Wygląda na to, że Samsung chce się „muzycznie” wyspecjalizować. Niedawno na rynek trafił telefon dla melomanów SGH-F400, teraz zaś koreański producent wprowadza nową usługę F400 Share. Pomysł usługi opiera się na skłonieniu anonimowych zespołów, aby wysyłały swoje utwory na stronę Samsunga. Tam każdy będzie mógł je przesłuchać i ocenić. Utwory 4 najwyżej ocenianych grup, zostaną wykorzystane w kampanii reklamowej koreańskiego producenta, przeprowadzonej w radiu i Internecie. I tyle – żadnych pieniędzy, żadnej sławy.
Można zatem powiedzieć, że Samsung żeruje na twórcach, za darmo wykorzystując do potrzeb marketingowych ich pracę. Jednak czy dla młodych zespołów nie będzie ważniejsze, że ktoś ich wysłucha i ewentualnie pochwali?
źródło:techdigest
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Nothing w końcu ujawnił datę startu aktualizacji. System Nothing OS 4.0 oparty na stabilnym Androidzie…
Sieć Play wprowadziła nową promocję Black Week. Tym razem nie dotyczy ona telefonów komórkowych czy…
Wszystko wskazuje na to, że OnePlus 15 nie jest tak doskonały, jak się spodziewano, a…
Amazfit wprowadza nową, mniejszą wersję modelu Amazfit T-Rex 3 Pro. Zmniejszyła się średnica ekranu względem…
Samsung Galaxy S25 Edge to bezapelacyjna ciekawostka producenta z bieżącego roku. Podczas premiery flagowiec kosztował…
Werewolf: The Apocalypse - Heart of the Forest to polska hybryda przygodówki i RPG, osadzona…