, Newsy Smartfony Sony

Masz problem z ekranem w Xperii XZ1/XZ2? Sony twierdzi, że to normalne

Fot. gsmManiaK

Fot. gsmManiaK

Te artykuły także cię zainteresują:


Popularne produkty:
  • Piotr Zet

    Z tego co czytałem problem jest przez moment i później przez jakiś czas nie powraca. Natomiast samsung jak ekran się wypali pozostaje tylko wymiana. BTW ciekawe że nikt nie pisze o tym że XZ2 wytrzymała jako jedyna test wodoodporności a inne telefony po zamoczeniu miały mniejsze lub większe problemy w tym S9+

    • Guest

      Nie mogą pisać o wpadkach smartfonów Samsunga, bo ta firma utrzymuje ten serwis.

    • Taedium Vitae

      Nie wypalił mi się ekran w samsungu po ponad 1,5 roku i również nie zauważyłem problemów po zamoczeniu go.

      • Piotr Zet

        To, że tobie się to nie stało to nie znaczy że problem nie występuje.

    • Krzysztof Jankowiak

      Lub go nie ma, a już wcześniej zwróciłem na to uwagę bo problem z tymi liniami na ekranie wypłynął na xda.Na mojej XZ2 nic takiego nie zauważyłem a nadmienię że zdarzyło mi się mieć raz kontakt z urządzeniem emitujacym mocniejsze pole elektromagnetyczne i nic Sądzę że to jednak problem z wadliwymi ekranami lub innym hardware w niewielkim osetku tych modeli, tylko nieładnie że Sony tak stawia sprawę, zresztą co tu wielce szukać apple też nie chciało się przyznać do wadliwej konstrukcji IP 6, 6s która miała zwiększona tendencje do wygnania się czy do ograniczenia wydajności gdy baterie były mocno zużyte i dopiero przyznało się do tego gdy już dłużej nie dało się wykrecac sianem przed użytkownikami.

    • Aleksander Rapicki

      Człowieku to musiał być przypadek Xperie równiez potrafią się zalać. Sam jestem tego przykładem. Jedna z moich Xperii Z3 trafiła do serwisu przez to że rzekomo ją zalalem. A to ciekawe że wodoodporny telefon został zalany. I tłumaczyli ten fakt że niedomknalem zaślepek. No oczywiście. Niedomknalem zaślepek specjalnie żeby później wysyłać telefon na gwarancji. Tak samo i z Samsungami. Akurat zapewne trafili na jakiś bardziej trefny model. Przez pół roku używałem Galaxy S8 i na prawdę wiele razy był w wodzie i do dziś używa go moja dziewczyna i nic się nie dzieje. Teraz używam Note 8 przez 6 miesięcy i to samo. Ląduje w wodzie przynajmniej kilka razy w tygodniu i żyje. To że komuś nie przeżył to zapewne dlatego że akurat miał trefny model. Oddać go do producenta i niech naprawiają albo dają nowy telefon. Też mi wielkie halo. Natomiast to co zrobiło Sony w przypadku problemów z ekranem dla mnie jest niedopuszczalne. Nie można tak traktować swoich fanów. Nie można im powiedzieć że to taki typ ekranu. Jeśli to taki typ ekranu to może trzeba zmienić dostawcę?

      • Piotr Zet

        Telefon jest sprawdzany ciśnieniowo czy był szczelny jeśli nie to gwarancja była uznawana bez problemu. Także jednak klapek nie mogłeś domknąć, bo tak miałbyś gwarancję uznaną bez problemu. Skoro telefon jest szczelny to inaczej niż przez klapkę woda nie mogła się dostać.

        • Aleksander Rapicki

          A nie przyszło tobie czasem do głowy to że właśnie te klapki są problemowe? Skąd ja jako zwykły Kowalski nie mając żadnego specjalistycznego sprzętu mam wiedzieć że któraś z klapek jest zepsuta? No skąd? Zanim zanurzam telefon patrzę czy są zamknięte. I widzę że nic nie wystaje itd. Więc zanurzam a tu się jednak okazuje że klapka jest uszkodzona albo zużyta. Skąd ja mam takie rzeczy wiedzieć? I mnóstwo użytkowników robi tak jak ja a potem nagle bum i dowiadują się że gwarancja anulowana i płac człowieku. To po co mi taka wodoodporność? Klapki to poroniony pomysł który został stworzony tylko po to by odrzucać reklamacje użytkowników. Ja jako zwykły użytkownik nie wiem czy klapki są szczelne czy nie. Zdaje się tylko na wzrok. Jeśli widzę że nic nie wystaje i nie wychodzi zakładam że wszystko jest sprawne. A tak nie jest. Producent nie powinien w takich sytuacjach anulować reklamacje ponieważ jest to defekt produktu. Przez 24 miesiące trwania gwarancji owe zaślepki powinne spełniać swoje funkcje. A jeśli nie spełniają to producent powinien naprawić produkt w ramach gwarancji albo przestać reklamować swój sprzęt jako wodoodporny.

          • Piotr Zet

            Od kilku modeli można samemu sprawdzać szczelność w service menu. Miałem uszkodzoną klapkę od ładowania w Z3 i wymienili bez problemu znajomy do tej pory używa Z3 i z klapką nic się nie dzieje. Po za tym klapek na ładowaniu nie ma od kilku generacji nie wspominając że wcześniej wcale nie trzeba było ich używać bo były ładowarki magnetyczne.

  • Guest

    Posiadam XZ1 od 3 miesięcy i nie zauważyłem u siebie żadnych plam ani linii na ekranie.

    • Taedium Vitae

      A od egzemplarza nie może być już zależne?

  • SecretHope

    Jajca jak berety.

  • Roman Roman

    Zrezygnowałem z Samsungów że względu na świetną politykę aktualizacji z Sony za świetną obsługę gwarancyjną ogólne tyczy się to wszystkich firm oni mają klientów w 4 literach masz kupić a później siedzieć cicho a jak się odezwiesz to i tak będzirsz olewamy

    • ShadowDX

      Mojego ojca Sony po 2 miesiacach na gwarancji ze wzgledu na przegrzewanie sie telefon wrocil z wylanym wyswietlaczem, czyimis zdjeciami i aplikacjami, nawet nie zostal sformatowany (standardowa procedura serwisowa btw) a z telefonem przyszlo ze nie odpowiedzielismy na pismo na temat platnej naprawy wyswietlacza, ba, owe pismo bylo zalaczone w paczce z telefonem. Bo Sony nie ma wlasnego serwisu w polsce tylko serwisu „autoryzowany” a dokladnie 2. Jednim z nich jest nieslawne Regenersis, o ktorym mozesz sobie poczytac jakie to przygody u nich sie zdarzaja, ze sa w stanie telefon stolarza (moj ojciec) ktory nigdy nawet na zewnatrz na deszczu nie byl tylko w pracy lezal ze niby jest zalany. Takze twoje doswiadczenia biora sie z loterii gwarancyjnej, w ktorej udalo ci sie trafic do tego drugiego serwisu. Nie sa sa z kolei serwisy tylko Sony, kwestia w tym ze Sony uzywa jednego fatalnego serwisu jako swoj autoryzowany a ten drugi, dobry, wcale nie jest na wylacznosc Sony.

      • Roman Roman

        Z Sony i CTDI miałem przyjemność dlatego nigdy więcej Sony, choć nie zawsze CTDI jest winne teraz posiadam Nokie 8 która się zepsula w zeszłym roku w grudniu i po 14 daniach wróciła nówka sztuka tak że wszystko zależy od firmy i jakie wytyczne daje firmie serwisowej, poczytaj o HTC i CTDI ( Regeneris ) to się za głowę zlapiesz, HTC to kolejna firma na mojej liście nie kupuj choćby mowili że ze zlota

      • Piotr Zet

        Co ty za bzdury opowiadasz? Jedynym serwisem Sony Xperia w Polsce jest wsupport z Wrocławia i żaden inny a to że ty wysłałeś nie wiadomo gdzie to miej pretensje tylko do siebie.

        • Ireneusz Elti Kajote

          W-support z Wrocławia jest jeszcze gorszy. Mi też anulowali gwarancję z powodu „nieautoryzowanej naprawy”, telefon nigdy wcześniej nie był w naprawie, i zaproponowali naprawę za 2700 gdzie nowa XZ Premium kosztuje 1900. 🙂

          • Piotr Zet

            Korzystałem z tego serwisu i nie mogę powiedzieć o nich złego słowa.

  • Dragon84

    Niema idealnej techniki i idealnego smartfona który działa bezbłędnie. Każdy ma większe i mniejsze błędy, cóż to tylko smartfon i łącznik z światem.

  • http://www.techmaniak.pl Damian Kucharski

    Nie chcę, by Cię to jakoś zabolało, ale serio myślisz, że któryś z producentów smartfonów chce zniszczyć Sony, które nie sprzedaje nawet 15 mln sztuk rocznie?
    Jest problem, to o nim piszemy, tyle.

    • Jytek S

      Można link ze statykami? Bardzo mnie to ciekawi. 🙂

    • Piotr Zet

      Czy sprzedaje 15 czy 5 nie ma to znaczenia bo i tak komuś zabiera. Konkurencją jest każda firma nie zależnie od tego ile sprzedaje.

      • Anubis

        Jaja sobie chłopie robisz, sony to plankton i nikomu się nie opłaca szkalować tak wielkiego potentata… A jak dla Ciebie nie ma różnicy 15 a 5 to pozostanie to bez komentarza. Wiesz dlaczego wszyscy producenci chcą być jak apple a nie jak sony? Bo cyferki mają znaczenie ;).

        • Piotr Zet

          No właśnie i Sony jest wyjątkowe bo nie chce być jak Apple. Tak samo kilka innych firm.

    • Piotr Zet

      Czy komentarze, które się zgłasza usuwacie wy czy disqus?

      • http://www.techmaniak.pl Damian Kucharski

        Disqus.
        Staram się przywracać te usunięte na wyrost ale jestem tylko człowiekiem, więc zdarza mi się coś przegapić.
        W każdym razie – o co chodzi?

        • Piotr Zet

          Ktoś podszywa się pod moim nickiem w tym artykule. Chodzi dokładnie o 3 komentarze. Treść ich jest następująca: „Sony to najlepsza firma i kropka.
          A to że przez przypadek tam pracuje to czysty przypadek.”
          „Już nie ma argumentów żeby na siłę bronić tej firmy. Jest coraz gorzej. Pomóżcie…””To wy się podszywac prawdziwy Piotr Zet to ja.
          Zaraz wstawię ksero legitymaci PiS i wszystko jasne.”
          Więc jeśli masz możliwość proszę o usunięcie ja już zgłosiłem to ale reakcji nadal brak.

  • Andrzej J

    Sony ma też poważne problemy z przegrzewaniem się swoich smartfonów np Xperia x performance. Też mi wmawiali że ten typ tak ma. Pomimo wielu lat użytkowania produktów Sony Przesiadlem sie na konkurencyjne flagowce i problem zniknal. Od tej pory Sony dla mnie i dla mojej rodziny nie istnieją.

    • Jytek S

      Też bardzo lubiłem ich firmę i design telefonów. Jednak nie da się ukryć, że z każdym rokiem ich smartfony coraz bardziej przegrywają z konkurencją… Teraz jedynym sprzętem Sony w moim domu jest Playstation 4. Szkoda trochę. /: Może kiedyś jeszcze się ogarną, ale mam coraz większe wrażenie, że mają mocno wywalone na ich dział mobilny.. . I to widać po sprzedaży.

    • Piotr Zet

      To nie wiem jaki ty model masz akurat miałem X Performance i problemów nie miał. Od czasów Z5 problemy z przegrzewaniem nie występują. A jak telefon robi się lekko ciepły to jest norma nic nadzwyczajnego.

      • ShadowDX

        No wiesz, jak jeszcze do technikum chodzilem to kumpel z Sony M4 Aqua w pewnej chwili poprostu upuscil telefon na biurko bo tak sie zagrzal ze nie mogl go just urzymac, a drugi uzywal swojego sony do niedawna. Roznica jest taka ze pewien % problem ma a reszta nie. W moim doswiadczeniu (nie bezposrednim) wiecej i czesciej z
        Sony sa problemy niz spokoj.

        • Piotr Zet

          Tak może jeszcze jajka na nim smażył ? 😀

      • Andrzej J

        Mój X Performance 4 razy był w serwisie i za każdym razem serwis oraz Sony powtarzało że to jest normalne grzanie się które prowadzi najpierw do wyłączenia się kamery a czasami do wyłączenia się smartfona (po 5 minutach używania). Czy to jest normalne w smartfonie za który wówczas zapłaciłem ponad 3200zł? Używałem marki Sony od wielu lat, miałem wszystkie xperie Z a tu mi taki numer odwalili że więcej nic nie kupię sygnowanego tą marką.

        • Piotr Zet

          Przepraszam bardzo akurat X Performance nie miał problemu z grzaniem sie podczas używania kamery był to właśnie jeden z pierwszych sony które tego problemu nie miały i nie wyłączały się po 5 min nagrywania 4K przez przegrzewanie modułu. We wcześniejszych owszem problem występował ale konkurencja miała ten sam problem różnica była taka że Sony nie ograniczało tego nagrywania a konkurencja owszem i można było nagrać film w 4K do 5 min i nic dłużej. W Sony również tyle dało się nagrać nawet więcej a później kamera się wyłączała.

  • Jytek S

    Ja bardziej wolę telefony flagowe z poprzedniej/2 poprzednich generacji. Dlaczego? Nie moge sobie pozwolić na wydatek w wysokości 3000-4000 zł za telefon, a za 1500-2000 da się kupić naprawdę niezły sprzęt. Zwłaszcza, że rozwój technologi zwalnia i nowe telefony nie powodują efektu wow. Oczywiście wtedy też nie kupuje się kota w worku . 😉

  • Aleksander Rapicki

    Oczywiście. Samsung obiecał mi wille z basenem a jak będę co tydzień pisać, że konkurencja jest blee to dorzucą ferrari la Ferrari 😁
    A tak na poważnie to oczywiście, że nie. Ludzie tacy jak my się skarżą na ekrany. Więc dlaczego mamy o tym nie pisać? Przecież to nie normalne. Tak być nie powinno. Nie można powiedzieć klientom żeby sobie zaczekali aż problem ustąpi. Kurcze tak się nie robi. To samo co Huawei zrobił z aktualizacją dla P9. Jak nie by podzespoły w smartfonie miały nie udźwignąć Androida Oreo? Przecież to bzdura jakich mało. Budżetówce dają radę a dwuletni smartfon miałby nie dać rady? No nie uwierzę choćby mnie zahipnotyzowali i wciskali te bajki.

    • Jytek S

      Albo to co zrobili z Honorem 8. Śmieszne, że nie dostał aktualizacj do Oreo, kiedy zdecydowanie słabszy honor 9 lite już go ma… Gdyby nie to, już by mieli moje pieniążki, a tak muszą się obejść smakiem. 🙂 Ba, przez to patrzę na ich sprzęty z ogromnym niesmakiem, bo boję się, że bardzo szybko stracą wsparcie.

    • Piotr Zet

      To czemu nic nie piszecie o teście wodoodporności, który XZ2 przeszła bez najmniejszego problemu a S9+ już nie? Pomijam, że także brak informacji o szybciej wypalających się ekranach w S9/S9+ na forach zagranicznych duży odsetek się na to skarży a u nas cisza.

      • Aleksander Rapicki

        To z tym na gwarancję oddać i po sprawie. A co zrobiło Sony? A powiedziało że mamy problem gdzieś i nie będziemy wymieniać wyświetlacza bo ten typ tak ma. Nie widzisz różnicy? Masz problem z wypalonym ekranem czy zalanym Samsungiem oddajesz go na gwarancji i po sprawie. Masz Sony z problemowych LCD powiedzą ci idź do domu i sobie zaczekaj aż ekran woroc do normalności. A jak się problem powtórzy to znów sobie zaczekaj. Widzisz teraz różnice?

        • Piotr Zet

          Samsung robił to samo z różową bielą w amoledach. Skleroza? Problem jest taki że tam to było na stałe tutaj problem sam znika i przez jakiś czas się nie pojawia.

  • AkaRyupl

    Ja mam jedno pytanie – jaki odsetek telefonów ma ten problem? Jeżeli niewielki, no to firma nie widzi problemu. Niestety, ale to norma.

  • Rafał Gramatowski

    Widząc ten problem jestem w szoku, takie coś miałem w Xperia SP. Identyczne linie nie zawsze widoczne. Na szczęście Z, Z3, XZ nie miały tego problemu. Chodź ciągna dziesiątki błędów cały czas nieskuteczne je tuszuja. Aha a owe linie nigdy nie zniknęły w moim przypadku. Chodź śmieszne jest sytuacja bo minęło tyle lat 😀 a tu bach Topowe modele maja taka lipke

  • Vegan

    Z moją XZ2 jest wszystko ok. Żadnych białych linii.

  • Mateusz Dukiel

    Posiadam od roku xz premium, a wcześniej miałem z2 przez 4 lata i wszystko było ok. Według mnie bardzo wytrzymałe telefony.

  • Michal Kopytowski

    Mam to, widze codziennie, nigdy wiecej sony.

    • Ireneusz Elti Kajote

      Zanim w przyszłości będziesz odslylal telefon na gwarancję do Sony przeczytaj opinie na Google o autoryzowanym serwisie w-support.pl i zrób zdjęcia telefonu sprzed wysyłki. W ogóle polecam wszystkim zainteresowanym telefonem Sony najpierw zapoznać się z opiniami jakie wsparcie oferuje ta firma w razie usterki i raczej pomyśleć nad inna marką.

      • Guest

        Bzdury piszesz. Korzystałem z autoryzowanego serwisu Sony dwukrotnie w przypadku aparatu fotograficznego i smartfona. Naprawa odbywała się w błyskawicznym tempie i bezproblemowo. Mało tego, Sony na swój koszt odebrało ode mnie sprzęt.

        • Ireneusz Elti Kajote

          Żadne bzdury. Mam maile i potwierdzenie nadania z dnia 5 czerwca. Do dziś sprawa nie rozwiązana, więc już na pewno nie jest błyskawicznie. Wczoraj po 3 tygodniach dowiedziałem się, że bateria jest powyginana i to znaczy, że była gdzieś wcześniej demontowana przez co oni tego nie naprawią. Tylko po co miałbym naprawiać telefon w nieautoryzowanym miejscu skoro mam gwarancję VIP. Potwierdza się opinia z wielu innych komentarzy pod tym serwisem, że telefony są tam po prostu psute. Jeszcze postępowanie reklamacyjne w Sony trwa także mam nadzieję, że dalej będę fanem marki.

  • Piotr Zet

    A ładnie to się tak podszywać? Brak zajęcia do roboty byś się wziął a nie podszywałbyś się pod innych.

    • Piotr Zet

      To wy się podszywac prawdziwy Piotr Zet to ja.
      Zaraz wstawię ksero legitymaci PiS i wszystko jasne.

  • Piotr Zet

    I co w tym takiego śmiesznego? Bo nie bardzo wiem?

  • Piotr Zet

    Dziwne, że o Sony i nawet innych firmach to piszą o każdej wpadce a o Samsungu już nie tak chętnie.

    • Aleksander Rapicki

      Ale ty chyba artykułu nie czytałeś. Nie krytykuje sam fakt że istnieje problem. Krytykuje postawę Japończyków to w jaki sposób potraktowali klientów. Sorry ale jak masz wypalony ekran w Samsungu i masz gwarancję to idziesz i ci go wymieniają. A co zrobiło Sony? Powiedziało ej odczekajcie trochę a problem sam się rozwiąże. Na prawdę? Tak się nie robi. Do tego też nie wierzę w to że to wcale nie jest wina hardwaru. Oczywiście że to wina hardwaru. To że Sony szuka na każdym kroku oszczędności nie zwalnia ich od wsparcia produktów. Nie wierzę w te bajki tak samo jak nie wierzę jakoby P9 nie spełniał wymogów Google co do Oreo. Wszystko leży w rękach producentów. Gdyby im się tylko chciało to by znaleźli rozwiązanie. Ale że im się nie chce to mamy tego typu komentarze.
      Piszemy o każdej większej wpadce wszystkich producentów. Szczególnie tych kiedy producenci sami są sobie winni. Na każdym kroku wytykam Samsungowi ich politykę aktualizacyjną. W prawie każdym artykule poświęconemu Samsungowi bo to jest ich najwieksza wada.

      • Piotr Zet

        Wymieniają ci ekran jak wypalenie jest np z interfejsu tych przycisków jak masz wypaloną nawigację np to tego gwarancja nie obejmuje. Także trochę się doucz a później pisz. Po za tym nie musze przypominać jak samsung zachował się przy różowej bieli dokładnie tak samo. Tylko że tam problem występował cały czas a tutaj znika.

        • Aleksander Rapicki

          A co ty gadasz z tą różowa bielą. Możesz sobie w ustawieniach po ustawiać jak chcesz i po problemie. Samsung dał narzędzie więc korzystaj. Brat ma S8+ dziewczyna ma S8 ja mam Note 8 kumpel ma Note 8 a drugi kumpel ma S9+ I jakoś żaden z tych telefonów nie ma różowego ekranu. Nie twierdzę że problem nie występuje. Ale możesz sobie z nim poradzić. Samsung dał narzędzie by sobie z tym problemem poradzić. Co zrobiło Sony? Powiedziało to taki feature. Koniec w tym temacie bo widzę że nie ma sensu dyskutować dalej. Ja krytykuje Koreańczyków jak coś zepsują. Ty nie jesteś w stanie zrozumieć że jak Sony źle robi to ich też trzeba krytykowac. Każdy kto traktuje swoich klientów jak Sony czy Huawei z modelem P9 zasługuje na ostre słowa krytyki. Tak samo Samsung ciągle obrywa za aktualizacje flagowcow. Mówienie że ciągle tylko Sony krytykujemy a innych nie jest nie sprawiedliwe. Czytasz pewnie tylko to co chcesz czytać. Poczytaj więcej naszych artykułów to zobaczysz że wszyscy którzy zasługują na krytykę są krytykowani. Nie ważne czy to Samsung Sony czy OnePlus.

          • Piotr Zet

            Wszyscy na forach na yt i gdzie tylko zwracali uwagę na różową biel a także że zmiana ustawień nic nie daje ale ty twierdzisz inaczej. Co do Sony żadne rozwiązanie nie jest potrzebne bo problem znika sam po chwili i szybko nie wraca. Chyba masz problemy z czytaniem skoro tego też nie wiesz.

          • Aleksander Rapicki

            Ale problem występuje i nie można powiedzieć ludziom ej radzcie sobie z tym sami. Nie w sprzęcie za takie pieniądze!!! Nie mam żadnego problemu z czytanie. Jeśli użytkownicy zgłaszają jakieś problemy to trzeba im pomóc a nie mówić radzcie sobie sami bo my nic nie zrobimy bo taki ekran. Jeśli tak się postępuje to lepiej po prostu nie produkować i tyle.

          • Piotr Zet

            A czy ja pisałem że nie występuje? Problem jest w tym że sam po chwili ustępuje. Dziwne że samsung zostawia samych sobie jak wypali się ekran nie wspominając już o braku aktualizacji. I jakoś tego pod każdym artykułem o samsugu nie ma a jak jest coś o sony to jakie to ono złe i nie dobre bo to czy tamto.

  • Piotr Zet

    Sony to najlepsza firma i kropka.
    A to że przez przypadek tam pracuje to czysty przypadek.

    • Aleksander Rapicki

      Heh to już wiadomo kto tu jest nieobiektywny 😁😁😁

  • Ireneusz Elti Kajote

    Nie polecam Sony. Byłem dumnym posiadaczem XZ Premium niestety coś się zepsuło. Telefon się wyłączył i już nie chciał włączyć. Nie wiem co dokładnie, bo wysłałem na gwarancję VIP do autoryzowanego serwisu w-support i ten serwis w imieniu Sony anulował mi gwarancję i zaproponował wymianę telefonu na nowy za 2700 złotych gdzie cena rynkowa XZ Premium to obecnie 1900 złotych. 😉 Nie wiem jakie podejście do klienta maja inne firmy, ale w Sony zdecydowanie się coś popsuło.

    • Piotr Zet

      Coś się zepsuło? Tzn dokładnie co?

      • Ireneusz Elti Kajote

        Nie wiem. Telefon jak pisałem wyłączył się i nie chciał już włączyć ani nie reagował na ładowanie. Serwis w-support mi tylko napisał, że moja Xperia XZ Premium była w nieautoryzowanej naprawie i oferuje wymianę urządzenia za 2700. Na moje zapytanie co jest przyczyną usterki nie odpowiedzieli, odwołałem się do Sony, ale też na razie cisza. Telefon wysłany 5 czerwca do serwisu.

        • Guest

          Trzeba być niepoważnym, żeby naprawiać smartfona objętego gwarancją producenta w nieautoryzowanym serwisie. Serwis Sony postąpił jak najbardziej zasadnie w tym przypadku. „Coś się zepsuło”, ale szczegółów brak. Wpis wygląda jak jakiś fake.

          • Ireneusz Elti Kajote

            Nie wiem co się zepsuło, opisałem co się stało. Telefon się wyłączył i nie działał a serwis nie napisał mi co się popsuło. Ja nie jestem specjalistą. Dokładnie, niepoważnym a to próbują mi wmówić w w-support.pl, że oddałem telefon gdzieś indziej do naprawy. Po ponad 3 tygodniach dowiedziałem się, że bateria jest powyginana, zdjęcie załączam. uploads.disquscdn.com/image…afc4a6.jpg

  • b0r0

    To jest pikuś
    Porozmawiajmy może o kleju pod ekranem Z3C który sam po 2 latach po prostu puszcza…


reklama