, Newsy Virgin Mobile

Virgin Mobile: wyłączamy ofertę #FREEMIUM. W zamian dajemy Wam nowe pakiety MINI

Virgin Mobile

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:
  • Anna Kaczorowska

    lubię Virgin.. jestem z nimi już 2 miesiące i podoba mi się to, że za abonament płacę jedynie 19 zł miesięcznie a teraz jeszcze tanio wykupilam sobie pakiet luxmed

  • Akachi

    Ja od 13 sierpnia nie mogę zmienić pakietu, bo Freemium się zablokowało i nie odnowiło 🙂 Okres ważności do 13.08 i kropka. Nie przejdę na MINI. Pakiet danych nadal działa, ale nie mogę wysyłać SMS i dzwonić, konsultanci nie wiedzą co się dzieje 🙂

    • koksu

      u mnie jest to samo 😛 ogarnąłeś już może po tygodniu co się dzieje?

      • Akachi

        Napisałem do nich przez formularz kontaktowy. Po kilku godzinach dostałem odpowiedź.

        „Witam serdecznie,
        Nieprawidłowości na numerze były spowodowane zawieszeniem się pakietu zintegrowanego. Sytuacja została już naprawiona.
        Pozdrawiam i pozostaje do dyspozycji,
        Piotr Plaskaty
        Centrum Milej Obslugi Klienta | Customer Service”

        Jak napisali, naprawili sytuację. Musisz się z nimi skontaktować.

        • koksu

          Dzięki za info 🙂 Napisałem do nich na Facebooku już wcześniej, wyłączyli jakoś ręcznie FREEMIUM od razu

  • Achi

    czepiasz się głupot a nie chcesz/nie widzisz prawdziwego sensu mojego komentarza….

  • disqus_mPfnCKYl7U

    Można wziąć na 3 miesiące za 5 zł doładowanie wNaszejRodzinie

  • Achi

    klient to zawsze klient, choćby do głupiego chwalenia się w statystykach

    • Optimus_Prime

      Tez tak uwazam. Dodatkowo jak ktos sie pyta w jakiej jestes sieci – darmowa reklama. Paru osobom w ten sposob polecilem VM, a oni nie siedza na freemium. Poza tym, ten marketing szeptany – jak beda glosy, ze czas uciekac – nawet jezeli to w 90% beda ludzie z freemium, to mimo wszystko rykoszetem moze sie odbic. Ciezko powiedziec, ale mysle podobnie.

    • Tezeusz

      Widocznie jednak ci klienci nie byli rentowni skoro wycofują te ofertę i przynosili więcej kosztów niż korzyści.

  • Kowal

    Tak się składa że pakiety kończyły mi się zawsze 26 sierpnia, wchodzę dzisiaj rano, zdążyłem zakupić pakiet SMS, potem chciałem dodatkowe GB a tu lipa, strona nie działa. Znalazłem gdzieś kod na Internet, wklepalem i jeszcze miesiąc Virgin u mnie zostanie 😀 dopiero potem wszędzie trabili że freemium się kończy… Mogli szybciej klientów powiadomić, nie ładnie z ich strony :p

  • krzysp

    Tak beznadziejne wprowadzenie tej zmiany że nawet konsultanci są w szoku sposobem wprowadzenia tej oferty i chaosem z nią związanej…najlepsze jest kupienie dodatkowego neta ;chcesz mieć 15 GB to 1GB×15 …chcesz mieć 5GB to 1GB ×5 …Ktoś z twórców chyba zachorował w VIRGIN MOBILE

  • http://polecanelaptopy.wordpress.com/ Jaro070 ✓ᵛᵉʳᶦᶠᶦᵉᵈ

    I cyk… Fakt Mobile

  • Achi

    Freemium było genialne, domyślam się że wiele osób był w tej sieci właśnie dzięki tej ofercie, czuję ogromny odpływ klientów…….ja po wygaśnięciu tej oferty kończę z nimi….ich strata….

    • Roman Romanowski

      Klienci odpływają a niebawem Virgin odpłynie do Play


reklama