REKLAMA TP
poniedziałek, 4 czerwca 2018, Amadeusz Cyganek

Kiepska sprzedaż smartfonów Xperia XZ2 sprawiła, że Sony… nie wróci do tabletów

0 odpowiedzi na “sony-xperia-z5-canceled”

  1. Adonis pisze:

    Jak rynek tabletów ma się rozwijać, jeśli cały czas rosną, a mimo tego oferowane są z systemem żywcem przeniesionym z smartfona. Komu potrzebny 10-calowy smartfon? Albo pójdą w stronę czegoś pokroju Chrome OS, albo będą sprzedawać śladowe ilości. Wielozadaniowiść na Androidzie praktycznie nie istnieje.
    Przykładowo; chcę odpalić Iplę bądź palayer*pl, zminimalizować, by słyszeć tylko głos i jednocześnie korzystać z przeglądarki. Nie ma takiej możliwości, bo praktycznie wszystkie aplikacje VOD nie działają w tle. Tak samo z przeglądarkami. Otworzenie kolejnej karty, powoduje niektywność poprzednich już otwartych. Także z wideo w przeglądarce też lipa. Przykłady można mnożyć.

    • miss de la prada pisze:

      To są ustawienia aplikacji, a nie funkcja androida. Dla przykładu płatny YouTube w USA działa w tle. Z chromeOs na tablecie jak najbardziej się zgadzam, jakaś firma to ostatnio pokazała ale jako projekt tylko dla szkół.

  2. miss de la prada pisze:

    Tak sarkastycznie się spytam, jak to? Przecież byli mega zadowoleni ze sprzedaży jak dorzucali PS4. Sony i LG powinni się obudzić i zdać sobie sprawę, żeby odzyskać rynek nie powinni szaleć z cenami jak Apple i Samsung. Szczególnie gdy specyfikacja ich sprzętu nie powala na kolana. Jakby dali XZ2 bez PS4, ale za 1000zł mniej to sprawy na pewno wyglądałyby inaczej.

    • Piotr Zet pisze:

      A co może samsung czy apple mają odpowiednie ceny? Prędzej jestem za sony dać tę kasę niż za samsunga który ma w d aktualizacje

    • Brewek pisze:

      sony sprzedaje na terenie Polski i UE uszkodzone urządzenia które są dedykowane wyłącznie na rynek USA/Japan 60 Hz. To są zwykłe wraki a sony to oszust. Rok czekam na naprawę to mnie odsyłają z miejsca na miejsce. Tragedia.

  3. macieka82 pisze:

    … słaba sprzedaż xz2 Premium? Ciekawe

  4. Brewek pisze:

    Ja czekam rok na naprawę smartfona sony. Zgłaszałem wszędzie nawet w Japonii to odsyłają mnie do Polskiego serwisu. Polski serwis odsyła do sklepu a sklep do serwisu. Wysłałem ponad 100 zgłoszeń o awarii i napisałem ponad 1000 komentarzy i nic. Dalej mam popsute urządzenie za prawie 3000 zł. Dla mnie sony to zwykły oszust który sprzedaje uszkodzone urządzenia na terenie Europy. Nie wiem gdzie jeszcze można zgłosić tego przekręta. Rok czasu zgłaszam awarię rozumiecie? Oni sobie żarty robią z ludzi. Rok czasu bujam się z wrakiem za 3000 zł.

    • Don Wasyl pisze:

      Człowieku, a wiesz co to niezgodność towaru z umową? Idziesz z paragonem do sklepu i zostawiasz zakupiony sprzęt do naprawy. Jeśli odmawiają zgłaszasz sprawę do RPK. Dziwne że rok się z tym bujasz, 1000 komentarzy napisałeś, do Japonii aż zgłosiłeś, a takich podstawowych kwestii prawnych nie chciało ci się zbadać. Poza tym nie chce mi się wierzyć żeby nawet nie sprawdzili o co chodzi, tylko z kwitkiem cię odesłali.

      • Brewek pisze:

        Towar był zgodny z opisem a na pudełku był symbol PL. Problem leży w tym, że sony zablokował kamerę na 60 Hz i nie da się jej uruchomić na 50 Hz. Dlatego miga mi obraz w różnych miejscach bo to wersja USA/Japan 60 Hz. Urządzenie jest elektronicznie sprawne tylko trzeba je zdalnie przełączyć oprogramowaniem na 50 Hz. Inaczej jest popsute. Zobacz u mnie na profilu jest link z dowodami. Flagowiec za prawie 3000 zł. On ma wadę w oprogramowaniu bo nie uwzględnia strefy PAL 50 Hz Polska/Europa/Rosja. Jedni przerzucają do drugich i nie chcą naprawić.

  5. Brewek pisze:

    Do tego mają tylko wersje USA/Japan 60 Hz. Nie wiem po co oni sprzedają swój uszkodzony złom na terenie Polski i Europy.

  6. aaa pisze:

    „wygląda jednak na to ze z tych planów pozostały przysłowiowe nici”
    chętnie poznam przysłowie o niciach


reklama