Dwa miesiące temu rozpoczęła się sprzedaż smartfonu Samsung Galaxy Note. Od tego czasu zrealizowano już milion egzemplarzy sprzętu określanego jako hybryda smartfonu i tabletu. Czy liczba ta może satysfakcjonować południowokoreańskiego producenta? I jak wygląda ona na tle innych realizacji koncernu?
Na początek warto wspomnieć, iż przytoczona liczba dotyczy dostaw dla partnerów biznesowych, a nie smartfonów sprzedanych klientom. Można jednak założyć, iż te dwa wskaźniki niewiele się od siebie różnią. Przez pierwsze dwa miesiące sprzedaż prowadzona była jedynie w Europie i Azji – słuchawka nie trafiła jeszcze na rynek amerykański. W firmie oczekuje się jednak, iż po wprowadzeniu smartfonu do USA, jego sprzedaż powinna poważnie podskoczyć.
Wynik Galaxy Note jest niezły, ale przysłowiowej wiosny nie czyni. Pierwszy milion słuchawek Samsung Galaxy S został sprzedany w ciągu trzech tygodni. W przypadku jego następcy – modelu Galaxy S II osiągnięto jeszcze lepszy wynik. O rekordach pobitych przez Apple i iPhone’a 4S nie będę nawet wspominał.
W obliczu planów Samsunga, który chce w przyszłym roku poważnie zwiększyć liczbę zrealizowanych smartfonów i myśli o przejęciu pozycji lidera w tym sektorze, należy życzyć firmie powodzenia w podboju amerykańskiego rynku (m.in. przy pomocy wspominanego Note’a), który może się okazać kluczowy w tym planie.
Źródło: Onliner
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Nothing w końcu ujawnił datę startu aktualizacji. System Nothing OS 4.0 oparty na stabilnym Androidzie…
Sieć Play wprowadziła nową promocję Black Week. Tym razem nie dotyczy ona telefonów komórkowych czy…
Wszystko wskazuje na to, że OnePlus 15 nie jest tak doskonały, jak się spodziewano, a…
Amazfit wprowadza nową, mniejszą wersję modelu Amazfit T-Rex 3 Pro. Zmniejszyła się średnica ekranu względem…
Samsung Galaxy S25 Edge to bezapelacyjna ciekawostka producenta z bieżącego roku. Podczas premiery flagowiec kosztował…
Werewolf: The Apocalypse - Heart of the Forest to polska hybryda przygodówki i RPG, osadzona…