poniedziałek, 7 maja 2018, Amadeusz Cyganek

HTC jest na finansowej mieliźnie i grzęźnie w niej coraz bardziej. Co może uratować Tajwańczyków?

vive-pro_hp-banner-main-facebook
  • Gozer Gozerian

    Również uważam że ich nowe telefony są świetne i nie muszą się wstydzić konkurencji w danym przedziale cenowym. Ale słaba dostępność oraz marketing robią swoje… Szkoda.

  • NikT666

    Niezbyt pojemną baterię? Ykhm…, że jak? Sony XZ2 – 3180mAh, SGS9 – 3000mAh, SGS9+ – 3500mAh, LG7 – 3000mAh, HTC u12 (wg przeciekow) – 34200mAh. No jak dla mnie, w zestawieniu z konkurencją, nie wygląda to źle. Spodziewana cena (880$) też nie odbiega zbytnio od konkurencji. Największym minusem (choć nie dla wszystkich) jest zdecydowanie brak ekranu oLED no i brak jacka. No i jeszcze dość marne wsparcie (HTC 10 – niby już prawie 0.5 roku na Androidzie 8.0, ale poprawki bezpieczeństwa z grudnia).

  • Dragon84

    Smartfony HTC są naprawdę świetne i tak też wyglądają, niestety konkurencja jest naprawdę silna. Może czas obniżać ceny swoich smartfonów bo tak to czeka koniec legendarnej firmy.

  • western

    Jednak U12+ to cudeńko.

  • ZIĘCIU

    Wyceniają swoje flagowe telefony na poziomie np. samsunga i dziwią się, że nikt tego nie kupuje? Może dlatego, że przegrywają z nim na każdym polu, a ich polityka marketingowa to totalna porażka… Sam już nie pamiętam kiedy ostatni raz widziałem HTC w sklepie, gdzie mógłbym się trochę nim pobawić i potestować. Gdyby wycenili nowego flagowca na poziomie oneplusa czy flagowców xiaomi mi/mi mix i przeznaczyli trochę hajsu na reklamę, to ludzie, by sobie przypomnieli, że istnieje jeszcze taka marka. Jak dla mnie to jedyna droga ratunku, chociaż wydaje mi się, że już i tak za późno…

  • 0001

    NIC… ich nie uratuje chyba że… pójdą polityką Xiaomi… to może jeszcze coś z tego wyjdzie. Skupić się na średniej półce gdyż nie każdy kupuje flagowca ale średniaka już tak , a które są teraz bardzo mocne , wydajne. I oczywiście wziąść ich wsparcie na serio i sukces powinien być 🙂 Wszystko w temacie …


reklama