Spektakularne widowisko – tak określiłbym to, co zrobił Samsung, aby wypromować Galaxy S9. Wszystko wydarzyło się w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Zobaczcie sami.
Burj Khalifa to najwyższy wieżowiec świata, który znajduje się w Dubaju na terenie Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Samsung zdecydował, że w tym roku to właśnie tam pokaże coś, czego świat jeszcze nie widział. Koreańczycy są znani z tego, że najnowsze flagowce promują w niecodzienny sposób. Tym razem, granica została przez nich przesunięta jeszcze dalej.
https://www.gsmmaniak.pl/813870/samsung-galaxy-s9-s9-plus-oficjalnie-cena-specyfikacja/
Cały wieżowiec Burj Khalifa zamienił się w wielki słup reklamowy, promujący Galaxy S9. Kampania trwała pomiędzy 2 a 3 marca. Wyświetlanie reklamy powtórzono pięć razy. Połączono to z dodatkowym wydarzeniem promującym możliwości Galaxy S9 i Galaxy S9+ w specjalnych strefach Product Experience na terenie obok wieżowca. Samsung zamanifestował w ten sposób hasło „Do What You Can’t”, czyli „Zrób to, czego nie możesz”. Nie wydaje mi się ono zbyt chwytliwe, natomiast na pewno przekazuje to, o co Samsungowi chodziło od początku – przekroczenie kolejnych barier.
Nurtuje mnie tylko jedna kwestia – ile Koreańczycy musieli zapłacić za tak spektakularne widowisko i czy było warto? Pewnie nigdy się tego nie dowiemy.
Źródło: Samsung
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Samsung Galaxy S25 Ultra w ciemno jest pretendentem do tytułu najlepszego fotosmartfona przyszłego roku. Niepokojący…
6100 mAh w smartfonie, który jest prawie flagowcem. To brzmi bardzo dumnie i OnePlus 13R…
Wygląda na to, że po latach plotek nareszcie doczekamy się wejścia Xiaomi w świat składanych…
Polska premiera realme 12 5G i realme 12+ 5G odbędzie się jutro, czyli 14 maja…
Aplikacja Portfel Google już niedługo nie u wszystkich będzie działać tak, jak powinna. Sprawdź którzy…
Gdybym miał dziś kupić sobie flagowca, to bez wahania postawiłbym na OnePlus 12. Znalazłem go…