Spektakularne widowisko – tak określiłbym to, co zrobił Samsung, aby wypromować Galaxy S9. Wszystko wydarzyło się w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Zobaczcie sami.
Burj Khalifa to najwyższy wieżowiec świata, który znajduje się w Dubaju na terenie Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Samsung zdecydował, że w tym roku to właśnie tam pokaże coś, czego świat jeszcze nie widział. Koreańczycy są znani z tego, że najnowsze flagowce promują w niecodzienny sposób. Tym razem, granica została przez nich przesunięta jeszcze dalej.
https://www.gsmmaniak.pl/813870/samsung-galaxy-s9-s9-plus-oficjalnie-cena-specyfikacja/
Cały wieżowiec Burj Khalifa zamienił się w wielki słup reklamowy, promujący Galaxy S9. Kampania trwała pomiędzy 2 a 3 marca. Wyświetlanie reklamy powtórzono pięć razy. Połączono to z dodatkowym wydarzeniem promującym możliwości Galaxy S9 i Galaxy S9+ w specjalnych strefach Product Experience na terenie obok wieżowca. Samsung zamanifestował w ten sposób hasło „Do What You Can’t”, czyli „Zrób to, czego nie możesz”. Nie wydaje mi się ono zbyt chwytliwe, natomiast na pewno przekazuje to, o co Samsungowi chodziło od początku – przekroczenie kolejnych barier.
Nurtuje mnie tylko jedna kwestia – ile Koreańczycy musieli zapłacić za tak spektakularne widowisko i czy było warto? Pewnie nigdy się tego nie dowiemy.
Źródło: Samsung
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Startują nowe rabaty na stacjach paliw. Tym razem ze zniżek skorzystamy na stacjach paliw sieci…
Wiadomości Google niedługo pozwolą nam na coś, na co długo już czekaliśmy. Chodzi o edycję…
Samsung Galaxy S25 Ultra w ciemno jest pretendentem do tytułu najlepszego fotosmartfona przyszłego roku. Niepokojący…
6100 mAh w smartfonie, który jest prawie flagowcem. To brzmi bardzo dumnie i OnePlus 13R…
Wygląda na to, że po latach plotek nareszcie doczekamy się wejścia Xiaomi w świat składanych…
Polska premiera realme 12 5G i realme 12+ 5G odbędzie się jutro, czyli 14 maja…