, Apple Laptopy

Apple pomoże Ci się łatwiej przesiąść z PC na Maca

fot. Apple

fot. Apple

Te artykuły także cię zainteresują:


Popularne produkty:
  • King kong Luis ortiz

    Myślę że nie da rady . Mam windowsa i mać os x i zdecydowanie wolę windowsa . Proste kopiuj wklej a nie szukanie po internecie jak zrobić kopiuj wklej na os x . Dla mnie to skomplikowanie bo do każdej rzeczy muszę używać 2ch klawiszy żeby zaznaczyć fragment tekstu lub tak jak pisałem kopiuj wklej

    • Michał

      Ha ha to w Windowsie działa kopiuj wklej? Będę musiał poszukać na internecie 🙂 mam nadzieję że da się to zrobić jednym klawiszem bo inaczej tego nie ogarnę.

      Ostatnio chciałem wyłączyć komputer z Windowsem. Nie wiedziałem jak. Okazało się że żeby wyłączyć kompa trzeba było wcisnąć ikonkę start…… Dalej nie ogarnąłem. Za skomplikowane 🙂

      • King kong Luis ortiz

        Ale po co mi to piszesz . Już samo twoje śmianie się pokazuje że nie miałeś komputera Apple więc nie ma co dyskutować uploads.disquscdn.com/image…aac508.jpg

        • Michał

          Czytaj że zrozumieniem 🙂 pisze o Windowsie 🙂

  • Staszek

    W cenie jednego laptopa od appla kupie 2-3 laptopy z windowsem.
    Migruja ludzie, ktorzy chca szpabowac japkiem i sie dorobili duzych pieniedzy, albo windows doprowadzil ich do szalu aktualizacjami „co 5 minut” lub bledami.
    Np. Ludzie ktorzy wlaczaja komputer raz dwa razy w.miesiacu, wlaczaja go i pracowac nie moga bo aktualizacje zamulaja kompa, a jak w kompie jest hdd zamiast SSD to juz wogole jwst rzeznia.
    Znajomy oddal do lombardu taki laptop z win10, bo mial dosc pol godzinnych aktualizacji co wlaczenie jak ma 40 minut by popracowac.
    Ostatnio mi mowil, ze 100 km samochodem przejechal zanim laptop z win10 sie zaktualizowal.
    Teraz uzywa apple bo mial dosc powyzszego.
    Powiedzialem mu, zeby zakleil tasma logo japka zeby nie wygladal jak szpaner lub dres.

    • Michał

      „W ogóle” to co ty chciałeś przekazać? Że komputery za 10 tysięcy kupują dresy? Że przeszkadza Ci logo Apple ponieważ masz kompleksy?

      • Staszek

        Szpanerzy, bo kazdy kto szanuje pieniadze kupi lepszy sprzet za polowe tej ceny.
        Za 5 tys to juz gamingowego laptopa kupisz i moca obloczeniowa ta zabawka apple bedzie mogla mu skoczyc.
        Wiec do pracy ten apple takze sie nie nadaje, do grania sie nie nadaje, do domu sie nie nadaje, bo wygodniejszy windows.
        Generalnie produkty apple do niczego poza szpanem sie nie nadaja, a szpaner to dla mnie taki mentalny dres, nawet jak chodzi w rurkach i ma pieknie przystrzyzona brode to dalej w glowie ma dresa.

        Kupic za 6 tys porzadnego Thinkpada i 5x przezyje te gowniane jednorazowe zabawki od appla. Apple sie rozleci a Thinpkpad dalej bedzie dzialal jak nowy.
        Wniosek? Apple produkuje syf dla szpanerow.

        • Michał

          No popatrz. Ja używając maca zarabiam 6tysi miesięcznie. Ile ty zarabiasz na Windowsie?

          • D Kawin

            Mam prawie drugie tyle a rękę tylko że na Windowsie. Nie generalizuj że na Macu zarobisz więcej bo to nie prawda. Wszędzie pracę możesz wykonać taką sama jest tylko jedna płaszczyzna gdzie polecę Maci i jest to praca grafika. Kolega wyżej też przesadza ale co do jednego ma rację że za pieniądze przeznaczone na Maca kupisz sprzęt z 2 albo i 3 razy większa mocą obliczeniowa. Ja pracuje przy systemach wewnętrznych firmy i tej mocy akurat potrzebuje 🙂

          • Michał

            Masz rację. Chodzi mi jednak o kolegę i jego brednie. To czy sprzęt nadaje się do pracy czy nie zależy tylko i wyłącznie od właściciela. Staszek odbiera świat przez pryzmat swoich kompleksów. Poczytaj jego wypociny.

          • D Kawin

            Wiem ale nie ma powodu żeby schodzić do czyjegoś poziomu 🙂 Bo na tym poziomie jest mistrzem i Cie na nim zniszczy 😛

  • Tomasz

    Po co to komu? Do szarlotki?


reklama