Wygląda na to, że Samsung chce się „muzycznie” wyspecjalizować. Niedawno na rynek trafił telefon dla melomanów SGH-F400, teraz zaś koreański producent wprowadza nową usługę F400 Share. Pomysł usługi opiera się na skłonieniu anonimowych zespołów, aby wysyłały swoje utwory na stronę Samsunga. Tam każdy będzie mógł je przesłuchać i ocenić. Utwory 4 najwyżej ocenianych grup, zostaną wykorzystane w kampanii reklamowej koreańskiego producenta, przeprowadzonej w radiu i Internecie. I tyle – żadnych pieniędzy, żadnej sławy.
Można zatem powiedzieć, że Samsung żeruje na twórcach, za darmo wykorzystując do potrzeb marketingowych ich pracę. Jednak czy dla młodych zespołów nie będzie ważniejsze, że ktoś ich wysłucha i ewentualnie pochwali?
źródło:techdigest
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Huawei rusza z majową promocją z okazji zbliżającego się sezonu komunijnego. Producent przecenia smartwatche, słuchawki…
Jak będzie wyglądać OnePlus 13? Jeśli tak, jak na dzisiejszych renderach, to mamy przepis na…
W sklepie Media Markt trwa świetna akcja promocyjna! Wydaj 1000 zł, a otrzymasz rabat aż…
Bardzo kibicuję sukcesowi Sony Xperia 1 VI. Ma wszystko, by nareszcie trafić do masowego klienta…
Seria Samsung Galaxy S25 może pracować na baterii dłużej pomimo tego, że akumulatory wcale nie…
vivo X100s, vivo X100s Pro i vivo X100 Ultra będą jednym tchem wymieniane wśród najlepszych…