, Informacje prasowe Operatorzy

Operatorzy nagrywają rozmowy, ale czy udostępniają klientom? UOKiK sprawdził!

fot. JacobST, Fotolia.com

Te artykuły także cię zainteresują:


Popularne produkty:

  • Papaj ✓ᵛᵉʳᶦᶠᶦᵉᵈ

    „W przypadku Multimedia Polska, Multimedia Polska-Południe i UPC Polska w wyniku działań UOKiK zmianom uległ tylko sposób udostępniania konsumentom nagrań na bardziej dla nich dogodny.”

    Czyli jaki? UPC dotąd umożliwiało jedynie odsłuch z nagranej rozmowy i tylko w jednym z punktów swojej firmy. Klient musiał zarezerwować sobie czas podczas pracy wskazanego punktu by udać się na odsłuch.
    Co się zmieniło w tej kwestii?

  • Wiko

    Polsat Cyfrowy i Plus, czemu mnie to nie dziwi, sam miałem z nimi problemy i dlatego nie podpisałem umowy gdyż 2 dni po złożeniu zamówienia warunki były w systemie inne niż ustalane telefonicznie.

  • Arek P

    Dlatego najlepiej zaopatrzyć się w aplikację na androida i przechowywać takie nagrania we własnym zakresie (i na użytek własny).


reklama