, Promocje

Promocja na Xiaomi: Redmi Note 5 oraz słuchawki Mi Sports w świetnych cenach

Fot. Xiaomi

Fot. Xiaomi

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:
  • kemp

    Czyli np. Puma, której skarpetki lub torbę sportową mogę kupić w Biedrze jest niepoważna?
    Zapewne po Twoim poście menadżerowie wielu koncernów podejmą decyzję o wstrzymaniu sprzedaży poprzez tę sieć. Wszystko po to by uchodzić za „poważne”. ;D

  • kemp

    Dzięki za wypowiedź.
    Ja mam obecnie Redmi Note 4 i nie napiszę, żebym był zadowolony.
    Generalnie, mam świadomość, że moje niezadowolenie wynika z zastosowanego procesora (mam wersję z MTK), co przekłada się na kiepski czas pracy i prędkość.
    Druga rzecz to jakość zdjęć. Ale to podobno się poprawiło.
    Trzecia to jakość wykonania. Nie wiem, czy trafiłem na jakiś felerny egzemplarz, ale podczas otwierania drucianym kluczykiem szufladki na SIM, zrobiło mi się wybrzuszenie na obudowie z drugiej strony (obok przycisku głośności). Tak jakby zostało wypchnięte od środka. Na szczęście udało się to wepchnąć z powrotem, choć ślad (i niesmak 😉 pozostał.
    No i tak właśnie, biorąc pod uwagę powyższe: chciałbym, ale się zastanawiam, czy nie lepiej dołożyć i kupić coś lepszego.
    Ale taki godny rywal (może i nawet lepszy), czyli Nokia 7 Plus, kosztuje prawie drugie tyle.

    • Staszek

      Jakość wykonania Redmi note 5 jest b. Dobra, spasowanie także.
      Co prawda ja noszę telefony w zamykanych etui, więc tył telefonu oglądam raz przy składaniu do etui i dzięki etui mam pewny chwyt telefonu, nic się nie palcuje i aparat nie wystaje.

      Procesor wydajny, zdjęcia jak na Xiaomi rewelacja, dogonili poziom Galaxy S5 to minimum, czy S6 nie wiem, bo S6 ma stabilizację optyczna, a ten Redmi tylko elektroniczna stabilizację.

      Względem Note4 postęp na pewno jest duży, jakbys kupował bierz drozsza wersje z 4/64 GB ram, gdyż czytałem, że wersja 3/32 potrafi przyciąć.

  • Jarek Prz

    Nietakt na początku:
    „Nie da się odmówić chińskiemu producentowi, że zdobył serca nie tylko Polaków, ale też wielu innych wymagających jakości klientów.”
    Wszak Polacy zadowalają się byle czym.

  • Staszek

    Kolego (mam nadzieje, ze to Cie nie obraza), wczoraj o godz 17 podjalem decyzje (tydzien rozwazalem) o kupnie, wsiadlem na rower, kupilem i o 18 bylem spowrotem w domu. O 19 mialem juz skonfigurowany telefon.

    Powiedz mi czy ten Twoj sklep w godzine mi dostarczy telefon i umozliwi na miejscu sprawdzenie, czy folia nie zostala naruszona i wystawi papierowa fakture?

    Nawet jak zaplacilem 30 zl wiecej to za luksus odbioru osobistego, brak czekania i dopilnowanie wszystkiedo osobiscie.
    No i gotowka, zdrowy handel.

  • DeX

    Jeżeli telefon nie pochodzi od ABC Data/Ingram telefon nie ma gwarancji producenta – oficjalny serwis nie przyznaje się do innych telefonów niż ABC/Ingram. Gwarancja realizowana przez sklep nie nazwałbym gwarancją producenta, tylko gwarancją sprzedawcy.

    • Piotr Kruglej

      Ale ma prawo do rękojmi.

      • Staszek

        Wiesz, jak sklep mi odmówi naprawy czy wymiany urządzenia/zwrot pieniędzy, to po prostu pójdę że sklepem do sądu i przy okazji zawiadomię odpowiedni urzad, że sklep zbankrutował bo nie ma jak się wywiązać z zobowiązań.
        Gwarantuję Ci, że właściciel tego sklepu dla 100zl marży nie będzie się ciskał po sądach i pisał mnóstwa papierów.

        A z chińczykiem pójdziesz do sądu? Ze sklepem internetowym, który nie ma nawet sklepu stacjonarnego też nie jest łatwo, a niech jeszcze to dziadostwo nie ma siedziby w Polsce i nie jest tu zarejestrowane.

        Chodzi generalnie o to, żeby się przygotować na problemy to problemów najczęściej nie będzie, a jak będą to połowę
        roboty masz z głowy bo już wiesz co i jak.

        Ja już 4 razy wygrywałem sprawy i zawsze dochodziło do ugody, tylko podstawą jest mieć fakturę, a sprzedawca ma siedzibę w PL no i ma dużo do stracenia,a ten sklep w którym kupiłem telefon ma ok 10 sklepów stacjonarnych plus duży internetowy, a i siedzibą w Mirkowie jest w moim zasięgu, więc sąd właściwy nie będzie daleko.

        Ale myślę, że będzie dobrze i tel będzie działać OK.
        Ładowałem go wczoraj o 19 i dzisiaj jest 17 i mam 75% baterii.
        Jest dobrze.

        • tomikitwo

          omg piszesz o tym jakby awaria telefonu za kilka Jagiełłów była końcem świata i kresem istnienia ludzkości 😀 polecam książkę napisać

  • Staszek

    Redmi 5 note 4/64 kupiłem w dniu wczorajszym w sklepie Proline. 879zl i odebrałem na miejscu z fakturką 23% i gwarancją od sklepu z tradycją.

    A co tu kupujesz? Jakiegoś krzaka od piszczałki bez faktury?
    Nie dajcie się oszukać, dzisiaj elektronika jest tak wadliwa, że lepiej zapłacić 100 zł więcej i mieć gwarancję w kraju i prawo do skorzystania z sądu i prawa Polskiego jak sprzęt okaże się wadliwy.

    Doszedłem do wniosku, że nie stać mnie na kupowało krzaków od piszczałek by zaoszczędzić 100zl ryzykować utratę pozostałych 800 zł.

    Co innego jakby w PL ceny były np o 50% wyższe, wówczas można ryzykowac i masz 50/50 szans na sukces.

    • kemp

      Bardzo jestem ciekaw Twojej opinii o tym telefonie, bo tak jeździsz po innych urządzeniach praktycznie pod każdym artykułem, że w głowie się nie mieści, że na coś się zdecydowałeś 🙂

    • pantadeus

      Sklep z tradycją :D:D:D:D

      • staszek

        Kupuje tam sprzet komputerowy od 15 lat. Zawsze osobiscie i oprocz dyskow twardych segate Baraccuda seria 11 to problemow z gwarancja nie mialem
        Dysk tez mi na miejscu na nowy wymienili, w 15 minut.

        Dobry sklep, a nie jakis krzak bez siedziby i pracownikow.

    • Andrzej Antonowicz

      Też się zastanawiam nad zakupem w tym sklepie. Telefon pochodzi z polskiej dystrybucji? Ale gwarancja jest producenta czy jaka? Nie mogę tego doczytać.

    • http://nowakowski.eu Rafał A. Nowakowski

      Z „fakturką”… japrdl.

    • Damian Kryjak

      A ty zamawiałeś czy kupiłeś w sklepie na miejscu?

      • Staszek

        Na miejscu. Zapłaciłem gotówka, wziąłem fakturę i wyszedłem. Zgodnie ze starą szkoła.


reklama