piątek, 24 sierpnia 2018, Damian Kucharski
Kupiłem Galaxy Note 9 w przedsprzedaży. Co muszę zrobić, by odebrać bonusy?
0 odpowiedzi na “Zrzut ekranu (1082)_LI”
reklama
Oczywiście należy wspomnieć, że przy zakupie tak drogiego telefonu za każdym razem umiera panda, prawda Staszek? Źli ludzie kupują takie drogie urzadenia.
Damianie, ta pomoc z twojej strony to bardzo ważny i szlachetny czyn. I to na oczach całego świata, a przynajmniej całego internetu.
Ciekawe jak pomożesz klientom, których nagoniłeś w lipcu do zakupu chińskiej wersji Xiaomi Mi 8?
Im już nic nie pomoże.
A w czym tu pomagać przecież #Xiaomilepsze
W przejściu z wersji CN na Global.
W Samsung Brand Store wersja Blue 512 GB
W którym konkretnie?
Ja pytałem w Starym Browarze w Poznaniu
A swoją drogą to trochę trzeba się namęczyć żeby te wszystkie „darmowe” rzeczy dostać. Bo nie są do końca darmowe, bo chociażby trzeba mieć konto Samsung i podać im swojego maila i numer telefonu
Promocja jest? Jest. Zwroty pieniężne/dofinansowania do zakupu nowego Note są? Są. A ktoś jeszcze niema Twojego maila i numeru telefonu? Mają nawet ci, o których nie słyszałeś 🙂
Gratki, niech Ci służy. Też mnie kusi ten Note9 ale postanowiłem że czekam jedank dalej na S10
A tak z ciekawości nt. karta KeyCo ….czy istnieją aplikacje/produkty podobne do tej funkcji ? Ktoś może z Was wie ?
Klikam na artykuł o honor 8x i pokazuje że nie ma takiej strony więc coś jest nie tak.
Już działa, mały wypadek przy pracy 🙂
Jedna ważna kwestia.
Kupiłem ostatnio dwa telefony od Samsunga. S8 i S9+. W jednym jak i drugim napotkalem na problemy z promocjami, w jednym byl problem z kodem do odkupu przy S9+, w drugim promocja cashback. Oczywiście składanie reklamacji, opóźnienia, przeprosiny. Dla mnie to tylko sposób żeby wyciągnąć kasę od klienta, bo nie każdy będzie wiedział o promocji, a jeszcze mniejsza liczba osób będzie się uzerac z organizatorem promocji, żeby walczyć o swoje.
Nigdy nie miałam z nimi problemu