niedziela, 12 listopada 2017, Aleksander Piskorz
To wideo zostało nagrane za pomocą iPhone’a X. Jestem… w szoku
0 odpowiedzi na “youtu.be-DQRJSxV2lLs”
reklama
Hmm, gimbal za 400zl z chin i osiągnę taka sama płynność, na 3 razy tańszym telefonie… 🙂
Nie rozumiem czym się zachwycać, nie dość, że nie robione tylko z ręki, jak i obrobione po nagraniu to czemu jakość miała by być słaba? Gibal zapewnił stabilizację, obróbka po poprawiła światło i odwzorowanie kolorów, plus dodatkowa soczewka efekt… Każdy smartphone z takimi usprawnieniami zrobi dobry film… Jak zwykle artykuł by nabić wyświetleń i zmusić do skomentowania (niestety poddalem sie temu)
nie zgadzam sie z tobą, chociaz nie wymyslielm jeszcze argumentacji. dlatego to tylko obwieszczenie ze sie z toba nie zgadzam, a nie poczatek szeroko pojetej polemiki.
A czy narzucam Tobie swoją opinie? Rób co chcesz wolny kraj, nie zgadzasz się masz prawo
absolutnie nie narzucasz. zwycajnie mam odmienne zdanie, niestety brak argumentow aby poprzec swoje stanowisko.
Ja co roku kolejne pitolenie o cudownym aparacie w iPhone a po pół roku jak już kurz opada to się okazuje że już każdy Samsung deklasuje Apple
Jak ja lubię taką reklamę o super zaletach Apple
Zdjęcia jak zdjęcia, bez gimbala za 2 tysiące złotych nie byłoby tak płynnego wideo. To bardziej reklama możliwości gimbala niż samego aparatu. Co do zdjęć ładniej są z samsungów bo softowo poprawione kolory i zdjęcia wyglądają jak zrobione przez zawodowca a te z iphonów takie wyprane z kolorów.
niby dlaczego jesteś w szoku? dlatego że ktoś zamontował telefon na gimbalach, sliderach i innym sprzęcie? całkiem podobnie by wyszło z nowymi telefonami sony lub samsunga, nic w tym dziwnego ani szokującego
Najpierw zachwalamy świetne kolory i świetną stabilizację a potem dowiadujemy się że materiał poddany został postprodukcji i nakręcony za pomocą urządzeń stabilizujących. Zachwalamy możliwości foto/wideo iphone i jednocześnie podważamy opinię DxOMark (która swoją drogą jest bardzo pozytywna..?) Pełno tu sprzeczności. Materiał bezsensu.
Apple ma genialny marketing. Większość flagowców tegorocznych zrobiłoby bardzo podobne wideo po podobnej obróbce ale nikomu z innych producentów się nie chciało zrobić czegoś tak dopracowanego.
Szanuję tę firmę mocno za takie akcje viralowe.