Sony zaprezentowało już swoje słuchawki Xperia U oraz Xperia P, które mają pomóc firmie wrócić na szczyt i stać się fundamentem pod budowanie własnej marki po rozstaniu z firmą Ericsson. Dobre smartfony to jednak nie wszystko – potrzebny jest także solidny marketing. W tym przypadku japoński gigant nie zamierza oszczędzać. Firma planuje przeprowadzić największą od lat kampanię reklamową.
Dyrektor ds. Marketingu Sony – Steve Walker – poinformował, iż jego firma zamierza poważnie zwiększyć nakłady na reklamę w bieżącym roku. Póki co nie znamy szczegółów, ale menedżer powiedział m.in., iż sposoby zdobywania nowych klientów będą „nowe i bardzo kreatywne”. Warto w tym miejscu podkreślić, iż w ciągu kilku ostatnich lat Sony zapowiadało już kampanie reklamowe zakrojone na szeroką skalę. Wystarczy wspomnieć, iż na marketing związany z PS Vita wydano 50 mln dolarów. O jakich sumach mowa tym razem? Niestety, na razie nie wiadomo.
Sprzedaż Xperia P oraz Xperia U ma się rozpocząć w maju. Pierwsza słuchawka posiada 4-calowy wyświetlacz o rozdzielczości 960×540 pikseli oraz dwurdzeniowy procesor o częstotliwości taktowania na poziomie 1 GHz. Użytkownicy mogą liczyć m.in. na aparat 8 Mpix oraz chip NFC. Xperia U doczekała się ekranu o przekątnej 3,5 cala i rozdzielczości 854×480 pikseli oraz aparatu 5 Mpix.
Źródło: Engadget
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Nothing w końcu ujawnił datę startu aktualizacji. System Nothing OS 4.0 oparty na stabilnym Androidzie…
Sieć Play wprowadziła nową promocję Black Week. Tym razem nie dotyczy ona telefonów komórkowych czy…
Wszystko wskazuje na to, że OnePlus 15 nie jest tak doskonały, jak się spodziewano, a…
Amazfit wprowadza nową, mniejszą wersję modelu Amazfit T-Rex 3 Pro. Zmniejszyła się średnica ekranu względem…
Samsung Galaxy S25 Edge to bezapelacyjna ciekawostka producenta z bieżącego roku. Podczas premiery flagowiec kosztował…
Werewolf: The Apocalypse - Heart of the Forest to polska hybryda przygodówki i RPG, osadzona…