Google nie sprzedało ogromnej liczby swoich smartfonów z linii Pixel w 2017 roku. Wyniki wskazują jednak, że wszystko zmierza w dobrym kierunku. Czyżby ten rok miał być dla koncernu z Mountain View znacznie lepszy?
Pixel 2 i Pixel 2 XL były nowymi smartfonami koncernu z Mountain View, które pojawiły się w 2017 roku. Wygląda na to, że nie przyniosły one nadzwyczaj szalonych wyników w tym segmencie. W minionym roku, Google miało sprzedać tylko i aż 3.9 mln sztuk smartfonów Pixel i Pixel 2. Dla porównania, Apple sprzedaje znacznie więcej swoich iPhone’ów w typowym dla siebie, dobrym tygodniu sprzedaży. Informacje na temat wyników Pixeli podała firma analityczna IDC.
Pixel zadebiutował ponad półtora roku temu, w październiku 2016 roku. Od tego czasu, Google nie popisało się nadzwyczajną sprzedażą swoich smartfonów. Nie można jednak powiedzieć, że wyniki są bardzo złe. Jeśli tylko Pixele trafiłyby na większą liczbę rynków to sytuacja mogłaby się diametralnie zmienić. Zwłaszcza, że według IDC – wskaźnik sprzedaży podwoił się w 2017 roku, a najnowsze dane z Katar Worldpanel potwierdzają te informacje. Udział Pixeli na terenie USA wzrósł z 1.8% do 2.8%.
Wiele wskazuje na to, że ten rok i następne lata mogą być znacznie lepsze dla Google’a. Pixel 2 i Pixel 2 XL były dobrą kontynuacją ze świetnymi aparatami. W przyszłości, Pixele staną się pod tym względem jeszcze bardziej konkurencyjnymi rozwiązaniami.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
HONOR startuje z promocjami na cztery mocne modele smartfonów. Dzięki akcji w zestawie odbierzemy tablety…
Google wprowadza do oficjalnej sprzedaży w Polsce trzy swoje smartfony – Google Pixel 8, Pixel…
HBO Max zmienia się w Polsce na Max – w ten sposób poszerza się właśnie…
Na polskim rynku pojawiła się nowa opcja kolorystyczna dla innowacyjnych słuchawek Huawei FreeClip. Teraz fani…
Huawei prezentuje nowy, tani smartwatch w wersji dla tych, którzy lubią mieć wybór. Swój Huawei…
HUAWEI WATCH 4 Pro Space Edition to jeden z najpiękniejszych i najlepiej wykonanych smartwatchy na…