię – rozłączył się bez komentarza. Na infolinii otrzymałem info, że zielona poświata nie jest wadą. Zapisano natomiast numer sprawy, by przekazać ją dalej. Co się stanie z moim zgłoszeniem? Nic. Mogę iść do serwisu. Kpina za 4300 PLN. Mój poprzedni telefon kosztował znacznie mniej. Myślałem, że mam pecha i to jakiś wyjątkowo felerny egzemplarz, ale widzę, że to szerszy problem. Problem w tym, że nie dość że bubel to jeszcze katastrofalne wsparcie.

  18. Adam q pisze:

    No to Huawei wali sobie ostro w kolano i przy okazji rykoszetem w stope tym milczeniem i olewką klientów.

  19. Tomasz Taras pisze:

    Dopóki nie będzie jasnego stanowiska koncernu co do wadliwych urządzeń, doputy wstrzymuje się z zakupem. Międzyczasie być może ukaże się coś z lepszym aparatem.
    Czy ma ktoś info jak postępują serwisy w innych krajach?

  20. Marcin pisze:

    A co uruchomić żeby to sprawdzić ? Mam mate 20 pro i pobrałem kilka screen testów i żadnych odbarwień nie widzę po za oczywiście lekko załamanym światłem na krawedziach

  21. Grzegorz Mrozek pisze:

    Trzeba być idiotą żeby kupować telefon za 4 tys,,i nie mowie tego że mnie Na niego nie stać,ale szanuje swoje pieniądze .Od 6 miesięcy używam xiaomi mi 8 i powiem tak ten telefon miażdży wszystkie inne smartfony,płynność działania,jakość wykonania,jakość zdjęć,wszystko jest perfekcyjne i kosztuje połowę tego co huaweii pozdrawiam myślących

    • Dariusz Cieslak pisze:

      A może odwrotnie co. Kto kupuje jakieś Xionami

    • Qba pisze:

      Nie może miażdżyć skoro jest dwa razy wolniejszy od konkurencji, nie ma VOLTE, WiFi Calling, wodoszczelności, bezprzewodowego ładowania.

      • Kamil Kolontaj pisze:

        Jeżeli mi 8 ma snapa 845 którego nie da się wykorzystać w pełni bo jest cholernie szybki , mocniejsze procesory są tylko dla maniakow cyferek. Trzeba być głupcem żeby dopłacać 2 tys by mieć bezprzewodowe ładowanie co za problem kabelek podłączyć . Wodoszczelność ,Volte,wifi calling jakoś tego wcześniej nie było i ludzie żyli. Aktualizacja do 9 a po co , producent zrobił perfekcyjną Miui10 która … niczym się nie różni od 9 a nawet ma sporo więcej. Jeżeli miałbym wydać takie duze pieniądze za to co wypisales to bym musiał być obrzydliwie bogaty i z nudów kupić , potem się bawić w reklamacje problemów z ekranem .

        • Qba pisze:

          Snapdragon 845 nie radzi sobie z Fortnite na full detalach.
          Tylko głupek może nie chcieć tak podstawowych funkcji i pierdolić że trzeba być bogatym aby kupić najpopularniejszy telefon.

          • Kamil Kolontaj pisze:

            No tak bo gry są najważniejsze , Fortnite ma zła optymalizacje gdyby poprawnie się wzięli za tą grę go by dzialala na full , wogole to oni jeszcze z beta nie wyszli to głupi jest twój komentarz , jezeli dopłacając mialbym2 tys. za takie pierdoły to musialbhm mieć nie równo pod sufitem . Bogatym żeby z nudów dopłacać do takich szczegółów

          • Qba pisze:

            Fortnite na iOS od dawna jest w finalnej wersji, ma lepszą grafikę, jest zoptymalizowane i działa płynnie nawet na 5 letnich iPhone.

            https://komo…cza-iphone

            A 2000 zł to raptem tyle co miesięczny koszt benzyny do popularnego auta typu SUV.

          • Radek Paprocki pisze:

            Qba to wszystko prawda co piszesz

          • Kamil Kolontaj pisze:

            Co mnie obchodzi Fortnite , nie gram na telefonie , patrzę jesteś gorszy od poprzedniego Pana Naz.. wszystko zrobi by tylko udowodnić swoją rację która dla kogoś jest nie znaczna

          • Radek Paprocki pisze:

            Kamil Kolontaj to nie są podstawowe funkcje tylko prawdziwie nowoczesne i potrzebne funkcje (dla fanów technologii lub nowoczesnych ludzi) Huawei Mate 20 Pro wymiata oczywiśćie poza tą wpadką z ekranami ale myślę że ta firma szybko się ogarnie i będzie super 🙂

          • Qba pisze:

            Mowa o Fortnite

          • steve-o pisze:

            Do grania są konsole

          • Qba pisze:

            Nie tylko

      • Grzegorz Mrozek pisze:

        Marketing ,bzdety które nikomu nie są potrzebne może dzieciaką,mówisz że wolny ,oj dzieciaku napisałem przecież pozdrawiam myślących

    • BraaaaapAllDay pisze:

      Nie musisz wyzywać od idiotów ludzi, którym powiodło się w życiu trochę bardziej od Ciebieni lubią technologię. Kup Note’a za 4k, to zobaczysz, co to znaczy „wszystko jest perfekcyjne”, a nie wyjeżdżasz z tym chińskim półśrodkiem.

      • umpa pisze:

        tym, którym jest „lepiej” kupują przebarwienia na ekranie, wybuchające baterie, podmieniane kostki pamięci, kastraty z wyciętymi układami dac? coś tam jeszcze lepszego w tych pełnych „pełnychśrodkach” jest?

        • BraaaaapAllDay pisze:

          Kilka rzeczy się znajdzie (w porównaniu do mi8). Na przykład najlepsze na świecie kamery i soft do nich (dla mnie ważne). Na przykład najlepsze na świecie ekrany (mówię o Samsungu). Na przykład slot na karty pamięci. Ładowanie indukcyjne. Rysik. Wymieniać dalej? W każdym razie nie chodzi mi o wykazanie przewagi jednego telefonu nad drugim. Chodzi mi o wjeżdżanie na kogoś i wyzywanie od idiotów, bo wydał 4k na telefon. Wydam sobie ile chcę, ale wolałbym, żeby jakiś burak nie mówił mi, że jestem idiotą.

          • Grzegorz Mrozek pisze:

            Najlepsze to najlepsze tamto bełkot marketingowców którzy chcą wyciągnąć kasę od naiwnych napisałem pozdrawiam myślących buraku

          • Qba pisze:

            Ekrany Samsunga się wypalają
            https://www….ony-amoled

          • Roman Kopytko pisze:

            Jak ktoś jeździ dieslem i depcze pedał gazu z niskich obrotów i płacze ze po 60 tys musi wymieniać dwumase to ta dwumasa jest zła czy ktoś nie rozumie mechaniki jej działania i nie umie korzystać z silnika wysokoprężnego??? Od 6 lat mam Samsungi i nic mi się nie wypaliło bo wiem jak korzystać z dobrodziejstw amoleda.

          • LinekPark pisze:

            Nie, ekran jest lipny skoro wymaga specjalnego traktowania.

          • Roman Kopytko pisze:

            Nie, diesel jest lipny bo wymaga specjalnego traktowania….
            Świadomy klient wie co kupuje, dlaczego i po co. Zna wady i zalety danego rozwiązania i decydując godzi się na nie. Jak na razie nie wynaleziono, stworzono czy co tam jeszcze urządzenia, technologii, rzeczy etc co byłaby idealna i przypasował wszystkim.

  22. Piotr Sowa pisze:

    Ha, dobrze zrobiłem wynmbierajac Note9 a się zastanawiałem na nad mate 20 pro. Ów-)

  23. LinekPark pisze:

    Gdyby LG było polskie, to jego nazwę rozwijało by się jako „Lepkie G_wno”.

  24. Rob Dud pisze:

    Serwis Huawei …… Czyli standard .. .bardzo mi się dobrze sprawdzał kiedyś p8 do momentu kontaktu z serwisem. Totalna porażka, nie kupię więcej żadnego huaweia dzięki ich serwisowi.

    • Forlock pisze:

      Problemem nie jest serwis, tylko centrala Huawei która wie że praktycznie wszystkie wyprodukowane Mate 20 pro wymagają naprawy ale nie mogą się do tego przyznać bo oznaczało by to że na swój koszt muszą je wymienić na całym świecie. Przypomnijcie sobie jak długo Samsung ociągał się z wycofaniem samozapalającego się Note 7 licząc że może jakoś to się rozejdzie po kościach.

      Dokładnie tak jak mówisz jedyne co możemy zrobić w tej sytuacji to bojkotować Huawei i pisać o zielonych ekranach wszędzie wtedy może w końcu się przyznają do umyślnej sprzedaży wadliwych produktów

      • Roman Kopytko pisze:

        Akurat Samsung miał kilkadziesiąt tych przypadków, badał sprawę i na podstawie tych około 50 jak mnie pamięć nie myli wycofał telefon ze sprzedazy, co by nie mówić Samsung zachował się z klasą nie bacząc na koszty i wymieniał lub zwracał pieniądze. Nie kombinował i nie przeciągał sprawy. O dziwo jeszcze dużo osób używa tych tel z custom romami i żyją.

  25. ImFunnyMan pisze:

    Dokładnie taka sama sytuacja jak w przypadku samsunga s8,s8+… Jeżeli Huawei stwierdzi że ekrany spełniają ich wewnętrzne normy (tak jak to zrobił samsung) to posiadacze mate 20pro są w 4 literach… Jeżeli przyzna się do błędu i weźmie to na klatę, będą sporo przed samsungiem. Oby nie zamiatali problemu pod dywan.

    • Marek Stypułkowski pisze:

      Mi wymienili na nowy bez wad czas realizacji 6 dni na koszt Huawei. Super serwis

    • Qba pisze:

      Ich wewnętrzne normy nie mają znaczenia, kiedy telefon nie nadaje się do normalnego używania.

      • ImFunnyMan pisze:

        Podobnie jak u samsunga jednak samiemu to uchodzi… niezależnie od marki, płacąc tak kosmiczne pieniądze za telefon ma być ku**a bez wad. Niestety czy jest to producent na A czy na S czy H wszyscy lecą w kulki a owce kupują bez zająknięcia…

        • Qba pisze:

          Samsungowi nie uchodzi bo choć nie chce wymieniać ekranów na gwarancji to ludzie zwracają telefony do sklepów na rękojmii.

          Apple wymienia wadliwe ekrany w ramach akcji serwisowej nawet po gwarancji.

  26. Łukasz Uzdowski pisze:

    Fail roku. Wstaw ekran OLED by mieć perfekcyjną czerń. Czerń okazuje się być zielona 🙂

    • FeniEnt pisze:

      Czerń wciąż jest czarna, bo AMOLED ma to do siebie, ze czarne piksele wyłącza. To z ciemnymi kolorami jest problem.

  27. ossiePL pisze:

    Ale, że jak?! Telefon miał być niezawodny jak nasz piłkarz Robert Lewandowski a tu taka niemiła niespodzianka 🙁

  28. Admast pisze:

    Jakiś link do oficjalnego info kiedy ma być?

    Bo o ile dobrze pamiętam to Huawei ogłosiło rozpoczęcie aktualizacji do 9 ale w Chinach.

    W USA podobno kiedyś w grudniu a o Europie żadnego komunikatu nie widziałem póki co.

  29. wovi pisze:

    No tak, jak się kupuje chiński „szit” w ładnym opakowaniu za ponad 4k zł to można mieć pretensje tylko do siebie. Ja zmieniam telefony co pół roku i zawsze wybieram samsunga lub sony. I potwierdzam – mój s8plus miał różowy ekran. Co zrobiłem? Zamiast marudzić i wylewać łzy na forach wziąłem swoje 4 litery i poszedłem do serwisu samsunga. Złożyłem reklamacje i ekran (razem z baterią) został wymieniony na gwarancji w 2 dni BEZ ŻADNYCH PROBLEMÓW. Nigdzie nie dzwoniłem, nie wysyłałem maili itp. Można? Można. Ale ludzie wolą narzekać i płakać zamiast działać.

  30. Szymon Banaszczyk pisze:

    O właśnie pokazywali przed chwilą w programie „Co za tydzień” w TVNie ten telefon. Wszystkie gwiazdki go wychwalają na ściankach ,a smartfon z wadą produktową.

    • LinekPark pisze:

      Uważałabym z tv niemiecką, choć w sumie po „urodzinach Adolfa H.”, które wyreżyserowali i nagrali ze swoimi pracownikami można to n w ich nazwie i jako nazi rozwijać.

  31. Marek Stypułkowski pisze:

    Przecież to żaden problem ja zgłosiłem sprawę do huawei i na drugi dzień przyjechał kurier z tnt i zabrał mojego mate 20 pro do serwisu do Szczecina gdzie nastąpi wymiana urzadzenia. Moim zdaniem zawiodło LG a raczej dział kontroli jakości bo to oni dali takie ekrany do huawei natomiast druga firma zrobiła ekrany bezproblemowe. Serwis huawei ok nawet oni opłacili za kuriera door to door . Faktem jest że kurier zabrał telefon i dostarczył do Szczecina 13.11 a dziś 18.11 i cisza ale to mieści się w granicach normy czasowej. Liczę że w tym tygodniu otrzymam nowe urządzenie a swoją drogą w moim przypadku zielona posiada była ledwo widoczna z jednej strony przy krawędzi i trzeba było wiedzieć że tam jest bo nikt z moich znajomych ani nikt komu pokazywałem nie dopatrzył się jej nawet mówiąc im ze jest, nawet pospolity uliczny serwis gsm nie mógł jej wypatrzyc heh ja sam nie wiedziałem przez 4 dni użytkowania bo podczas wybuchu afery w sieci o nazwie gluegate bo tak sam nie widziałem… ale Huawei na pewno wie jak to sprawdzix kazali wysyłać wszystko wraz z faktura zakupu tj. kopią oraz opisac problem wiec tak zrobilem i narysowalem obrazek ze wskazaniem danego miejsca poświaty. Dodam że porownywalem moje cudo techniki m20p z cudem m20p w salonie orange z tzw. testerem (telefon demonstracyjny) i m20p z ekranem firmy … jest jakby minimalnie bielszy niż w moim m20p, różnica jest znikoma i absolutnie nie ma co jej zarzucić a sprawdzałem ma kilku tj. W kilku salonach i na każdym zainstalowałem apka HW INFO i ekrany od producenta … mają bielsza barwę niż w przypadku ekranów dostarczonych przez firmę L@. Wcześniej miałem swój pierwszy telefon marki Huawei Mate 10 lite i byłem zadowolony dlatego walczyłem na najwyższy poziom czyli telefon numer 1 bo faktem jest że nie można porównać innego telefonu z M20P bo aparat bateria i technologia jest narazie poza zasięgiem konkurencji. A przesiadkę zrobiłem z Samsunga mając wszystkie telefony z serii S prócz pierwszej…. S2, S3, S4, S5, S6, S7 który zamieniłem na Huawei mate 10 lite no i S8 obecnie. pozdrawiam Marek z Wrocławia

    • Aeros pisze:

      Nie chciało mi się czytać całości ale zdziwisz się jak dostaniesz informację z serwisu, że to cecha wyświetlacza. Chociaż w obecnym etapie sprawy raczej już sobie na to nie pozwolą. W każdym razie trzymam kciuki byś nie dostał następnej wadliwej bądź używanej sztuki jak to ludziom się zdarza.

      • Marek Stypułkowski pisze:

        Dziś otrzymałem nowy telefon wolny od wad 🙂 w temacie całego postu wstawiłem foto

      • Marek Stypułkowski pisze:

        Masz rację początkowo konsultant próbował wmówić mi że to ekran najnowszej generacji że jest giętki i to normalne zjawisko itd ale zmienili kilka dni później zdanie bo przysłali kuriera z resztą gdyby nie przyjęli telefonu do wymiany to bym to oddał do orange bo miałem 14 dni rękojmi 🙂

  32. Roman Kopytko pisze:

    Korzystam normalnie z telefonu , nawet intensywnie gram i nic mi się nie wypala i nie wypalilo i multum moim znajomym tez. Jak tobie się wypaliło to opowiedz swoją historie, a nie powielasz stereotyp, który nie jest norma, a odsetkiem i spowodowany właśnie nie umiejętnym korzystaniem.

  33. Darek T pisze:

    Tester ekranów do Mate 20 Pro
    https://play….mate20pro

  34. Piotr Trojan pisze:

    Jakoś dziwnie się składa że wszyscy recenzenci dostali dobre egzemplarze i wszyscy milczą w tej sprawie to tylko pokazuje jacy są obiektywni

    • Radek pisze:

      Byli też zaproszeni do Londynu i dostali zlecenia reklamowe. Zobacz, że wszystkie te lajfstajlowe portale technologiczne milczą na temat #gluegate.

  35. Marek Stypułkowski pisze:

    Mi wymienili bez problemu. Czas realizacji 6 dni (13.11-19.11)Wysyłka i odbiór kurierem TNT door to door na koszt Huwaei. Bardzo uczciwe rozwiązanie problemu. Polecam z czystym sumieniem. MAREK Z WROCŁAWIA

  36. Marek Stypułkowski pisze:

    Na dowód że Huwaei wymienia wadliwy sprzęt przesyłam zdjęcie dokumentu który otrzymałem dziś wraz z telefonem. Pozdrawiam. Marek z Wrocławia

  37. Mareczek Hehe pisze:

    Jest zielona poświata a więc czas na spiskowe teorie Ator niedziela 21

  38. Miłosz Marciniak pisze:

    Lg może sobie przybic piątkę z samsungiem i jego różowym ekranem w modelu s8 ?? teraz pytanie kto co woli zielony czy różowy ??

    • Mistrzu pisze:

      Sory ale nie ma porównania w tych aferach. Zaróżowiona biel w S8 była możliwa do skalibrowania w ustawieniach ekranu, gluegate huawei’a to problem z którym nic nie zrobisz prócz wymiany telefonu.

      • Miłosz Marciniak pisze:

        No nie do końca. Sporo osób wymienialo cały panel ekranu w samsungu przez zarozowiona biel. Niektórzy nawet celowo wypalali sobie piksele żeby samsung przyjął reklamację.

  39. Mistrzu pisze:

    Na 100% odrzucą.

  40. Marcin Pawlak pisze:

    Jakbyś pobrał Sony zamiast sonny to nic by się złego nie stało…

  41. Piotr Kijewski pisze:

    Od

  42. Piotr Kijewski pisze:

    Korzystam od 1 listopada z mate 20 pro
    Z ekranem lg i jak do tej pory nic się nie dzieję

  43. Ja_ _Ce pisze:

    Zgłaszajcie problem bezpośrednio do serwisu, z twardym stanowiskiem. Mi za pierwszym razem oddano tel z uśmiechem na ustach z opinią, że wszystko jest w porządku, bo odbarwienia mieszczą się w normie. Na szczęście serwis ma akurat lokalizację w moim mieście, więc na miejscu zrobiłem karczemną awanturę, że próbują wmówić, że jestem ślepy. Poprosiłem o rozmowę serwisanta, który dokonał weryfikacji, a ponieważ go nie było, przyszła kierownik serwisu . Po krótkiej wymianie zdań poprosiła o wykonanie zdjęć tych przebarwień, bo potrzebują tego do „walki” z centralą. Co skwapliwie uczyniłem. Nie minęły 3 dni, jak uzyskałem info, że Huawei wymieni mi tel. Byłem ciekawy, czy dostanę znowu LG, ale nie. W nowym jest ekran BOE i jak na razie wszystko ok.

  44. Ja_ _Ce pisze:

    Nie wiem, jak kolega, ale ja dostałem całe nowe, ślicznie zafoliowane pudełko. Ekran BOE

  45. jorn8005 pisze:

    Problem ten dotyczy tylko i wylącznie ekranów zamówionych w LG, dla tego zalecam sprawdzanie przed zakupem…
    na bank zostanie zalatwiony
    Telefon sam w sobie zjada konkurencję pod kazdym wzgledem

    • Radek pisze:

      Jak to zjada, skoro to bubel a serwis posprzedażowy jest katastrofą? Jakie to ma znaczenie?

      • Ja_ _Ce pisze:

        Telefon nie jest bublem . To jeden z najszybszych i najlepszych tel foto na rynku. Bublem był ekran od LG. A to zasadnicza różnica. Co do stosunku Huawei do swoich klientów – rzeczywiście mam mieszane uczucia, choć przednie kontakty były satysfakcjonujące

  46. Krystian Kuc pisze:

    Mam ten sam problem, zzieleniałe obramowanie na wyświetlaczu. Najlepsze to, ze to coraz bardziej robi sie zielone. Zgłosiłem problem do Huawei Polska i mial się ktos do mnie odezwac na następny dzien a tu do dzisiaj cisza a minął tydzień

  47. Bronislaw Głowacki pisze:

    Instalowanie aplikacji ? Kto pozwala na zainstalowanie aplikacji na telefonie do sprzedaży? W żadnym sklepie nie dadzą. Czyli nie da się uniknąć zakupu wadliwego sprzętu. Nie ma innego sposobu by dowiedzieć się , który ma lcd od lg ? Np po numerze seryjnym z pudełka ? Bo chyba tu będzie ta możliwość , jednak nikt tego jeszcze nie rozpracował. Co myślicie ?
    No i drugie pytanie : czy wada też jest w mate 20 (bez pro)?

  48. Krystian Kuc pisze:

    Potwoerdzam, wymieniają na nowe. Mojego Mate 20 pro odwiozlem w sobotę 08.12.17 do Katowic do serwisu Huawei. We wtorek kurier przywiózł mi nówka sztuka Mate 20 pro z wyświetlaczem BOE, bezproblemowo wymienili i w tak krótkim czasie, wiec jak ktos ma problem z zielonym kolorem to walić do serwisów, wymieniają bez problemu.

  49. Giovano Santos pisze:

    warto więc kupować skromniejsze smartfony


reklama