, Promocje

Możesz już kupić Xiaomi Mi Mix 2. Cena wzrosła, ale jest prezent

Fot. Xiaomi

Te artykuły także cię zainteresują:


Popularne produkty:

  • Razor65

    Wcześniej uważałem, że to dobry telefon w cenie 2199 zł, dla osób które nie chciały sprowadzać go z Chin. Cena, na którą teraz zmienili to już zdecydowana przesada i nie zdziwię się jeśli sprzedaż będzie niszowa. A szkoda, bo to fajny sprzęt…

    • Nazir

      Xiaomi już RIP
      Sztuczne podsycanie tematu Xiaomi w Polsce to mamy taki efekt że próbują na jeleniach zarobić kasę .

  • akronim

    Wow, 500zł taniej kosztuje Oneplus 5t z oficjalnej dystrybucji wysyłany z Polski. Cena mi mixa 2 może i nie jest zła ale tylko jeśli ktoś bierze pod uwagę zakup telefonu w sieciówce.

  • Nazir

    Dlaczego komentarze są kasowane bo ktoś ma odwagę skrytykować Xiaomi
    Skandal i potwierdza się to co napisałem ale zostało z premedytacją skasowane
    ŻEGNAM … obłuda hipokryzja polskich blogów

    Kolejny news sponsorowany Reklama więc komentarz się blokuje

    • http://www.techmaniak.pl Damian Kucharski

      Przestań używać zwrotów, które są uważane za obraźliwe i daruj sobie osobiste wycieczki.
      Wtedy każdy Twój komentarz będzie widoczny.

      • Nazir

        Przesadzasz z tym kasowaniem komentarzy
        Napisałem że przez ciągłe pisanie o Xiaomi i podsycanie ceny wzrastają i to są fakty że handlowcy żerują na tym
        Jakie wycieczki … ?
        ŻEGNAM

        • http://www.techmaniak.pl Damian Kucharski

          Twoja opinia miała podobne znaczenie, ale dobór słów był znacznie mniej stosowny.
          Tymczasem zdanie ,,Napisałem że przez ciągłe pisanie o Xiaomi i podsycanie ceny wzrastają i to są fakty że handlowcy żerują na tym” brzmi już ok.

          • Nazir

            Często piszę jak jest i jak to widzę jako Kowalski i klient

          • kubala69

            idz juz….

        • Andrzej Nowicki

          czyżby wreszcie? Nigdy wiecej nazira na gsmmaniak? Ocean wodki sie dziś wyleje 😉 I trzymam za słowo nazir.

          • Nazir

            Żegnam dotyczyło tego news
            Buhahaha , zaraz będzie g*no burza trolli 1,2,3 Start

        • kubala69

          wreszcie

  • Nazir

    Haha , dzięki bogu Mi Mix2 to nie moja bajka i nie dałbym za ten wybrakowany bubel więcej niż 1200 zł.
    Brak ekranu 6,44 – 7 cali Amoled , brak mini-jack , brak indukcyjnego ładowania , brak wodoodporności , kiepski aparat i g*no warty ekran 6 cali FHD IPS a do tego tragiczna bateria za taką kasę to żart i szukanie łosi że kupią Xiaomi
    ps.
    Jak widać regularna reklama kit wciskany na blogach przez nieodpowiedzialnych ludzi trolli to skutek sztucznego promowania tej marki i podwyższonych cen za dość przeciętne telefony

    • Jakub Niedźwiecki

      fajny fon ale jak tak czytam twoje argumeny to może i faktycznie coś w tym jest, 1.2k to może bez przesady ale fakt faktem, że 2.5k to już za dużo…
      ten jack to specjalnie ważny nie jest, dobrze jak by był ale czy to takie must have- no wiesz chyba, że nie, amoled i indykcyjne ładowanie z wodoodpornością to juz tak.

      z drugiej strony zobacz a8 — co to za ceny z czapy :>

      • Nazir

        Co do A8 to faktycznie cena z czapy i rynek to szybko zweryfikuje jak było z LG G6 .
        ps.
        Co do cen to dziś mamy sytuację że lepiej dołożyć 200 zł. do Huawei Mate 10 Pro i kupić go za około 2700 zł. w necie lub Amazon
        Mate10 Pro bije na łeb w każdym aspekcie ten Mix2

  • Metalowy

    Niestety ale muszę Nazirowi racje przyznac.
    Xiaomi ma fatalne aparaty i slabej jakosci wyswietlacze

  • Colt1255

    Jak ktoś to kupi to przysyłają od razu ze statuetką nagrody Darwina?


reklama