Wielki sukces nowego operatora – 45 tys. aktywnych klientów w trzy miesiące od wejścia marki na rynek. Starannie wybrana grupa docelowa, świetna kampania reklamowa, męskie gadżety, dużo dobrej rozrywki i sportu oraz proste zasady – to podstawy oferty MOBILKING. Te atuty i jedne z najniższych stawek do wszystkich sieci przekonały do siebie Polaków.
MOBILKING szybko uzyskał status największego i najbardziej znanego operatora wirtualnego (z ang. MVNO) w Polsce. Aktualnie MOBILKING zajmuje miejsce zaraz za czterema dużymi operatorami, dynamicznie wzmacniając swoją pozycję. CELEM firmy jest zdobycie 200 tys. klientów do końca 2008 roku. Pomoże w tym pierwsza duża akcja promocyjna związana z Mistrzostwami Europy w piłce nożnej: dzięki specjalnemu serwisowi zarówno dotychczasowi i nowi klienci MOBILKING otrzymają wyniki wszystkich meczów EURO za darmo. Mocniejsze zaangażowanie w sportowe emocje to także konkurs FUTBOLMANIA i sponsoring Speedway Ekstraligi Żużlowej.
źródło: Mobilking
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Orange w maju ma prezenty dla klientów abonamentowych i na kartę. Skorzystają więc w zasadzie…
Amazfit Helio Ring to bezpośredni konkurent Samsunga Galaxy Ring. Smartring zaraz debiutuje w USA, a…
Chcesz kupić najlepszy smartwatch, mając do wydania tylko 300 złotych? Honor Watch GS Pro to…
Samsung Galaxy S20 FE był moim ulubionym Samsungiem w historii. Producent wyszedł naprzeciwko oczekiwaniom i…
Czy telefon za 6 tysięcy złotych powinien być niezawodny? Jeszcze jak! iPhone ma jednak ostatnio…
Majówkowy szał promocji trwa w najlepsze! Tym razem okazji doczekały się dwa świetne średniaki. Zarówno…