Wielki sukces nowego operatora – 45 tys. aktywnych klientów w trzy miesiące od wejścia marki na rynek. Starannie wybrana grupa docelowa, świetna kampania reklamowa, męskie gadżety, dużo dobrej rozrywki i sportu oraz proste zasady – to podstawy oferty MOBILKING. Te atuty i jedne z najniższych stawek do wszystkich sieci przekonały do siebie Polaków.
MOBILKING szybko uzyskał status największego i najbardziej znanego operatora wirtualnego (z ang. MVNO) w Polsce. Aktualnie MOBILKING zajmuje miejsce zaraz za czterema dużymi operatorami, dynamicznie wzmacniając swoją pozycję. CELEM firmy jest zdobycie 200 tys. klientów do końca 2008 roku. Pomoże w tym pierwsza duża akcja promocyjna związana z Mistrzostwami Europy w piłce nożnej: dzięki specjalnemu serwisowi zarówno dotychczasowi i nowi klienci MOBILKING otrzymają wyniki wszystkich meczów EURO za darmo. Mocniejsze zaangażowanie w sportowe emocje to także konkurs FUTBOLMANIA i sponsoring Speedway Ekstraligi Żużlowej.
źródło: Mobilking
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
HONOR szykuje dużą premierę. Nowy HONOR GT 2 Pro może mocno zaskoczyć specyfikacją na czele…
Command & Conquer to niekwestionowany król RTS. Seria zadebiutowała w 1998 roku i od tego…
Nothing w końcu ujawnił datę startu aktualizacji. System Nothing OS 4.0 oparty na stabilnym Androidzie…
Sieć Play wprowadziła nową promocję Black Week. Tym razem nie dotyczy ona telefonów komórkowych czy…
Wszystko wskazuje na to, że OnePlus 15 nie jest tak doskonały, jak się spodziewano, a…
Amazfit wprowadza nową, mniejszą wersję modelu Amazfit T-Rex 3 Pro. Zmniejszyła się średnica ekranu względem…