Pamiętacie reklamę Samsunga, która w bardzo sarkastyczny sposób zaprezentowała sprzedaż sprzętu Apple? Mowa o urządzeniu iPhone 4S, które zaraz po wprowadzeniu na rynek sprzedawało się jak ciepłe bułeczki (nie będę już wnikał, jaki wpływ miała na to śmierć Steve’a Jobsa). Koreańczycy postanowili z humorem podejść do nowego hitu Apple i wytknąć konkurencji to i owo, a przy okazji pochwalić się swoim produktem. I okazuje się, że ta strategia może przynieść wymierne korzyści.
Przed tygodniem w Sieci pojawiła się reklama smartfonu Samsung Galaxy S II, który niedawno wkroczył na amerykański rynek. W ciągu pierwszego tygodnia filmik obejrzało ponad 3 miliony użytkowników, co należy uznać za dobry wynik. Reklama z pewnością nie zakończy swej kariery, a jej bohaterów pozna jeszcze rzesza innych użytkowników Internetu. Dzięki temu będzie narastać szum wokół problemów i niedociągnięć modelu iPhone 4S, a przy okazji w pamięci widzów pozostanie marka Samsung.
Według mnie, już niedługo przekonamy się, że film wpłynął na poważną grupę klientów. Jeśli tak się stanie, to po raz kolejny dowiedzione zostanie, iż dobry pomysł i solidna dawka humoru może być równie skuteczna co prawo patentowe i ostre przepychanki przed sądami w wielu krajach.
Źródło: Torg
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Wkrótce odbędzie się premiera realme GT Neo 6. Wyjątkowo wydajny średniak tym samym dołączy do…
W 2024 roku nie jest już tak, że każdy Xiaomi po premierze od razu staje…
OnePlus 10T trafił do kieszeni wielu ManiaKów ze względu na świetny stosunek ceny do specyfikacji.…
Samsung Galaxy Z Flip6 i Galaxy Z Fold6 zdradzają procesory i znowu mamy podziały. Nietrudno…
Masz dość spamu na swoim telefonie z Androidem? Męczą Cię nachalne połączenia telefoniczne i wiadomości…
Ekran OLED 120 Hz, 12 GB RAM, aparat 108 MP z OIS, ładowanie bezprzewodowe, USB-C…