Była już gigantyczna Lumia 800 w Nowym Jorku, była ciekawa akcja promocyjna w Londynie, generalnie rzecz ujmując, można przyznać, że dopiero wchodząca na rynek rodzina telefonów Lumia posiada chyba najbardziej rozbudowany i „ekspresyjny” marketing z jakim mieliśmy do czynienia na przestrzeni ostatnich miesięcy.
Co byście powiedzieli, gdybyście sami mieli sobie wykuć drogę do swojej własnej Nokii Lumia? Wielu z Was zapewne spojrzałoby z niedowierzaniem, gdyby nagle w centrum miasta ktoś postawił kilka (kilkanaście? ) ogromnych, lodowych brył we wnętrzu których znajdowałaby się wspomniana już Lumia 800. Jeśli chcesz telefon, znajdź sposób, aby go sobie z tej bryły lodu wydostać. Zobaczcie, pomysłowość ludzka faktycznie nie zna granic:
Jak widać, wariant siłowy sprawdzał się nieco lepiej, niż pomysłowe rozwiązania, chociażby takie, jak próba rozpuszczenia lodu z użyciem kilku zapalniczek do gazu. Polska premiera Lumii zbliża się wielkimi krokami. Mamy nadzieję, że nasz rodzimy oddział Nokii postawi na równie ciekawy i kreatywny marketing, którego w Nokii przez tyle lat tak bardzo użytkownikom brakowało.
źródło: mynokiablog.com
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Nothing w końcu ujawnił datę startu aktualizacji. System Nothing OS 4.0 oparty na stabilnym Androidzie…
Sieć Play wprowadziła nową promocję Black Week. Tym razem nie dotyczy ona telefonów komórkowych czy…
Wszystko wskazuje na to, że OnePlus 15 nie jest tak doskonały, jak się spodziewano, a…
Amazfit wprowadza nową, mniejszą wersję modelu Amazfit T-Rex 3 Pro. Zmniejszyła się średnica ekranu względem…
Samsung Galaxy S25 Edge to bezapelacyjna ciekawostka producenta z bieżącego roku. Podczas premiery flagowiec kosztował…
Werewolf: The Apocalypse - Heart of the Forest to polska hybryda przygodówki i RPG, osadzona…