, Samsung Smartfony

Czy Samsung nie potrafi inaczej reklamować swoich smartfonów?

Samsung Galaxy Note 8/ Fot. Samsung

Samsung Galaxy Note 8/ Fot. Samsung

Te artykuły także cię zainteresują:


Popularne produkty:
  • SecretHope

    Jak nie robić reklam. 🙂

  • Przemysław Petryszak

    Ja nie bardzo rozumiem… Jak była seria reklam „Hi I’m Apple and I’m PC” wszyscy się jarali jak głupi, zresztą reklamy były świetne. Teraz kiedy Samsung robi coś takiego, to uznaje się je za żenujące? Wg mnie są jak najbardziej ok.

    • szafran

      No właśnie to nie jest „coś takiego”. Poza tym tamta reklama była dość nowatorska, zabawna i idący za nią przekaz miał potwierdzenie w rzeczywistości.

  • LinekPark

    Tak tylko napomnę, że dzięki wam ta reklama wpadnie do kilku ludzi i zostawi pewien slad po sobie. Więc pomożecie jej spełnić swą rolę. 😉

  • Zenyatta

    Eh te samsungowe ćwoki… dobrze, że sie przesiadłem z Samsunga na Apple bo wstyd. oczywiście czuję spory progres. mam ip x, AW3, air pods i ipad 2018 – zdecydowanie lepiej niż Note 8 + gear s3 + level u pro + tab s3.

    • mozilla007

      I co myślisz że jesteś kimś jak masz to wszystko?

      • Taedium Vitae

        Tak bo przeplacił:)

    • Taedium Vitae

      „Samsungowe ćwoki” co to za określenie? Po wakacjach chyba gimnazjum sie kłania.

  • Jan Kowalski

    To. To dziwne podejście.

  • Teth

    Świetne reklamy. Dokładnie prezentują sposób myślenia fanbojów Apple, nie ważne jak bardzo się to autorowi nie podoba 🙂

  • Radosław Sowiński

    autora wpisu i zarazem posiadacza jabłka musiało naprawdę to zaboleć, note ostatni z serii? serio? pierwsze słyszę. Autor albo ma 15 lat albo pisze takie wypociny od wczoraj. Wystarczy trochę logiki, słaba sprzedaż S9 to nic nowego, to samo było z S5. Samsung szykuje coś większego na 10-tą rocznicę serii Galaxy, a S9 to taka zapchajdziura nic nadzwyczajnego. Mam wrażenie że już na większości stron technologicznych pracują Ci sami ludzie, z tego samego przedszkola. Znacie takie słowo „research”?

    • Michał

      Zainteresowanie samsungiem drastycznie spada. To drogie nie wyróżniające się zabawki

      • Filip Kacała

        No tak bo Apple jest tanie i się wyróżnia 🤣🤣🤣🤣

  • jotek44

    Wzajemne „podgryzanie się” to dość powszechna praktyka w marketingu ! Apple też nabijał się z Samsunga. Tak robi również One Plus i Huawei. Wskazywanie słabszych stron u konkurentów to prosty chwyt reklamowy, mający podnieść sprzedaż własnych produktów. Tu subtelność i wysmakowanie nie mają odpowiedniej siły. Przeciętnego klienta przekonują wyraźne różnice „na plus” (lub odwrotnie). Cel uświęca środki a skoro S9 sprzedaje się słabo, to trzeba podkreślać jego zalety ! Właśnie tak jak w filmikach. To jest skuteczne, bo przemawia do zwykłgo klienta a nie do garstki geeków, znających temat.

    • Michał

      Samsung ma po prostu kompleks Iphone 🙂

      • umpa

        a ejpl ma kompleks essential?

        • Michał

          A co to? Ktoś ma? Ktoś widział?

  • mozilla007

    Widac autor ma ból okolic analnych, bo jakoś te reklamy prawdę mówią. Ładuj i słuchaj muzyki jednocześnie bez przejściówki, nie da się. Telefon za 5000 PLN, a w zestawie ładowarka 1A, śmiech na sali. No i dodatkowo te pamięci, bo jednak ladnie zrobili w iPhonie 8, bo jest za mały wybór. To po co taka super Camera z 4K i 60fps, jak pamięć się skończy momentalnie.

    • Satjez

      ból tyłka to raczej miał autor tych reklam. nawet jeśli mówią prawdę, to ja wolę wiedzieć na co idzie mój hajs i co może zaoferować mi marka, a nie że klienci iphona to śmieszni hipsterzy, co sie nie znajo.

  • Mati

    Nie przepadam za samsungiem ale stwierdzanie w artykule ze w firmie nie jest kolorowo to chyba lekkie nadużycie.

    • Michał

      Widziałeś raporty sprzedaży? Jest tragicznie.

      • Mati

        Ja tam żadnej tragedii nie widze, lekki spadek. Nie można ciągle rosnąć. Normalne prawo rynku.

        • Michał

          Z roku na rok spadek. Chłopie to koszmar.

  • mozilla007

    To byś się nie chwalił sprzętem, w czym innym.

  • Satjez

    bo to są złe reklamy. robione na bólu tyłka wobec iphonowców i faktu, że przez tyle lat nie udało się samsungowi osiągnąć podobnej miłości do swojej marki, choć obiecywał to każdy kolejny CEO i dyrektor marketingu. tyle im zostało, hejtowanie.


reklama