Sony zaprezentowało już swoje słuchawki Xperia U oraz Xperia P, które mają pomóc firmie wrócić na szczyt i stać się fundamentem pod budowanie własnej marki po rozstaniu z firmą Ericsson. Dobre smartfony to jednak nie wszystko – potrzebny jest także solidny marketing. W tym przypadku japoński gigant nie zamierza oszczędzać. Firma planuje przeprowadzić największą od lat kampanię reklamową.
Dyrektor ds. Marketingu Sony – Steve Walker – poinformował, iż jego firma zamierza poważnie zwiększyć nakłady na reklamę w bieżącym roku. Póki co nie znamy szczegółów, ale menedżer powiedział m.in., iż sposoby zdobywania nowych klientów będą „nowe i bardzo kreatywne”. Warto w tym miejscu podkreślić, iż w ciągu kilku ostatnich lat Sony zapowiadało już kampanie reklamowe zakrojone na szeroką skalę. Wystarczy wspomnieć, iż na marketing związany z PS Vita wydano 50 mln dolarów. O jakich sumach mowa tym razem? Niestety, na razie nie wiadomo.
Sprzedaż Xperia P oraz Xperia U ma się rozpocząć w maju. Pierwsza słuchawka posiada 4-calowy wyświetlacz o rozdzielczości 960×540 pikseli oraz dwurdzeniowy procesor o częstotliwości taktowania na poziomie 1 GHz. Użytkownicy mogą liczyć m.in. na aparat 8 Mpix oraz chip NFC. Xperia U doczekała się ekranu o przekątnej 3,5 cala i rozdzielczości 854×480 pikseli oraz aparatu 5 Mpix.
Źródło: Engadget
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Przegapiłeś najważniejsze informacje ze świata smartfonów? To sprawdź przegląd tygodnia w serii "Zima o HITach".…
Instagram dodaje sporo nowości, które udostępniane są także Polakom. Chodzi o nowe interaktywne naklejki w…
Smartfon na lata to gratka dla niejednego ManiaKa. Zastanawiasz się, jaki telefon kupić, aby cieszyć…
Dobry tablet wcale nie musi kosztować fortuny. Samsung Galaxy Tab A9+ doczekał się teraz dobrej…
W sieci pojawił się kolejny pretendent do tytułu najlepszego smartfona do 1500 złotych. Motorola Moto…
Motorola Edge 50 Pro potrzebowała raptem 3 tygodni, by stanieć do znacznie bardziej rozsądnej ceny.…