REKLAMA TP
środa, 15 sierpnia 2018, Jakub Habrat

Samsung: wypalony ekran Super AMOLED? To wina konsumenta!

0 odpowiedzi na “Twitter”

  1. SecretHope pisze:

    Niech sobie zjedzą takie wyjaśnienia i odmowy, klient kupuje i wymaga by urządzenie działało prawidłowo.
    A jak nie to pozew do Rzecznika Praw Konsumenta.

    • Staszek pisze:

      Korporacje śmieją się z Klienta (zwłaszcza z PL), a Rzecznik Praw Konsumenta nie ma narzedzi, żeby karać korporacje, jedyne co może zrobić to listownie poprosić korpo o przychylenie się do prośby Klienta.
      Nie ma narzędzi prawnych w Polsce by chronić konsumenta i dopóki nie wprowadzi Rząd drakońskich kar to nic się nie zmieni

  2. kuballa070 pisze:

    Sam uważałem to za prawie mit. Gdy trafiłem na note 4 z lekko wypalonym ekranem ( kupionym z drugiej ręki ) powiedziałem no spoko telefon swoje ma. Lecz nie wyobrażam sobie żeby telefon kilkumiesięczny miał prawo się wypalić. Po note 4 zainteresowałem się dalej tematem. W sklepach sprawdzałem wypalanie ekranu, zauważyłem że s7 która powiedzmy w sklepie stoi pewnie ogrom czasu, ma wypalony ekran ale potrzebujemy białe tło i trzeba się przyjrzeć . Znów w internecie widziałem przypadki ze to wypalanie naprawdę uniemożliwiało użytkowanie telefonu. Wydaje mi się że ta usterka zależy od „szczęścia” a nie wcale od godzin przepracowanych telefonu . Ekrany amoled są drogie i rozumiem ze samsung nie chce je rozdawać jak bułeczki, lecz moim zdaniem telefon za 4 tyś nawet pracując przez pierwsze 6 msc bez przerwy nie powinien się wypalić a jeśli tak to powinien podlegać zwrotowi . No bo okey, rzeczywiście po 2 latach przyjście do serwisu z wypalonymi 2 pikselami na krzyż i domaganie się wymiany byłoby przesadą ale jeśli telefon zdąży złapać wypalone piksele w przeciągu pół roku, to jest wada fabryczna ..

    • xxxx pisze:

      Wypalony pixel, a wypalony ekran to dwie różne sprawy. Pierwsza to martwe pixele, a druga to poświata obrazu statycznego która zostaje z nami na zawsze, ale pixel nie jest martwy. A wracając do telefonów z wystawy w sklepie, otóż na 4 Samsungi Galaxy S9 i S9+ aż trzy miały wypalony ekran, jeden godzinę 15:38, a dwa nazwę własną na górnej części wyświetlacza, widoczne na białym tle. To jest porażka jak dla mnie technologii amoled, ekrany są naprawdę przyjemne dla oka, ale co z tego skoro mają taką poważną wadę.

  3. BlacK MagiC pisze:

    Kolejny wyruchany przez Samsunga w cztery litery.

  4. Szalony Tadeusz pisze:

    Też za bardzo nie wierzyłem w to wypalanie się ekranów amoled, aż do czasu gdy nie dawno całkiem przypadkowo na białym tle zobaczyłem delikatnie „odbitą” na ekranie dolną belkę przeglądarki internetowej samsunga. Jest to już 3 letni Samsung J5 (2015) i głównie na tym telefonie korzystam właśnie z tej przeglądarki. Natomiast smartfon ten służył mi cały czas jako zapasowy „stacjonarny” telefon i praktycznie zawsze podświetlenie ekranu w pomieszczeniu było albo na minimum, albo góra 5 %.

  5. Piotr Zet pisze:

    No jak to przecież był kilka godzin temu artykuł jaki to amoled super i w ogóle? Nawet w tytule zarzucaliście użytkownikom że piszą bzdury o wypalaniu.

    • Anubis pisze:

      Prawda, że komicznie wyszło. Najpierw super ekran żeby za kilka godzin, że jednak nie taki super…

      • Tomasz pisze:

        Gsmmaniak nie potrafi wypracowac wspolnego zdania na ten temat. Spodziewajmy sie tu kolejnych artykulow wysmiewajach ten konkretny, jako kompletna glupote.

        • Anubis pisze:

          Brak wspólnej „linii partyjnej” jest niewątpliwą zaletą. Dobrze, że można poznać opinię obu stron i wyrobić sobie zdanie. Choć sam uważam, że super amoledy nie są tak super… To na innym portalu chłopak również pisał o wypaleniu tylko w tym przypadku Samsung stanął na wysokości, a tutaj niestety już nie. I teraz pytanie czy każdy serwis- sam decyduje czy ma przekazane odgórnie co w takich sytuacjach robić. Dobrze, że sprawa została nagłośnienia mam nadzieję, że powstaną kolejne artykuły piętnujące takie zachowanie na większości portali- oby!

    • Xymox4AD pisze:

      DOKŁADNIE !! Wczorajszy artykulik Dawida Bonkowskiego w tytule sugerował że czytelnicy gsmmaniaka to przygłupy z paranoją wypalania ekranów.
      Pogarda dla mających inne zdanie.

      • Piotr Zet pisze:

        Bo szybsze wypalanie ekranów stało się faktem dopiero od S8 w S9 to juz w ogóle jakaś paranoja niektórym wypalają się po 4 godzinach od wyjęcia z pudełka.

  6. Tomek Jędras pisze:

    Kiedyś wymieniali bez problemu. Ale widocznie problem nie był jeszcze tak nasilony, i raz na jakiś czas wymiana ekranu nie bolała Samsunga.
    W tej chwili rzeczywiście jakby było tych przypadków coraz więcej, a serwisy odwracają się d… . Trzeba problem nagłaśniać, wtedy Samsung, chcąc się jeszcze liczyć na rynku może coś z tym zrobi

    • abradab1212 pisze:

      a tak bardzo psioczycie na poczciwe super LCD. hahah oj ludzie ludzie te wasze oledy…

      • Mariusz Głowacz pisze:

        Wolę Amoled, tylko nie używając max podświetlenia i nic się nie wypala. Jakość obrazu, ostrość i czerń o jakiej możesz pomarzyć na lcd

    • Outside the Wall pisze:

      Tez pakietem czasy, gdy wymieniali od ręki. Ja nigdy nie miałem problemu. 1.5 roku z Note 4, rok z s7e i 8 miesięcy z Note 8 i wszystko cały, jednak ostatnimi czasy faktycznie częściej się o tym mówi. Źle, ze tak się dzieje bi Oleksy to jakby nie było najlepszej ekrany w smartfonach, a decyzja Samsunga cóż… żenująca. Osobiście nie znam nikogo kto miałbym problem z wypalaniem, ale słyszę już o tym z tylu źródeł, ze skala z roku na rok wydaje się większa.

    • Piotr Zet pisze:

      Wymieniali bez problemu bo nie wypalały się tak szybko teraz ludzie mają problem 4 godziny po wyjęciu z pudełka. To chyba nie jest normalne. Pewno podkręcają te ekrany ma maksa żeby to ładnie w testach wyglądało, a trwałość spada.

  7. Dragon84 pisze:

    Ja używam starego samsunga galaxy note 4 który mimo swoich lat i braku aktualizacji działa świetnie. Nie ma żadnych problemów z wyświetlaczem i systemem, czasami zastanawiam się czy nie czas zmienić na nowszy ale z drugiej strony rzadko można dziś spotkać smartfon w którym można wymienić baterię. Narazie zostaje przy tym bo po co zmieniać to co jest świetne, smartfon ma służyć a nie być sprzętem do lansowania się.

  8. Jakub Habrat pisze:

    A w którym miejscu Samsung informuje, że z telefonu nie można normalnie korzystać? 🙂 Nie rozumiem… Producent miałby dołączać instrukcję użytkowania AMOLED-a? Ktoś kto kupuje telefon za taką kwotę, ma nadzieję na użytkowanie go w każdym możliwym aspekcie, a nie ograniczanie się i konieczność zakupu drugiego modelu z LCD, żeby zagrać w grę…

  9. Bart pisze:

    Człowieku, nie kompromituj się, proszę.

  10. delightmars pisze:

    nie żeby coś ale wypaliły się również przyciski ekranowe, które to niby miały się przesuwać, żeby się właśnie nie wypaliły, tak przynajmniej się samsung tym chwalił, więc no sorry

    • Arrczi pisze:

      Przy pierwszej aktualizacji Samsung dodał funkcję automatycznego ukrywania przycisków ekranowych. Super sprawa. Mi po ponad roku użytkowania S8+ nic się nie wypaliło, ale naprawdę bym się wkurzył jak nie uznali by reklamacji po 4 miesiącach. Przykre.

      • delightmars pisze:

        i co w tym takiego fajnego? to, że zamiast kliknąć muszę najpierw wyciągnąć ten pasek? to już lepiej by gesty natywnie wprowadzili, co do ukrywania navbaru to oni też pierwsi w tym nie byli

  11. Marek pisze:

    Przecież Samsung już skończył się na Galaxy S7, po tym czasie nie wypuścił nic interesującego i odcina kupony. Do absurdalnych cen dochodzi do tego szereg wpadek i błędów (wybuchający Note 7, różowe ekrany w SGS8, wypalające się AMOLEDy). W średniej i niskiej półce nie istnieją, a na flagowce też już przecież konkurencja dokonała ataku, Galaxy S9/S9+ nie ma szans z P20/P20 pro. Chyba tylko Xperia XZ2 i LG G7 są gorsze od S9, ale Sony i LG już się nie liczą w smartfonach.
    Co więcej, nie ma szans na zmianę tego trendu, „rewolucyjny” Galaxy S10 będzie kopią tego co wprowadzali chińczycy (ekran bez notcha, czytnik palców w ekranie, potrójny aparat) w zabójczej cenie.

    • Mariusz Głowacz pisze:

      a po czasie widać że jednak p20 pro nie prześcignął s9. Soft wiesza się, zdjęcia lepsze tylko nocą.

  12. Marek pisze:

    Kolejna kompromitacja Samsunga, Huawei już może szykować się do przejęcia pozycji lidera.
    Ale na szczęście w marcu zadebiutują nowe rewolucyjne smartfony i sytuacja się odwróci ?. Galaxy X za jedyne 1800 dolarów i Galaxy S10 z „rewolucyjnymi” wynalazkami typu potrójny aparat, brak noctha, czytnik paców w ekranie w cenie IPhona X (no może Galaxy S10 lite będzie w cenie SGS9 ?)

  13. Qba pisze:

    Pozostaje mu zwrócić do sklepu z tytułu rękojmi.

  14. majkel pisze:

    Statyczne elementy wypalają się gdy jednorazowo zbyt wiele godzin masz te elementy na ekranie. Od lat używam amoledów i nie tylko amoledów i nie miałem problemów, choć wiem jak perfidnie można wypalić amoleda po pary tygodniach używania. Korzystam z nawigacji, przeglądarki itd.

    Fakt, użytkownik nie powinien być narażony na takie rzeczy w drogich sprzętach ale taka specyfika tego ekranu. W instrukcji piszą to trza się dostosować jeśli chce się korzystać z danej technologii.

    • Kerto pisze:

      Spojrzałem na rejestr używania mojego monitora z komputera. 8376 godzin. Nie pamiętam ile ma lat, ale gdyby go używać po 5 godzin dziennie to daje około 4,5 roku. Nie ma żadnego wypalenia ani martwego piksela. Gdy go kupiłem miał martwego jednego subpiksela. Dostałem nowy. Ale to Eizo a nie Samsung.

  15. majkel pisze:

    Chyba, że będziesz go używał na pełnym słońcu bardzo intensywnie. W takich warunkach czarny telefon nagrzeje ci się od środka, z zewnątrz i może go szlak trafić. I co wtedy powiesz ? Każda technologia ma swoje ograniczenia. Ja swój telefon zalałem i używałem pod wodą i jakoś działą dalej i będzie działał więc twój jeden z argumentów ni jak się ma. A jak nie umiesz korzystać z amoleda to kup inny.

    • Michał Kocenko pisze:

      Jak to co powie? Normalnie powie ze chce drugi sprawny! Po to jest telefon aby go uzywac, powinien byc tak zrobiony aby nawet przy 60ciu stopniach dzialal. Niech sobie przelaczy na jeden rdzen, ale ma dzialac! Niedlugo to slonce zaswieci i telefon sie wylaczy.
      ps. ostatnio w nocy sprawdzalem ekran w lg v30 i S9 zgadnijcie ktory mocniej swieci 🙂

  16. Jakub Habrat pisze:

    O wszystkim będziecie informowani na bieżąco 🙂

  17. 0001 pisze:

    Klient po zakupie powinien schować go do szuflady i …. nie używać go… Tylko głupek może tak mówić. Wow….

  18. Qba pisze:

    Nie może odrzucić, bo to wada fabryczna uniemożliwiająca normalne użytkowanie telefonu.

    • Wojciech Pachała pisze:

      oj może 3 miesiace sie kłuciłem o moja s7 z euro rtv agd pomogło dopiero skierowanie na doge sadowa i wtedy poszli na ugode i oddali kase chodź chciałem nowy telefon xD

  19. Bodzio pisze:

    Samsung schodzi na psy !!!
    Oj dużo straci, dużo. Niech tak dalej robią….

  20. Kerto pisze:

    Nikomu nie powinno zależeć, aby taka firma się skończyła. A nie skończy się tak szybko. Samsung to gigant, który produkuje prawie wszystko i pewnie nie wszystkie działy kuleją. W interesie kupujących jest, aby była mocny, gdyż inaczej zaleje nas drożyzna z Appla a jego wyznawcy nie dadzą żyć. Bardzo jestem ciekawy jak się ta sprawa dalej potoczy. Ale jeśli w tym wypadku nie było winy użytkownika to należy Samsunga zbojkotować i odpuścić na np. miesiąc kupowanie czegokolwiek z jego logiem. Wtedy Piotrowi pędzikiem da nówkę N9 i dołoży S10.

    • staszek pisze:

      Samsunga szanuje tylko za produkcje pamieci, od wielu lat ich kosci pamieci sa niezawodne.
      Jakby odpadli z rynku smartfonow to bym sie tym nir przejal, bo itak poza flagowcami nie maja zadnej interesujacej oferty.

      Nie hejtuje samsunga, stwierdzam tylko fakt, ze taka potezna korpo majaca wiecej pieniedzy niz cala Polska, tak schodzi na psy i oddaje rynek.

  21. Qba pisze:

    A wtedy klient odstępuje od umowy, gdyż jest domniemanie iż wada istniała w momencie sprzedaży.

    • stark2991 pisze:

      Ale to nie jest wada fabryczna, tylko specyfika tego ekranu, w dodatku producent napisał o tym w instrukcji. To tak jakby reklamować opony z powodu szybkiego ścierania się bieżnika

      • Qba pisze:

        To jest wada fabryczna, skoro ekran ulega wypaleniu przy normalnym użytkowaniu.
        W instrukcji nie piszą nic że nie można go normalnie używać.

        • stark2991 pisze:

          W instrukcji piszą, żeby nie wyświetlać obrazów statycznych, a trzymanie aplikacji ze statycznym interfejsem przez długi czas się kwalifikuje pod takie działanie.
          Nie podoba mi się to, że Samsung odmawia naprawy w takim przypadku, ale sam mając teraz Amoleda nie byłem na tyle głupi i zupełnie zrezygnowałem z grania w Pokera online, bo przez większość czasu tło i stół są statyczne, a to naraziłoby mnie na wypalenie. Amoledy są na rynku od 2010 roku i ludzie nadal się dziwią, ze wypalają się elementy wyświetlane statycznie? Serio? Ingress to gra wymagająca łażenia na zewnątrz, tam jest jasne światło, telefon ustawia wysoką jasność na auto, a potem płacz że wypalenia…

          • Artok pisze:

            I to jest bardzo argument, by szukać telefonu z IPS. Cenię pokera bardzoej, niż idealną czerń.

          • Qba pisze:

            Granie w gry nie jest wyświetlaniem statycznego obrazu.
            Jasność ustawia się automatycznie.

          • stark2991 pisze:

            Ale gry mają statyczne elementy, zresztą nie tylko one. I te statyczne elementy się wypalają. Nie widzisz co się wypaliło na tym Note? Napis COMM, który jest na ekranie cały czas w jednym miejscu. A wysoka jasność przyspiesza wypalanie.

          • Qba pisze:

            Na szczeście ustawa o rzedaży wyraźnie mowi iż konsument ma prawo normalnie używać telefon.
            Jeśli ten się do tego nie nadaje to przysługuje prawo do odstąpienia od umowy kupna.

    • Wodnik Szuwarek pisze:

      Dokładnie. Przez pierwsze 12 miesięcy jest domniemanie, że wada istniała już w momencie sprzedaży. Przez kolejne 12 miesięcy trwania rękojmi to klient musi udowodnić.

  22. Tomasz pisze:

    Jesli taki final spotka kazdy wyswietlacz uzywany w ten sposob, to musieliby go wymieniac co 3 miesiace temu klientowi.
    Z cala pewnoscia usilnie pracuja nad wyeliminowaniem tego problemu, ale to walka z technologia. Kiedys to zwalcza ale nie od razu. Jak zyc? Przystosowac sie do ograniczen technologi albo jej nie wybierac. Inaczej to walka z wiatrakami.
    Do Samsunga mozna tylko miec pretensje, ze niewystarczajaco edukuje klientow, albo tez ich nakladka nie ma niemodyfikowalnych ustawien, zapobiegajacych problemowi (wtedy szanowny klient plulby sie, ze nie moze tak drogiego telefonu uzywac jak sam chce).

    • ch3mn3y pisze:

      Z tym, że nie ma opcji, aby diody się nie wypalały. Albo trzeba wrócić do LCD albo przyspieszyć zmniejszanie microLEDów.

  23. Tomasz pisze:

    Powoli tak.

  24. Tomasz pisze:

    Rozsadne podejscie. Gratulacje.

  25. Tomasz pisze:

    Rownie dobrze mozna miec pretensje, ze w dzien jest jasno a w nocy ciemno. Jest jak jest, ci co sie nie dostosuja musza miec problemy. Taka karma… Technologia.

  26. Wal. pisze:

    kruche,delikatne, plastikowe zabaweczki dla ciemnej masy.
    Ja chwała Bogu nigdy nie miałem szajsunga ale mam kilku kumpli z wypalonymi samsungami mieszkam w Londynie i tutejszy serwis też ich spuścił po drucie.
    Wystarczy trochę jeździć i używać Samsunga jako nawigacji to po pewnie kilku miesiącach w każdym jednym Samsung z Oled będziemy mieli wypalony wyświetlacz. Samsung to syf.

  27. Tomicg pisze:

    Chyba samsung chce dołączyć do grona producentów z wadliwymi ekranami w którym niechlubnie króluje sony…

    • umpa pisze:

      szajsung chce dolaczyc do grona producentow co maja w glebokim powazaniu gwarancje i polskie przepisy prawa. swego czasu tak wslawil sie acer (i do dzis maja taka late juz na stale przyklejona), po czym jednak zmienil podejscie i podejcie do gwarancji mocno sie zmienilo. telefon szajsunga byl uzytkowany normalnie i przez 2 lata ma dzialac bez zajakniecia. a po amerykansku w instrukcji utrzadzenia nie bylo napisane, ze nie mozna grac w te konkretna gre 😀 poza tym, czy sprawa byla kierowana do rzecznika praw konsumenta? czy rzecznik biorac w pensji wypracowane przez konsumentow w podatkach pieniadze zamierza wykonac swoje obowiazki, za ktore konsumenci placa z wlasnej kieszeni!?

  28. endru098 pisze:

    Dokładnie mam tak w note 4. Ale telefon używany już 3.5 roku. Mimo wszystko przykro 🙁

  29. Qba pisze:

    Ekspertyza serwisu tylko potwierdza, że na skutek normalego użytkowania nastąpiło wypalenie ekranu czyli istnienie wady fabrycznej ekranu.
    Konsument składa pismo o odstąpieniu od umowy, gdyż urządzenie ma wadę fabryczna uniemożliwiająca normalne użytkowanie telefonu.

  30. Eva Baja pisze:

    Miałam zamiar wymienić mojego note 4 na note 9 aczkolwiek w takiej sytuacji poczekam na premiery innych marek. Zmieniam telefony mniej więcej co 3 lata i nie widzę sensu wydawać ponad 4000zl na telefon, który ma wadliwy ekran albo jak kto woli nie można zbyt intensywnie używać. Dziwi mnie, że są osoby, które bronią samsunga w tej sytuacji. Kupujesz tel reklamowany jako megamoc i produkt premium a gdy po kilku miesiącach produkt premium ma ekran niczym tandetna zabawka to producent Ci mówi drogi frajerze zbyt często uzywałeś naszej megamocy. Równie dobrze samsung może wam odmowic każdej naprawy usterki powołując się na tekst o zbyt intensywnym użytkowaniu telefonu. Wiekszosc producentów na czele z samsungiem traktuje Polskę jak kraj trzeciego świata gdzie można robić z ludzi idiotów, bo i tak choćby mieli się zapożyczyc to kupią ich produkt. Czytając niektóre komentarze wsumie się nie dziwię bo po co szanować i traktować poważnie klienta, który sam siebie nie szanuje…

  31. staszek pisze:

    LCD IPS jest wystarczajacy dla 99% ludzi. Chodz sam uzywam amoled SGS6 to bez prpblemu moglbym przejsc na IPS, bo iyak ten amoled mam ciemny (tam mi telefon na auto ustawia).
    Poza tym amoled zre wiecej pradu.
    Dobrej jakosci IPS wystarczy.

  32. wodołaz pisze:

    1.Ekrany coraz większe i jaśniejsze(Amoled)
    2.Proporcjonalnie do nich baterie coraz gorsze
    3.żywot kolejnego „elektrośmiecia” coraz krótszy
    4.jedynie IQ kupujących pozostaje (niestety) na tym samym poziomie.
    5.Irytująca reklama najdroższego sklepu „nie dla idiotów”-potwierdza punkt 4.

  33. Sławomir Gugałka pisze:

    Nie pozostaje nic innego jak tylko wylać żale na zepsute.pl

  34. Bartek pisze:

    Najlepsze ekrany ?Gdyby tak było to by się nie wypalały. Cały Samsung, kup kup kup A potem mamy Cię w dupie, tak jest z każdym sprzętem tego producenta. Próbują wymyślać rzeczy na nowo a w rzeczywistości to dziadostwo, jak EcoBubel, dwa obroty bębna czy tablet w lodówce….

  35. umpa pisze:

    i jedna niepodwazalna zalete, ktora wygrywa z szajsungowymi amoledami – w przeciwienstwie do nich dzialaja normalnie 😀

  36. Michał pisze:

    Powiem tak:
    Bzdura bzdura bzdura!
    Jak ktoś nic nie robi marnuje godziny życia na idiotycznych grach i w dodatku tego kogos stać na telefon za 4kola to czepianie sie Samsunga o wypalony ekran jest buractwem.
    Mają lewe dochody podatków nie płacą a oszukują i kradną wyłudzają na każdym kroku.
    Każdy uczciwy bogaty normalny idzie do sklepu i kupuje nowa sztukę.
    Ja np kupilem SG 6edge.
    Po 2 dniach stwierdziłem że fon jest dupy.
    Kupiłem S7 a Edge leży od 2 lat w szafie.
    A powiem wam jeszcze że bez problemu moglem oddac i zamienic na s7.
    Nie zrobiłem tego bo by mi było wstyd głowę zawracać.

  37. Wojciech Pachała pisze:

    wszystkie amloedy produkowane o połowie roku 2017 sa kiepskiej jakosci taki ekran można wypalić w 2 miesiące używając telefonu 2 h dzienie tyczy seri s a i j

  38. Wojciech Pachała pisze:

    s7 wyprodukowane po połowie 2017 roku też maja problem mam już 2 sztuk jedna wytrzymała 4 miesiące obecna 2 miesiące ale jest ubezpieczona nie zechce samsung wymienic to ubezpiecznie wkroczy

  39. Wojciech Pachała pisze:

    ja tam korzystam nawet i wodzie galaxy s7 po to ma ten ip68 poza tym jest dodatkowo ubezpieczony bo okazja tanio sie trafiła

  40. Maciej Smerecki pisze:

    Postanowiłem zrobić zrzut ekranu
    zobaczcie jakie mam podswietlenia przy prawej stronie. Dodam że od nowości posiadam oryginalne etui które samo zamyka ekran . Czy można coś z tym zrobić?
    https://uplo…049846.jpg

  41. To samo w Note 4 pisze:

    U mnie to samo wypalik sie wyswietlacz od facebook Samsung mnie olal

  42. ch3mn3y pisze:

    Wypalenie było od zawsze. Ale prawda, że teraz jest to bardziej rozdmuchane. No i (jak jeden z komentow wspomina) kiedyś Samsung wymieniał tego typu ekrany, a więc nikt nie jęczał.

  43. Marcin pisze:

    Własnie zauważylem wypalony pasek od nawigacji w moim Note8. Jutro ide do serwisu, jak mi tego nie naprawią to… ehh 4k pln..

  44. stark2991 pisze:

    Jest wybór, każdy wybiera co chce. Najgorsi są ludzie, którzy kupują takie telefony, a potem pretensje do każdego że ekran się zużył. Ja kupiłem telefon z AMOLEDem świadomie, wiem dlaczego się zużywa, wiem jak temu przeciwdziałać, nie robię w tym temacie praktycznie nic. Używam. Jak się wypali to zmienię telefon albo ekran. Nie przewiduję by wypalenie było na tyle duże, że stałoby się przeszkodą w użytkowaniu telefonu.
    Odnośnie Twojego wstępu. Ja też się dziwię dlaczego samochody się tak psują, skoro kosztują grube pieniądze. Dziwię się, że najtańszy sprzęt elektroniczny zazwyczaj jest nieużywalny z powodu wad i rozsypuje się w rękach. Dziwię się, że sprzęt AGD wytrzymuje obecnie 3 lata, kiedy to człowiek chciałby kupić coś na dłużej i mieć spokój. Łapiesz analogię? Świat jest pełen rzeczy niewartych pieniędzy, a jednak ludzie wszystko kupią. I nikt z tym nic nie robi. Nie zakazuje sprzedaży, nie nakłada kar. Wszystko ma jakieś wady, te ekrany też.

    • xxxx pisze:

      Poniekąd masz rację i kapuje analogię. Ale nie kupujesz telewizora co pół roku bo ekran Ci się wypalił, nie kupujesz telefonu co pół roku bo ekran Ci się wypalił. Masz te głupie dwa lata czy to gwarancji czy rękojmi żeby móc domagać się swoich praw. Ja nie mówię że sprzęt dzisiaj ma służyć latami, jak kiedyś. Ale niech służy tyle ile powinien. Czyli te 2 lata chociaż. Ekrany Amoled mają zbyt poważną wadę, wadę która przeszkadza w ich swobodnym korzystaniu. Piszesz że każdy ma wybór, dziś jeszcze tak, ale przyjdzie moment że amoled będzie rządził w 100 procentach i wyboru nie będzie, co wtedy? Oczekuje wtedy tego że mogę użytkować ten ekran tak jak chce bez obaw o wypalenie, chociaż przez te dwa lata. Prawda jest taka że wypuścili na rynek świetną technologie, świadomie lub nie, z ogromną wadą, której jeśli chcemy się ustrzec to musimy kombinować.

  45. ch3mn3y pisze:

    Jednak wykorzystanie plastików zamiast szkła powoduje różnice – na razie na niekorzyść tych drugich (aczkolwiek i technologia, czy produkcja mogą na to wpływać).

  46. Mariusz Głowacz pisze:

    Na lcd też się wypala. LgG4 wypalona idealnie belka górna i dolna i elementy nawigacji


reklama