niedziela, 1 lipca 2018, Aleksander Rapicki
OnePlus i Huawei będą regularnie aktualizować swoje smartfony. Oby konkurencja postąpiła podobnie
0 odpowiedzi na “oneplus-aktualizacje-ttermin-960×368”
reklama
Ja na swojego Note 8 już od kilku miesiecy otrzymuje co miesieczne aktualizacje, ktora przychodzi zazwyczaj pod koniec miesiaca (wyjatkowo dzis przyszla kolejna aktualizacja – czyli na poczatku lipca). Oreo tez mam od kilku miesiecy wiec pod wzgledem aktualizacji Samsung i Note 8 wypadaja super. Nie wiem jak jest to z innymi sprzetami flagowymi tej marki. Mysle ze swiadomosc konsumentow powoli sie zmienia i producenci widza ze wsrod podobnie wygladajacych i dzialajacych flagowcow mozna wyroznic sie juz chyba tylko obsluga posprzedazowa i wartoscia dodana – chmury, gifty etc. Nie zmienia to faktu ze androidowca daleko jeszcze do tego do czego przyzwyczajeni sa wlascicieple sprzetow apple. Do nich zaliczam sie i ja. Nie ukrywam ze fajnie jest miec sprzet gdzie po ogloszeniu nowego ios otrzymujesz go natychmiast na tel a nie jestes zalezny od widzimisie danego producenta
Korzystałeś kiedyś z gołego Androida? Jak nie to przesiadka z Note’a byłaby dla Ciebie szokiem. Opracowanie tych wszystkich funkcji i usług dla nowej wersji Androida musi trwać. Właśnie dlatego że Android jest tylko bazą dla producentów do tworzenia ich oprogramowania to nigdy nie bėdzie jak u Apple. To zupełnie inna sytuacja.
Tymczasem S7’ki wciąż posiadają poprawki na kwiecień. 😉 Przynajmniej XEO tak ma.
Za to mogą cieszyć się z Oreo na pokładzie. Większość użytkowników bardziej skupia się na tym czy mają nowsze wydanie Androida aniżeli nowsze łatki bezpieczeństwa
Większość użytkowników to ma gdzieś aktualizacje i numerek Androida.
Oreo na One Plusie miałem już w tamtym roku…
Cieszymy się razem z Tobą z tego powodu, aczkolwiek my tu nie o One+ tylko o S7 Samsunga…
Artykuł jest o One+ a nie Samsungu.
pon., 2 lip 2018, 10:16 użytkownik Disqus napisał:
Tak, tylko twoja odpowiedz dotyczy się rozmowy na temat samsunga. Jakbys komentował artykul to ok, ale ja rozmawiam z gosciem na temat Samsunga a ty z one+ wyjezdzasz.
Artykuł jest o aktualizacji OP. Napisałem, że mam Oreo od zeszłego roku. Chyba to Wy nie pod tym co trzeba artykułem piszecie o samsungu.
pon., 2 lip 2018, 20:38 użytkownik Disqus napisał:
To komentuj artykuł a nie czyjas rozmowę
Nawet wyszło im te Oreo, nie mam większych zastrzeżeń.
Juz kiedyś byly takie deklaracje ze strony tego producenta , z których nic nie wyszło. Dowód na to https://www….75860.html
W RTV Euro AGD jest teraz promocja na Galaxy Note8 na wszystkie kolory – cena 2999zł
https://m.eu…lack.bhtml
Dobra cena. Tak się zastanawiałem kiedy ponownie zrobią taką promocję i proszę. 😉
Bezproblemowo dostępny jest tylko złoty, na czarnego trzeba polować, niebieski tylko ekspozycja.
Mimo to dzięki, wpis się raczej pojawi 😉
EDIT. Inne sklepy też z promką, więc biorę się za pisanie 🙂
Mały OT. Mógłbyś przekazać swoim kolegom redaktorom żeby nie pieprzyli głupot jaki to Huawei wykonał wielki krok naprzód decydując się na rozsyłanie aktualizacji co dwa miesiące? Bo dla flagowców łatki bezpieczeństwa wydawali co miesiąc, a teraz będą co dwa. To regres, nie progres.
Fajnie by było gdyby ta promocja okazała się stałą obniżką. 🙂 Tak jest w przypadku A5 2017, który po promocji „mistrzowska promocja” w X-Kom kosztuje obecnie 998 zł więc jakaś szansa jest.
Euro twierdzi, że do niedzieli włącznie i nie zdziwię się, jeśli tak będzie 🙂
Do tej pory Huawei rozsyłał flagowcom aktualizacje co miesiąc, teraz będzie co dwa miesiące, faktycznie krok do przodu. Przestańcie powielać tą głupotę.
A skąd ty masz takie informacje? Bo ja mam zupełnie inne. Niektóre flagowe modele Huawei mają kwietniowe poprawki. Czy to aby na pewno jest co miesiąc? Zdaje mi się że nie.
Pamiętaj, że Huawei „osobiście” wspiera tylko telefony z wolnej sprzedaży (wersja komplikacji C432). Tymczasem urządzenia tego producenta królują w abonamentach i są brandowane. Wówczas za wszelakie aktualizacje odpowiadają operatorzy, a ci radzą sobie źle albo bardzo źle. Działania Huaweia nie mają tutaj żadnego znaczenia.
Mając P10 z Playa jeszcze w tym roku moja ostatnia aktualizacja była datowana na … czerwiec 2017. Po debrandingu co miesiąc mam poprawki, obecnie czerwcowe, co jakiś czas dochodzą też mniejsze lub większe usprawnienia (jak Face Unlock).
Operator nie odpowiada za aktualizacje bo ich nie gwarantuje, tylko producent
Odpowiada w urządzeniach brandowanych. Producent gwarantuje dla urządzeń z wolnego rynku.
No właśnie nie, chyba że mi pokażesz na stronie operatora zapewnienie o aktualizacjach.
Operator o niczym nie musi zapewniać. Producent telefonu wypuszcza aktualizację, przekazuje ją operatorowi i dalej nie ma kontroli co się z nią dzieje. Tak jest u dosłownie wszystkich producentów.
Nadal operator nie ma obowiązku udostępniać aktualizacji, bo nigdy ich nie obiecywał.
A producent urządzeń brandowanych. Producent chyba nawet nie ma możliwości wypuszczenia aktualizacji dla takich telefonów.
PS. Przypominam, że w ogóle nie ma obowiązku aktualizacji, to tylko kwestia dobrej woli.
A właśnie że jest, bo zapewnienia producenta są wiążace i dotyczą też brandowanych.
Źródło tych rewelacji? Bo każdy producent bez wyjątku na pytanie o urządzenia brandowane odsyła do operatora, który w takim przypadku jest odpowiedzialny za aktualizacje.
Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. Punkty dotyczące zewniń producenta.
Wszyscy producenci telefonów z Androidem podając terminy aktualizacji pomijają informacje że nie dotyczy to brandowanych telefonów.
Bo to nie oni sprzedają brandowane telefony tylko operatorzy.
Nokia chyba też daje radę jak chodzi o aktualizacje
Od dawna gwarantuje 2 lata aktualizacji
Inni producenci tacy jak Asus, HTC, Sony i Nokia od dawna gwarantują 2 lata aktualizacji.
Google zapewnia 3 lata aktualizacji dla Pixel 2 i 2 XL.
Apple 5 lat dla iPhone.
Huawei zrobi naprawdę krok na przód wtedy gdy zmieni politykę w stosunku do klientów którym powyginały się telefony a nie unika odpowiedzialności za błędy w procesie produkcji.
Także oczekujemy co dalej firma ma zamiar zrobić z tym problem. Przypominam że inne firmy wyszły z twarzą z podobnego problemu.