W drugim kwartale 2017 roku sprzedano na świecie 22 mln sztuk urządzeń wearables. Liderem w tej kwestii pozostaje Xiaomi, ale Apple poradziło sobie w tym samym okresie również bardzo dobrze. Znacznie gorzej wypadł Fitbit.
Tim Cook chwalił się niedawno, że Apple sprzedało w trzecim kwartale fiskalnym 2017 roku ponad 50% więcej zegarków Apple Watch niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Dane Strategy Analytics potwierdzają niniejsze informacje. Wiemy także, ile sprzedano ich od 2015 roku.
Według danych firmy Strategy Analytics, Apple sprzedało w trzecim kwartale fiskalnym 2017 roku 2.8 mln sztuk Apple Watchy. Przełożyło się to na 56% wzrost w porównaniu do analogicznego okresu w poprzednim roku, kiedy to sprzedaż wyniosła 1.8 mln egzemplarzy. W tym samym czasie, więcej urządzeń wearables sprzedało również Xiaomi (o 0.7 mln sztuk), przez co Chińczycy zajęli pozycję lidera. Na drugim miejscu znalazł się Fitbit, którego wyniki są znacznie słabsze w porównaniu do 2016 roku (spadek z 5.7 mln do 3.4 mln sztuk). Na trzecim miejscu pojawiło się Apple. Wearables od innych producentów również sprzedawały się całkiem nieźle (wzrost z 9.5 mln do 11.7 mln sztuk). Mimo tego, w porównaniu do poprzedniego roku, tendencja wzrostowa rynku wearables znacznie wyhamowała.
W 2015 roku sprzedano 13.6 mln smartwatchy z logiem nadgryzionego jabłka. Rok później nieco mniej, bowiem 11.6 mln sztuk. Wygląda więc na to, że od czasu premiery zegarka, sprzedało się około 31.5 mln jednostek.
Źródło: Strategy Analytics
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Nothing w końcu ujawnił datę startu aktualizacji. System Nothing OS 4.0 oparty na stabilnym Androidzie…
Sieć Play wprowadziła nową promocję Black Week. Tym razem nie dotyczy ona telefonów komórkowych czy…
Wszystko wskazuje na to, że OnePlus 15 nie jest tak doskonały, jak się spodziewano, a…
Amazfit wprowadza nową, mniejszą wersję modelu Amazfit T-Rex 3 Pro. Zmniejszyła się średnica ekranu względem…
Samsung Galaxy S25 Edge to bezapelacyjna ciekawostka producenta z bieżącego roku. Podczas premiery flagowiec kosztował…
Werewolf: The Apocalypse - Heart of the Forest to polska hybryda przygodówki i RPG, osadzona…